Lazyrider Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 lazy czy ty sie nie znasz na zartach NIE WIDZISZ ZE NA KONCU JEST :( Thors! Widzę, widzę, ale to było nie do ciebie, tylko do Sida, a u niego nie było żadnej mordki... A POZA TYM MOZE W 2 -TAKCIE NIE MA ZAWOROW ALE Z PEWNOSCIA SA PIERSCIENIE TŁOKOWE.A WIESZ Z CZEGO SA ZROBIONE I CZYM POKRYTE ?? Wiem. Z żeliwa. A pokryte są... no właśnie niczym. Tylko w czterosuwach stosuje się chromowane pierścienie. I rację ma Pipcyk (Pipcyk - Grabula :!: ), że pierścieniom ołów jest zbyteczny, bo smarowanie (chociaż kiepskie, ale wystarczające) zapewnia im olej z mieszanki. A pisząc o zaworach myślałem o takich przypominających grzybek, tylko do góry nogami :D WIEC MOIM ZDANIEM LEPIEJ NA OŁOWIOWEJ Ot, uparciuszek! No dobrze, będę przekonywać dalej. Wszystkie nagary, osady itp w komorze spalania pochodzą z niespalonych pozostałości po paliwie. Należy do nich także ołów wytrącony z czteroetylku. Ma on głupi zwyczaj, że całkiem nieźle przewodzi prąd (elektryczny). A tego świece zapłonowe nie lubią, oj nie...Im mniej cząstek stałych w paliwie tym mniej osadów na tłoku i w komorze spalania. PzdrLazyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 8 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 A pokryte są... no właśnie niczym jak to niczym.Pierscienie pokrywa się fosforanem zelaza ,manganu i 2-taktowych ołowiu.A do tego jeszcze sie niektóre kadmuje,cynuje ,miedziuje w celu poprawienia współpracy pierscienia z gładzi Wszystkie nagary, osady itp w komorze spalania pochodzą z niespalonych pozostałości po paliwie. Należy do nich także ołów Od kiedy skladnikiem nagaru jest ołów.Nagar to osad weglowy ze spalonego oleju przedewszystkim a nie z niespalonych pozostalosci po paliwie. że całkiem nieźle przewodzi prąd (elektryczny). Ołow niezle przewodzi prad .A to dobre.Zobacz lepiej do tablic jaka ma ołow przewodnosc.Jeszcze nie widzialem przewodów z ołowiowym splotem.Jesli cos ma swiecom zaszkodzic to napewno nie ołow lecz wegiel (ktorego pełno w postaci nagaru)ktory ma doskonalą przewodnosc,wiec ze strony "elektrycznej" nie ma sie co obawiac o ołow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 ja do swojej MOTORYNY leje 98+mixol i jest róźnica nieźle kopie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazyrider Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 jak to niczym.Pierscienie pokrywa się fosforanem zelaza ,manganu i 2-taktowych ołowiu.A do tego jeszcze sie... OK! OK! :D Widzę, że wiesz lepiej. Poddaję się :D Od kiedy skladnikiem nagaru jest ołów.Nagar to osad weglowy ze spalonego oleju przedewszystkim a nie z niespalonych pozostalosci po paliwie. 8O Ale tu to już się czepnę :D Na nagar składa się: sadza z niespalonego paliwa, skoksowany olej, a nawet syf w porę niewyłapany przez filtr powietrza. A do niespalonych pozostałości po paliwie należą także produkty utlenienia czteroetylku ołowiu. A tego, dodam, jest do 0,8 g/l benzyny - etyliny (w praktyce 0,4). Nie wyleci cały przez rurę wydechową... Ołow niezle przewodzi prad .A to dobre.Zobacz lepiej do tablic jaka ma ołow przewodnosc. A jaką ma węgiel? Jeszcze nie widzialem przewodów z ołowiowym splotem.J :lol: Ja też nie! Ale tak się składa, że np. w każdym akumulatorze jest parę mostków międzyelektrodowych wykonanych właśnie z ołowiu. :!: A tak BTW widziałeś przewód z rdzeniem węglowym? :( Z pewnością - prawie każdy przewód wysokiego napięcia (zapłonowy). PzdrLazyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 O chromowaniu pierścieni wiem ale o pokrywaniu kadmem , czy cyną ?Może to coś nowego. Pokrywa kadmowa barwi ma specyficzny kolor. A w życiu nie widziałem złotawych pierścieni. Wracając do ołowiu. Ołów ma bardzo małą rezystancję proponuje zerknąć do jakiegoś poradnika ( żeby nie było wątpliwości ) węgiel ma dużo wyższą. Zresztą można zmierzyć oporność kabli zapłonowych. Będzie w kilo omachPoza tym nie stosuję się go na przewody z racji swoich własności wytrzymałościowych jaki i dlatego że to metal ciężki którego związki są trujące. Ale faktem jest głównie to węgiel z nagaru mostkuje świece Bajcie sobie spokój z tym przegadywaniem. Nie ma sensu przegadywać się o takie małe różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 W Polsce nie ma już etyliny tylko benzyny bezołowiowe. Pipcyk przydałoby się trochę etylinki do naszych rusków. Dobra ołowiówa z 68 oktanami :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 W Polsce nie ma już etyliny tylko benzyny bezołowiowe. Pipcyk przydałoby się trochę etylinki do naszych rusków. Dobra ołowiówa z 68 oktanami :( Do Dniepra trochę mało oktanów ale Mw pójdzie :D .W uniwersalnej są związki potasu które także zabezpieczają gniazda zaworowe, nie jest tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 14 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2003 W Radomiu jest podobno jakiś zakład gdzie pokrywają elemeny pracujące mechanicznie bardzo odporną na zurzycie warstwą... dokładnie nie wiem o co chodzi, ale to chyba polega na jonizacji cząsteczek jakiegoś gazu ...czy cuś.... pdobno można w ten sposób utwardzić pierścienie tłokowe, a może i tuleje culindrów.... może ktoś wie coś więcej na ten temat ??? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.