Skocz do zawartości

Jawa TS problem


Harnaś
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moją jawą chodzi o przerywanie przy prędkości ok. 70 - 80 kmh. Jeżeli zaczne przyspieszać to wszystko jest ok. Szarpać zaczyna dopiero jak jade ze stałą prędkością. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Wszystkie części eksploaatacyjne są wymienione czyli: świece, fajki,kable, filtr, i inne pierdoły. Co to może być ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu na układ zasilania? Skoro mu dobrze przyspiesza? Wtedy zużywa więcej paliwa niż przy spokojnej jeździe więc układ zasilania można wykluczyć. Tak właściwie masz bardzo dziwny objaw..jeszcze o takim nie słyszałem. Jakie masz napięcie na aku?Jakie ładowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mam problem z moją jawą chodzi o przerywanie przy prędkości ok. 70 - 80 kmh. Jeżeli zaczne przyspieszać to wszystko jest ok. Szarpać zaczyna dopiero jak jade ze stałą prędkością.

 

 

ja bym stawiał na zbyt wyskoki poziom paliwa w gaźniku, lub zbyt wysoko zawieszoną iglice, ewentualnie zaworek pływaka nie ma szczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolne obroty są idealne. Największe szarpanie jest na niższych biegach przy stałej prędkości. Na 4 już mniej ale i tak szarpie i jest to wkurzające.

A jak powinna być ustawiona iglica i jaki to ma wpływ na prace silnika ?

U mnie iglica jest zawieszona najniżej jak się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj dac iiglice jeden ząbek jak poczujesz róznice a dalej bedzie szarpac to 2 max 3 (o ile jeszcze bedzie)Wyżej i napisz czy pomogło

Poczym ponownie ustaw jałowe

Ma to wpływ na dawkowanie paliwa dla mieszanki czym wyżej iglica tym bogatsza mieszanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największe szarpanie jest na niższych biegach przy stałej prędkości. Na 4 już mniej ale i tak szarpie i jest to wkurzające.

 

to teraz zasadnicze pytanie : czy jest to takie "metaliczne" szarpanie czy po prostu silnik przerywa. Bo jeśli nie jest to spowodowane przerywaniem silnika to wszystkie powyższe posty dają błędne wskazówki, a przyczyny należy szukać w układzie napędowym (sprzęgło, skrzynia, oba łańcuchy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ciągnie bardzo ładnie i nie przerywa. Wydaje mi się, że to będzie to drugie. Dzisiaj nawet podciągnełem troszke łańcuch i jest już lepiej, ale nie jest jeszcze tak jak powinno być. Ale co by do tego miało sprzęgło czy skrzynia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że masz nierównomiernie zużuty łańcuch napędowy lub sprzęgłowy (wersja optymistyczna) ale jeśli szarpanie ma związek z tym który bieg jest zapięty to niestety ale prawdopodobnie czeka Cię rozpoławianie silnika i remont skrzyni. Jeśli na IV jest OK a na pozostałych biegach szarpie to prawdopodobnie masz wyłamany ząb na zębatce wałka głównego lub pośredniego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...