Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 !!!!!! A P R I L I E !!!!!! why :twisted: :?: szajbz w sumie' date=' to jak dobrze pójdzie, to zacznę jeździć na wiosnę - lato. Ale jak już będę kupować, to za jednym zamachem odzież ;) Coby nawet na jesień trochę pośmigać :P [ [i']Dopisane: 09-07-2005, 23:04[/i] ]P.S. - warto kupować pas nerkowy 8O :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Kup Aprilie bo mniej wazy i ma lepsze zawieszenie napewno niz DT (Takze lepiej sie prowadzi). Po zmianie wydechu, cylindra i gaznika mozna z niej wykrzesac 20km a przy jej masie ta moc naprawde robi swoje :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Po zmianie wydechu' date=' cylindra i gaznika mozna z niej wykrzesac 20km[/quote'] a ile taka przyjemność kosztuje :twisted: :?: Yamahę też można ładnie poodblokowywać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Yamahę też można ładnie poodblokowywać No dobrze ale na DT'tke musisz miec A1 bo to 125cc' date=' a w razie aprili latasz na karte motorowerowąa ile taka przyjemność kosztuje Cylinder o 450zł w góregaźnik od hmm 350zł w goreWydechy nie wiem, ale koncowke ladnie mozna zrobic (patrz link w podpisie i koncowka w Dt125r) a dyfuzor wybebeszyc jednak osiagi moga byc troszke slabsze bo sportowy ma inny kszalt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 No dobrze ale na DT'tke musisz miec A1 bo to 125cc' date=' a w razie aprili latasz na karte motorowerową[/quote'] i tak zamierzam zdawać A1, a nie na kartę motorowerową ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 ja u siebie mam stuningowany cylinder wał korbowód gaźnik i moduł;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Z tunningem to i tak myślę, że poczekam, aż całkiem opanuję podstawowe możliwości moto ;) Jak przestaną mnie zadawalać, to się coś pomyśli zapewne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Chyba się nie boisz że jadąc na motorze ten nagle się wywróci. Nie chce się za bardzo mądrzyć ale będę ;) Jest takie zjawisko w przyrodzie jak powiedzmy "efekt" żyroskopowy. Dzieki niemu motor się nie przewraca kiedy koła się kręcą. Może sobię ważyć nawet 500 kilo. Przecież goldwingami też jeżdżą (to co że to ch*** motor :P ) a nie są kulturystami. Poza tym jak motor stoi pionowo to można go palcem trzymać i się nie przewróci. Problemy z przewracaniem pojawiają się przy przestawianiu go albo... nawet nie wiem kiedy jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Chyba się nie boisz że jadąc na motorze ten nagle się wywróci nie ;) wiem, że podczas jazdy się nagle nie wyłoży (chociaż pojęcia nie miałam o tym prawie fizycznym 8) )ale problem z wagą mogą być np. jeśli zaliczę glebę i takowy motor spadnie na mnie ... Mogą być problemy z wydostaniem się ;) I jak stoi pionowo, to też wiem, że łatwo utrzymać :P ale przymierzyłam się kiedyś do niemalże 300kg krowy i owszem, wsiadłam, jakoś go trzymałam, ale np jak chciałam przechylić, to już był problem :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 ja swojej apy po simsonie nie mogłem utrzymać;) ciezko było w lesie i przy zawracaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 no mam nadzieję, że waga nie będzie poważnym problemem ;) :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbz Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Dzieki niemu motor się nie przewraca kiedy koła się kręcą. Może sobię ważyć nawet 500 kilo. Może i sie nie przewraca ale generalnie stosunek mocy do masy sie zmienia' date=' jak by motor wazył 500kg to chyba by musiał mieć z 300KM zeby ładnie jeździł, pozatym z taką wagą tylko po prostej by jechał bo na winklach GLEBA. Pozatym w brew tej zasadzie czemu na zawodach kolesie sie wywalają mimo ze sie kółka kręcą? :'] IM LŻEJSZY TYM LEPSZY. Golwinga nie kupuj ;) InsaneP.S. - warto kupować pas nerkowy :?: Opłaca sie, podstawowy buzer go niema, ale są zbroje na siatce gdzie masz ochraniacze na na łokcie i pas nerkowy + buzer.Opłaca tylko w tedy gdy sie szaleje po terenie ponieważ trzyma nerki zeby sie nie ruszały po ciele. Np. jak sie skacze bez pasa to potem sika sie na czerwono (ale to jak sie wymiata po lesie).Pozdro. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 10 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Pozatym w brew tej zasadzie czemu na zawodach kolesie sie wywalają mimo ze sie kółka kręcą? :] IM LŻEJSZY TYM LEPSZY Przewracają się z winy kierowcy ;) Nawet jakbyś jechał po prostej 300km/h i trzymał w ryzach moto' date=' to nie zaliczyłbyś gleby ;) No i nie zamierzam kupować żadnej krowy ;) na maszynie, która ma koło 1000KM i waży ponad 300kg, to ja mogę jedynie bardzo chętnie za plecaczek porobić :mrgreen: ponieważ trzyma nerki zeby sie nie ruszały po ciele. Np. jak sie skacze bez pasa to potem sika sie na czerwono yyy ... 8O why :P :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbz Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 yyy ... 8O why ;) :?: Zdarzają sie przypadki obtłuczenia nerek nawet gdy sie nie zaliczy zadnej gleby. Poprostu nerki sie ruszają na dużych dołach i przez co mogą boleć bez pasa nerkowego. Pas nerkowy je ściska zeby nie jeździły jak chciały.Przydatna rzecz.Pozdro. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insane Opublikowano 10 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 to nerki tak po prostu moga się przemieszaczać 8O ;) :?: (tyaaa, trzeba było na ta biologię chodzić, wiem :lol: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi