Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wykonanie poprawne, zegary sterowane elektronicznie, ciekłokrystaliczny wskaźnik poziomu paliwa, doskonały reflektor, doskonałe hamulce (w porównaniu zSR250), cichutki wydech. Spalanie na poziomie 2,5-3 litrów przy 80 km/h.

Jednak walory trakcyjne słabe. Zero elastyczności, poniżej 4 tys.obr. motocykl nie żyje, nie przyspiesza, katastrofa. Tam gdzie starej daty SR250 w dwie osoby gnała bez wysiłku pod wiadukt od 2 tys. obr na trzecim biegu, tu CBF goni na dwójce przy 4 tysiącach (bo poniżej szarpie i zdycha).

Wniosek - silnik lubi się kręcić, wymaga częstego mieszania biegami dla utrzymania dobrej dynamiki w mieście. Można poruszać się bez kompleksów wobec większości samochodów. Zaletą jest doskonała kultura pracy skrzyni biegów. Wadą zbyt krótka dźwignia, co jest niewygodne dla osób o numerze buta powyżej 40.

Po wrzuceniu szóstego biegu bez trudu znosi jazdę "setką" na dystansie 150 km ciurkiem w upalny dzień (chłodniczka oleju robi swoje).

Zawieszenie do jazdy solo akurat, nawet do "ostrej" jazdy. Z pasażerem tył dobija na byle studzience. Ale tej klasy motocykl nie jest przeznaczony do permanentnego katowania w dwie osoby.

Za mały dla osób powyżej 180 cm wzrostu - kolana nie mieszczą się w przetłoczeniach baku, zbyt niska wysokość kanapy względem podnóżków (przykurcz kolan).

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek Kulik Wielkie dzięki! Widać kto tym sprzętem pracuje :(

Wnioskuję że do nawijania po mieście spokojnie się nadaje. Jeszcze raz dzięki!

Pozdrawiam

P.S. A ile da się z tego maleństwa wycisnąć? Konkurencja dla poczciwej ETZ 251???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dotarciu latałem równo 130 km/h, jednak przy tej prędkości daje znać wiotkie podwozie. W trasie można spoko lecieć 110 w upał na dowolnym dystansie. Byle olej był równo z max. na bagnecie.

Podsumowując całość maszyny - lepiej kupić GS500. Nawet jeżeli ma to być pierwszy motocykl. Byle rozumku nie odebrało :D

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Po dotarciu latałem równo 130 km/h, jednak przy tej prędkości daje znać wiotkie podwozie. W trasie można spoko lecieć 110 w upał na dowolnym dystansie. Byle olej był równo z max. na bagnecie.

Podsumowując całość maszyny - lepiej kupić GS500. Nawet jeżeli ma to być pierwszy motocykl. Byle rozumku nie odebrało :D

Piękny opis, dziękuję.

 

Przepraszam, że odświerzam ale dziś dwie takie widziałem policyjne. Bardzo piękne.

 

Przy okazji: ile warto dać za model '97? Suzuki GS 500 chodzi w jakiś dzikich cenach... Może policja czasem swoje sprzedaje? Kto coś wie ... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że odświerzam ale dziś dwie takie widziałem policyjne. Bardzo piękne.  

 

 

Nie były to czasem CB250?

CBF jest na rynku od ostatniej zimy, używek nigdzie nie widziałem. W barwach policyjnych także nie, zwłaszcza w wawie i okolicach.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie były to czasem CB250?  

CBF jest na rynku od ostatniej zimy, używek nigdzie nie widziałem. W barwach policyjnych także nie, zwłaszcza w wawie i okolicach.

Hm.. a jaka to różnica jest? ;-) Nighthawk stało na nich... Białe takie, śliczne...

 

Dopisane:

W sensie obejrzałem na stronie Hondy model CBF 250 i wyglądał prawie tak samo. Doszedłem do prostego wniosku, że CBF to taki nowy CB. Teraz gdy padło to pytanie, zaczynam się zastanawiać jak daleko sięga moja ignorancja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego salonu z podpisu: w Katowicach na Brackiej :?: Dobrze się składa, bo w tym tygodniu się do Katowc wybieram. Gdzie ten salon jest, tak mniej więcej :?:

 

Wprawdzie dopiero przed miesiącem kupiłem YBR - ale tak za dwa, góra trzy sezony przyjdzie czas na jakąś odmianę, więc badam teren :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie obejrzałem na stronie Hondy model CBF 250 i wyglądał prawie tak samo. Doszedłem do prostego wniosku, że CBF to taki nowy CB. Teraz gdy padło to pytanie, zaczynam się zastanawiać jak daleko sięga moja ignorancja...

Bez złośliwości, ale wykazałeś się totalną ślepotą. Przeca te oba modele nawet nie są podobne do siebie z wyglądu, o anatomii nie wspominając.

CB to twin a CBF to singiel.

CB ma tył zawieszony klasycznie - CBF na centralnym amorku.

Różnic jest cała masa.

Śmiem twierdzić że widziałeś policyjne CB250, a nie cebeefkę.

Pozdrawiam. Kulik - użytkownik obydwu modeli z przeznaczeniem szkoleniowym.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie obejrzałem na stronie Hondy model CBF 250 i wyglądał prawie tak samo. Doszedłem do prostego wniosku, że CBF to taki nowy CB. Teraz gdy padło to pytanie, zaczynam się zastanawiać jak daleko sięga moja ignorancja...

Bez złośliwości, ale wykazałeś się totalną ślepotą. Przeca te oba modele nawet nie są podobne do siebie z wyglądu, o anatomii nie wspominając.

CB to twin a CBF to singiel.

CB ma tył zawieszony klasycznie - CBF na centralnym amorku.

Różnic jest cała masa.

Śmiem twierdzić że widziałeś policyjne CB250, a nie cebeefkę.

Pozdrawiam. Kulik - użytkownik obydwu modeli z przeznaczeniem szkoleniowym.

Hm.. będę musiał poczytać co to znaczy centralny amortyzator ;-) Chwilowo w motorkach zauważam szerokość opon, kolor i ilość chromu/plastiku ;)

 

Jak wyglądałaby Pana opinia na temat CB 250? To bardzo piękny motocykl a skoro policja na nim jeździ to trudno o lepszą rekomendację... A może wręcz przeciwnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie policja musi używać najlepszego sprzętu ale w tym przypadku zwłaszcza na patrolach zdublowanych gdzie drugim motocyklem jest CBX750 to trafny wybór.

Jeden z naszych klientów odkupił od policji wyeksploatowany ich zdaniem motocykl CB250 i przez dwa lata dobił na nim 30.000 km inwestując tylko w olej i raz regulacja.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy w szkółce CB250 od miesiąca. Maszyna przerobiła może ze 200 godzin pracy. Na razie sprawuje się doskonale, zwłaszcza pod osobami niskimi. Kultura pracy silnika jest bardzo wysoka, drgania niewielkie, dynamika niezła jak na tę klasę motocykla. Jest to egzemplarz japoński - mamy nadzieję że okaże się trwałym osiołkiem :(

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...