Skocz do zawartości

THUNDERACE - OPINIE


Rekomendowane odpowiedzi

Thunderace maszyna do posmigania na krótkich trasach 100-200km (miasto ) po długiej trasie 600km ledwo co mozna chodzić. Co do spraw technicznych rocznik 1996 lubi łyknąc sobie oleju na 1000km więc jeżeli juz to szukaj roczników 1997 wzwyż w nich zmienino pare szczegółow w silniku co zanizyło ochote Thunderaca na olej.(ale jak to Yamahy lubia sobie łyknąć). Na rynku są dostepne wersja open 145 km i zblokowana 100km Warto wybrać sie na hamownie aby sprawdzic co sie kupuje:) bardzo trudny dostep do świec zapłonowych . A pozatym maszyna bezawaryjna i bezproblemowa . Spalanie oscyluje od 6 -8 litrów na 100Km Jak ostra jazda non stop powyżej 200km/h to i 9 litrów spali.

Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny motocykl, podoba mi sie generalnie. Nawet bylbym sklonny rozwazyc go jako nastepce dla FZR-ki, mialby bardzo duze szanse. Ale zniecheca mnie jedno - silnik wywodzacy sie bezposrednio z FZR1000, a co za tym idzie apetyt na olej. Dosyc mam juz ciaglego dolewania i wiecznie palacej sie czerwonej lampki.

 

A moze mnie ktos przekona, jakis uzytkownik? 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamahy po prostu lubia olej jedne mniej jedne wiecej .Thunderace w szczegolnosci rocznik 1996 bardzo lubi na 1000km potrafi wchlonac 1litr oleju a czasami wiecej.

Z tego co sie orientuje to Thunderacy przewaznie sprowadzane sa z Francji Belgii itd. Z niemiec nie za bardzo gdyz wystepuja tam w wiekszosci w wersji 100 konnej.

Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamietam to zaprojektowano okna przelotowe miedzy cylindrami a jakie jest spalanie oleju po tej modyfikacji niech sie wypowie wlasciel takiego Thunderaca bo ja mam tylko styczność z rocznikiem 1996

Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedawno byl u mnie qmpel sprzetem wlasnie z 96 (sciagniety z niemiec, przebieg 55000), pojezdzil juz troche po polsce (1000km) i nie wciagnela mu jakis wielkich ilosci oleju (okolo 100-200ml). nie to, ze nie wkreca, bo juz jechal kilka razy po 270. zobaczymy, co bedzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

wiem że to stary tematale po przeczytaniu chcę troche sprostować to co niektóży napisali :!:

Co do wygody to jezeli nie porównuje sie go z jakimiś turystykami z pod znaku np. H-D, to jest to bardzo wygodny motocykl w tej klasie. Z doświadczenia twierdzę że po przejechaniu całego baku, na następnej stacji CPN nic się drastycznego z kierowcą nie dzieje!!! Jak to niektóży twierdzą - to chyba pomyłka z R1 kolego macbrus.

 

Również w warunkach miejskiej jazdy można się trochę pobawić bo z tym momentem jaki ma i mocą(otwarta wersja) troche potrafi. Zwłaszcza jak się chcemy pościgać z właścicielami 600 tek i 750 tek :) .

 

Zbędny jest też amortyzator skrętu naprawdę nie popada w shimę jak torówki.

Nawet na torze przy pałowaniu w zakrętach nie wykazuje jakichś dziwnych reakcji, spokojnie można poprzecierać sobie tłumik a nawet owiewkę z prawej strony oczywiście ;). Oczywiście należy pamiętac o dobrych oponach, żeby to robić, bo możemy przetrzeć sobie też tyłek.

 

To dobry motocykl... ale

OLEJ

K...a jak on bieże olej!!!

w błędzie są ci któży twierdzą że w 97 roku wyaliminowano to.

Właśnie ja miałemż tego roku, znajomy jeden z 98, drugi z 00 i jakoś jak spotkałem ich to razem kleliśmy jak szewcy.

Bardzo fajny motocykl ale sprzedałem go dlatego że razem z benzyną, na stacji dolewałem olej, jak do dwusuwa.

Nie jeździłem nim delikatnie ale swoimi poprzednimi (SRAD'96 i ZX7'99) też nie uprawiałem "turystyki" :P a jakoś o olej martwiłem się tylko z chwilą pojawienia się na liczniku kolejnych 6 tys więcej.

 

Z tego co wiem to Thunderace nie jest jedynym takim w stajni Yamahy który lubi sobie podymić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i jeszcze pierwsze roczniki mialy problemy z panewkami glownymi (tak jak FZRa) konkretnie chodzilo o tendencje to przycierania (opinia uzytkowników i producenta, czytaj wada fabryczna)

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...