Skocz do zawartości

Strzelanie w tlumik


m16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :)

Nie wiem co sie dzieje ale czasem zdaza mi sie (szczegolnie przy ostrym dodaniu gazg z bardzo niskich obrotow na 2), ze CZ strzela w tlumik :/

Nie wiem co z tym zrobic :/

Czyzbym przestawil zaplon przypadkiem ? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zapłon za bardzo opuźniony.

Tak wlasnie cos mi sie wydaje' date=' ze bedzie zaplon do regulacji.... ehh.... trzeba bedzie poszukac kogos kto mi sie tego niedrogo podejmie :)

 

A nie grzeje sie za mocno?

Raczej przecietnie

 

Moze jeszcze dodam, ze strzelanie wystepuje przewaznie przy obciazeniu.

Naprzyklad dzisiaj gdy wyjezdrzalem na gorke z pasazerem na 2 biegu majac niecale 2 tys rpm po dodaniu gazu (ostrym) strzelilo kilkakrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jeszcze dodam' date=' ze strzelanie wystepuje przewaznie przy obciazeniu.

Naprzyklad dzisiaj gdy wyjezdrzalem na gorke z pasazerem na 2 biegu majac niecale 2 tys rpm po dodaniu gazu (ostrym) strzelilo kilkakrotnie.[/quote']

te objawy sa mi znajome tylko nie w moto ale w samochodzie hehe :)

mialem zjechane przewody wysokiego napiecia i jak jezdzilem na LPG to przebicia powodowaly ze czasami tak jebnelo ze babcie z chodnika uciakaly gdzie sie dalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zapłon to naucz się go sam regulować. Tu nie ma o czym nawet gadać. Nawet jak Ci troche czasu to na początku zajmie to się nie przejmuj. Po pewnym czasie wyregulowanie zapłonu zajmie Ci 5 minut, z czego 3 na odkręcenie kopuły bocznej i świecy. To naprawdę jest proste.

A w jawie i cz robi sie to tak samo jak w jednocylindrowcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pogrzebalem dzisiaj w zaplonie - poszlo nawet duzo latwiej niz myslalem 8O

Po regulacji przestala strzelac ale dalej szarpala i nie chciala sie wkrecac.

Znajomy poradzil aby pokrecic srubka od powietrza w gazniku, pomoglo - ale jeszcze nie jest idealnie.

Jak dobrze pujdzie to na pocz. przyszlego tyg. zaloze elektronika promoto a jutro dokladnie wyczyszcze i wyreguluje gaznik. Powinno byc ok :P

 

PS: Aby nie zakladac nowego topicu.

Czy aby wymienic simery od zebatki zdawczej i kopniaka trzeba lupac silnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz rozpoławiać silnikia

Dzieki :P

 

Wracajac do "strzelania":

-Zaplon ustawiony (poprawil po mnie znajomy ktory naprawde ma o tym pojecie)

-Kondensatory wymienione (20 zl w plecy - fu*k)

-Gaznik juz kombinowany z roznymi ustawieniami iglicy.

 

I..... dalej liiiiiiiiiiiipa.

 

Jak przyspieszam bardzo delikatnie (znaczy dodaje gazu powoli) to dopiero kolo 3-4 tys. rpm zaczyna szarpac, przerywac i strzelac w tlumiki, jesli dam gazu bardzo ostro to dzieje sie juz tak przy nizszych obrotach.

Do tego chwilami mam wrazenie, ze jeden cylinder albo przerywa albo "gubi" zaplony.

Ehhh.....

Poradzcie cos bo juz glupieje normalnie...

 

DOPISANE:

Nie wiem czy to wazne ale na luzie jest "w miare" ok.

To chyba bedzie cos z gaznikiem nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to problem z doprowadzaniem paliwa oczyść kranik i zobacz czy szybko leci. Jak nie to to rozbieraj gaźnik wyczyść dysze i sprawdz poziom paliwa (ja bym go podniósł).

Na luzie jest ok bo nie potrzeba tyle wachy. Problem pojawia sie przy obciążeniu bo wtedy apetyt wzrasta (te maszyny lubią wypić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...