chopin Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Mam problem, w mojej ETZ 150, w tylnych amortyzatorach nie ma oleju (w przednich z resztą też nie jest dobrze) , bo się strasznie buja a powyżej 70 to juz strach jeździć na tym. Prawdopodobnie puściły chyba jakieś uszczelniacze. Nie wiem dokładnie ponieważ mam MZ dopiero od 2 dni i się jeszcze nie znam na tym wszystkim. W zwiazku z tym mam pytanie: Czy tylne amortyzatory są rozbieralne, czy do się do nich dokupić poszczegóne części czy też trzeba kupić całe nowe?Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Lepiej kup jakies uzywane w dobrym stanie. Bo , podobno, ciezko jest z rozbieraniem i regeneracją. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 nie ma problemu z rozbiorka jak i z czesciami (uszczelniaczem). jezeli walniete sa inne czesci, to niestety trzeba kupic uzywke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 amortyzatory można rozebrać,o uszczelniacze pytaj się w sklepie motoryzacyjnym lub z łożyskami,tam też powinni miec takie rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Nowe kosztują 65zł/sztuka.Orginalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loluch Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 to się nie baw w rozbieranie (to zostaw dla swojej Pani na wieczór :mrgreen: ) tylnych amorków tylko kupuj nowe, 130 złoty to jeszcze nie wydatek, a sprzodu wymień tylko simeringi i zalej olejem amoryzatorowym i po sprawie :) . robota bułka z masłem.minimum wiedzy, robotę potraktuj jak zabawę i będzie wszystko dobrze. w razie czego pytaj na pw. [ Dopisane: 14 ]ps. nie kupuj zielonych simmeringów do przednich lag tylko czarne są trwalsze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Dokładny opis amora. http://smsnet.pl/~viperpl/amor.htm Max 20 zł i masz sprawne amorki :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loluch Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 spoko viperPL, tylko że nie otwiera :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Nowe kosztują 65zł/sztuka.Orginalne Gdzie? Bo u mnie to za jeden ponad stówkę wołają. Postanowiłem rozebrać te amortyzatory, w środku po prostu jeden syf, :? a oleju ani grama. Zobaczymy, pobawię sie troche z nimi, a jak nie da rady to kupie nowe. Ile oleju wchodzi do tych amorków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Gdzie?W Mińsku Mazowieckim jest sklep i tam były ale pytałem sie z pól roku temu. Na agmocie też są ale chyba jakieś podróby (cena chyba 40zl/sztuka).Moim zdaniem tył możesz naprawić. Ale z przodem to inna chistoria. Możesz go uszczelnić nie będzie ciekł i tłumienie sie poprawi. Po pewnym przebiegu na tulejach powstaje luz i sprzęt przy wyższych prędkościach prowadzi sie niepewnie. Ja w zime jak kasa będzie wymieniam obie lagi na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.