Harnaś Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Mam problem z moją jawą chodzi o przerywanie przy prędkości ok. 70 - 80 kmh. Jeżeli zaczne przyspieszać to wszystko jest ok. Szarpać zaczyna dopiero jak jade ze stałą prędkością. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Wszystkie części eksploaatacyjne są wymienione czyli: świece, fajki,kable, filtr, i inne pierdoły. Co to może być ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 a masz dobre ładowanie? bo moze jak jedziesz stała predkością to jakoś za słabo ładuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Szarpać zaczyna dopiero jak jade ze stałą prędkością. Chodzi ci o dziwną nierówna prace silnika.Ja stawiam na zapłon (może sie przestawił). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 No ale jak pisze ze przerywa mu przy stałeś jeździe to raczej niejest wina przestawienia zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 ja bym stawial na uklad zasilanie.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 czemu na układ zasilania? Skoro mu dobrze przyspiesza? Wtedy zużywa więcej paliwa niż przy spokojnej jeździe więc układ zasilania można wykluczyć. Tak właściwie masz bardzo dziwny objaw..jeszcze o takim nie słyszałem. Jakie masz napięcie na aku?Jakie ładowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 7 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 ładowanie jest idealne takie jak powinno być. Paliwo dochodzi też dobrze bo jest wszystko przedmuchane i wyczyszczone. Nie mam pojęcia co jest ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Mam problem z moją jawą chodzi o przerywanie przy prędkości ok. 70 - 80 kmh. Jeżeli zaczne przyspieszać to wszystko jest ok. Szarpać zaczyna dopiero jak jade ze stałą prędkością. ja bym stawiał na zbyt wyskoki poziom paliwa w gaźniku, lub zbyt wysoko zawieszoną iglice, ewentualnie zaworek pływaka nie ma szczelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 A jak z obrotami jałowymi tez lubi przerywać czy trzyma ładnie? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 18 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Wolne obroty są idealne. Największe szarpanie jest na niższych biegach przy stałej prędkości. Na 4 już mniej ale i tak szarpie i jest to wkurzające.A jak powinna być ustawiona iglica i jaki to ma wpływ na prace silnika ?U mnie iglica jest zawieszona najniżej jak się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Spróbuj dac iiglice jeden ząbek jak poczujesz róznice a dalej bedzie szarpac to 2 max 3 (o ile jeszcze bedzie)Wyżej i napisz czy pomogło Poczym ponownie ustaw jałoweMa to wpływ na dawkowanie paliwa dla mieszanki czym wyżej iglica tym bogatsza mieszanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Największe szarpanie jest na niższych biegach przy stałej prędkości. Na 4 już mniej ale i tak szarpie i jest to wkurzające. to teraz zasadnicze pytanie : czy jest to takie "metaliczne" szarpanie czy po prostu silnik przerywa. Bo jeśli nie jest to spowodowane przerywaniem silnika to wszystkie powyższe posty dają błędne wskazówki, a przyczyny należy szukać w układzie napędowym (sprzęgło, skrzynia, oba łańcuchy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 19 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Silnik ciągnie bardzo ładnie i nie przerywa. Wydaje mi się, że to będzie to drugie. Dzisiaj nawet podciągnełem troszke łańcuch i jest już lepiej, ale nie jest jeszcze tak jak powinno być. Ale co by do tego miało sprzęgło czy skrzynia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Możliwe że masz nierównomiernie zużuty łańcuch napędowy lub sprzęgłowy (wersja optymistyczna) ale jeśli szarpanie ma związek z tym który bieg jest zapięty to niestety ale prawdopodobnie czeka Cię rozpoławianie silnika i remont skrzyni. Jeśli na IV jest OK a na pozostałych biegach szarpie to prawdopodobnie masz wyłamany ząb na zębatce wałka głównego lub pośredniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Mogą też być zużyte zębatki i łańcuch napędowy. U mnie było podobnie. Gorzej będzie jeżeli to skrzynia wtedy tylko remont skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.