Skocz do zawartości

Nareszcie cos hardcore'owego :)


Rekomendowane odpowiedzi

No nic koniec tych sentymentów rob koze i zamiataj

Robie robie :notworthy: . Cylinder oddałem do szlifu, odbieram w poniedzialek i jazda. Chciałem sie pochwalic ze remont generalny wyniósł mnie 250zł :lol: (mniejwiecej tyle co wymiana tłoka w DT :notworthy: ) . Przednie zawieszenie zregenerowane, a orginalny tył juz do mnie idzie poczta.

Mam jeszcze pytanko odnosnie docierania:

Ile baków zrobić, jaką lac mieszanke i w jaki sposob docierac. W Dt wszystko było proste bo pyrkałem sobie na 5-6 tys obr/min a tu chyba musze normalnie krecic koze tylko unikac nagłego dodania gazu i odkrecania manetki do oporu. Dobrze mysle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

około 2 baków, pyrkać napoczątku powoli ale też odkręcać ale nie piłowac długo, odkrecając na max zapinac do 6 po czym odpuscić i znowu chwilke na 2 lub 3 i sie dotrze napewno dobrze

 

mieszanke 1:20 (+ asekuracyjnie troszke :notworthy: lol zawsze tak robiłem na wszelki wypadek :notworthy::D:D:) a potem 1:25 napewno jej nie zaszkodzi dłuzej napewno pochodzi bo jak robiłem 1:40 (instrukcja) to troche miałem stracha ze sie zatrze wiec lałem 1:25 bo litr oleju tańszy niż remont i jeździsz a nie czekasz aż zrobiż szlif czy złożą wał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...