Gość guzik_Darek Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Mój kolega chce kupić MZ 150. Czy mógłbym się dowiedzieć ile ona ma koni ?? Wydaje mi się że są 2 wersje 12 i chyba 15 KM. J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 z tego co ja wiem to ma 14,kto da więcej :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soze Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 MZ ETZ 150 12,6KM (9,0 kW) natomiast wersja ETZ 150X 14,7KM (10,5 kW). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 MZ ETZ 150 12,6KM (9,0 kW) natomiast wersja ETZ 150X 14,7KM (10,5 kW).Jak można je rozróźnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Niczym się te motorki nie rórnią!!! po prostu wersja X ma większą dysze w gaźniku. więc spokojnie możesz sobie dysze wymienic ewentualnie przewiercić. Zużycie paliwa wzrasta drastycznie a osiągi bardzo cięzko zauważyć. Jeżeli ci mało kucyków to kup 250 i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soze Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Być może po oznaczeniach na ramie (tabliczce znamionowej). Z mechanicznego punktu widzenia jeśli oba motocykle posiadaja orginalne gaźniki to model 12 konny ma gaźnik typu 24N2-2 a 15 konny ma typu 24N2-1 posiada on mniejszą dyszę główną (115 zamiast 120) natomiast większą dyszę iglicową (72 zamiast 67). Oba modele mają ten sam moment obrotowy równy 15Nm choć model 12 konny osiąga go przy nieco niższych obrotach. Można z tego wnioskować iż wystarczy zmiana gaźnika ( dysz ) ale czy napewno? Na to pytanie nie potrafie odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Tych 150X jest bardzo mało. Różnią sie gaźnikiem i mniejszą zębatką zdawczą 15. Sam chciałem kupić taki gaźnik ale nigdzie go nie ma. Zamierzam poeksperymętować z dyszami. Dobrać podobne może od 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Tych 150X jest bardzo mało. Różnią sie gaźnikiem i mniejszą zębatką zdawczą 15. Sam chciałem kupić taki gaźnik ale nigdzie go nie ma. Zamierzam poeksperymętować z dyszami. Dobrać podobne może od 250. 2 koni nie zauwazysz a zuzycie paliwa owszem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 2 koni nie zauwazysz a zuzycie paliwa owszem Pewnie masz racje ;) W takim razie to bedzie test krótko-dystansowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzr Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 kiedys mialem 150 z 91 r i kolega kupil z 89 jak sie przesiadlem to jednak roznica jest ,uprzedzajac przebieg byl porownywalny,stan tez,to byl chyba rok 96,niby 2 km a kolegi szla duzooo lepiej ;) ,szukaj mocniejszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 To jeszcze chciałbym sie dowiedzieć ile waży MZ 150? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 przygotowany do jazdy (paliwo, narzędzia...)- 118 kg (z hamulcami bębnowymi ) i 120 kg z hamulcem tarczowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlik129 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Uważajcie na tłumiki!!!! ja do mojej 250 włożyłem tłumik z 251 i różnica na V-max była 20km/h !!!!! czyli traci na mocy. Więc zastanówcie się co robicie jak zmieniacie tłumik :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.