Gość Barthez15 Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Mam pytanko. Posiadam korek wlewu oleju z miarką na której licząc od dołu są dwie kreski. Jedna jest bliżej końca a druga dalej. Do której kreski mam lać olej?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Pewnie tak jak w samochodzie - po srodku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 wykręć śrubke z dekla,masz tam taką małą też kontrolka,lej dopóki nie zacznie się z tamtąd wylewać,tylko lej powoli bo olej musi się rozejść po silniku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Albo odmierz sobie 0,5 litra i tyle wlej (no moze troche wiecej bo wsk zawsze cos zgubi 8) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 wg instrukcji przy wlewaniu powinieneś ruszać starterem////i niewiem czemu wsk wg ciebie trajka ma gubić olej...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 U mnie prawie zawsze pokapie z oski zmiany biegow/startera, czesto tez kapie troche ze zlaczenia karterow na dole. Tylko ze kupilem ja w stanie hym srednim. Wiadomo jak zrobisz generalke, wstawisz jakis pierscien czy uszczelniacz w ta oske to nie bedzie nic leciec. Mialem jawke bylo podobnie - lecialo z oski od kopki. Dlatego jak sprzet ma duzo lat, bez generalki to nie ma sily na 100% szczelnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 wykręć śrubke z dekla,masz tam taką małą też kontrolka,lej dopóki nie zacznie się z tamtąd wylewać,tylko lej powoli bo olej musi się rozejść po silniku Chcialem dodac ze motocykl musi stac w pionie, a nie na nozce bocznej (bo bedzie pochylony :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Powiem tak. Mimo że wlejesz te 0,5l to i tak miarka bedzie wskazywała min. a dolewanie niema sensu bo i tak olej zostanie wypchniety przez wałek kopniaka lub też na zębatke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 ludzie złoci niewiem jaki problem zmienic simmering i oring w deklu......4 złote maks i po kłopocie z olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.