Skocz do zawarto艣ci

CO MYSLICIE O CBR600F3???


Go艣膰 ROBO
 Udost臋pnij

Rekomendowane odpowiedzi

MAM ZAMIAR KUPIC HONDE CBR 600F3 1996-1998R I CHCIALBYM ZEBY KTOS KTO JEZDZIL I ZNA SIE NA MOTORKACH POWIEDZIAL MI CZY DUZO SLABSZA JEST OD CBR 600F4 JESLI CHODZI O OSIAGI I CZY PSUJE SIE ILE PALI NA 100KM ...NA CO ZWROCIC UWAGE PRZY KUPNIE TAKIEGO MOTOCYKLA I CO TAM MOZE SIE ZEPSUC..POZDRAWIAM..I DZIEKI ZA ODPOWIEDZ..

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Go艣膰 spawacz

Co prawda sam na takiej nie mam (CBR 900 RR), ale je偶d偶臋 z kumplem, kt贸ry jest w posiadaniu CBR 600 F3 '97. S艂absza od CBR F4 nie jest, moc praktycznie ta sama (r贸偶nica chyba 2 KM). Pr臋dko艣膰 to licznikowe 250 km/h solo. Jest to tylko 600 cm pojemno艣ci wi臋c by wycisn膮膰 z niej dobre przyspieszenia trzeba j膮 wysoko kr臋ci膰, ale motocykl bardzo przyjemny, jak wsiad艂em na ni膮 po d艂u偶szej trasie na swojej 900 RR odczu艂em prawdziw膮 wygod臋 siode艂ka i pozycji za kierownic膮. W codziennej eksploatacji motocykl ten nie ust臋puje sprz臋tom o wi臋kszej pojemno艣ci. Pali w zale偶no艣ci od stylu jazdy od 6 do 14 litr贸w/100 km. Hondy CBR raczej nale偶膮 do trwa艂ych i niezawodnych, kumpel je藕dzi 600-tk膮 drugi sezon i nigdy nic nie nawali艂o. Trzeba tylko dba膰, wymienia膰 na czas to co trzeba wymieni膰 (艂a艅cuch, z臋batki, p艂yny, klocki).

Na co zwr贸ci膰 uwag臋: czy motocykl nie ma wypadkowej przesz艂o艣ci. Sprawdzi膰 czy rama nie ma wgi臋膰 i wgniece艅, czy nie ma 艣lad贸w szlifu na owiewkach, kierownicy, os艂onach silnika, czy przewody hamulcowe i inne elementy maj膮 tak膮 sam膮 dat臋 co ca艂y motocykl, stan tarcz hamulcowych - nie powinno by膰 g艂臋bokich rys. Sprawd藕 czy podczas jazdy po nier贸wno艣ciach nie stuka nic w g艂贸wce ramy i czy nie 艣ci膮ga motocykla na kt贸r膮艣 stron臋. Powinien tak samo sk艂ada膰 si臋 w zakr臋cie na praw膮 i na lew膮 stron臋. Dobry opis co trzeba sprawdzi膰 i w jaki spos贸b jest w dodatku 艢wiata Motocykli o motocyklach u偶ywanych - polecam. Pozdrowienia

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Go艣膰 Brus_ik

Obecnie jezdze CBR900 ale mialem wlasnie poprednio CBR600f3'98 i jeszcze wczesiej cbr600f1'88 wiec moge porownac te motocykle (na cbr600f4 tez troszke jezdzilem) wiec mysle ze moge w miare sensownie porownac te motocykle. Po pierwsze piszesz ze zastanawiasz sie nad CBR600f3 1996-1998 - wiedz ze te z lat 1995-1996 roznia sie nieco od tych z lat 1997-1998 - glownie zmiany w wygladzie plastikow i b.drobne zmiany w silniku co ma zwiazek z cenami uzywanch egzemplarzy z przed 1996 i po 1996r chociaz i oba modele to F3(pc31). Co do mocy o ktora pytasz to w normalnej codziennej eksploatacji nie zauwazysz raczej roznicy miedzy F3 (105km) i F4 (110km - oczywiscie obie w wersji niezdlawionej). Co do awaryjnosci to ogolnie CBRki maja opinie motocykli raczej bezawaryjnych i wytrzymalych a przez b. dlugi okres produkcji motocykl w wersji F3 jest juz konstrukcja na prawde neizle dopracowana. W moim przypadku nie mialem nigdy najmniejszych problemow z ww. motocyklami - moja ingerencja ograniczala sie do zwyklych czynnosci obslugowych jak wymiany olejow, filtrow, lancucha, klockow itp., oraz odpowiednich regulacji po przebiegach przewidzianych przez producenta. U mnie w zaleznosci od rodzaju zalozonego tlumika i sposobu jazdy spalanie wachalo sie w granicach od 5,3l do ok. 11l/100km (nigdy nie przegonilem jej porzadnie po torze - ciekawe ile wyszlo by wtedy:) ). Ogolnie oceniam motocykl bardzo pozytywnie i nalezy podkreslic ze jest to konstrukcja bardzo uniwersalna - nadaje sie bez zadnych problemow na dlugie wypady(w odroznieniu od RRki :? ), jak i do ostrzejszej jazdy nie ustepujac przy tym prawie wogole innym motocyklom tej klasy majacych opinie super hiper sportowych - kolega po miescie nie byl mi nigdy w stanie uciec yamahaR6 - co innego bylo by pewnie na torze bo mial mozliwosc wiekszego zlozenia i troche wieksza predkosc maksymalna ale w codziennej eksploatacji roznice byly na prawde znikome. Co do tego na co zwrocic uwage to tak jak ktos juz wczesniaj napisal, a najlepiej to wziac ze soba kogos (kilku ktosi.. :) ) kto mial juz taki motocykl i moze zawsze o nim troche powiedziec choc z nalezycie traktowana cbrka z tego roku nie powinno byc raczej problemow. Pozdrawiam.

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

  • 10 lat p贸藕niej...

Ja je偶d偶臋 na CBR 600F2 od trzech lat - podejrzewam 偶e moto bardzo podobne do F3. Bardzo chwal臋 ten sprz臋t.

Bardzo szybki je艣li odpowiednio operuje si臋 manetk膮 gazu i wygodny w trasie jak na sporta.

Po zainstalowaniu wingracka bardzo pakowny. Na tyln膮 szerok膮 kanap臋, pod siatk臋 baga偶ow膮 mo偶na naprawd臋 du偶o upcha膰.

(szeroka tylna kanapa bardzo przydatna rzecz!)

Zainstalowa艂em w niej dla wygody podr贸偶owania szyb臋 turystyczn膮 LOSTER - jako艣膰 adekwatna do ceny - taka sobie.

Musz臋 sobie jeszcze wystruga膰 deflektor.

Wczoraj zakupi艂em kierownic臋 od VFR 750 i zmierzam j膮 za艂o偶y膰 do mojej F2 - taki patent mia艂em w poprzedniej CBR - F1

Pozycja za takim sterem o niebo wygodniejsza! Polecam!

CBR 600 F to naprawd臋 wszechstronny moto - jedynie mog艂a by mie膰 odrobine d艂u偶szy skok zawieszenia i by艂o by git ;)

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Wczoraj zakupi艂em kierownic臋 od VFR 750 i zmierzam j膮 za艂o偶y膰 do mojej F2 - taki patent mia艂em w poprzedniej CBR - F1

Pozycja za takim sterem o niebo wygodniejsza! Polecam!

To akurat jest bardzo subiektywna sprawa. Ja z kolei planuj臋 sobie za艂o偶y膰 kier臋 od SV 650, kt贸ra idzie pod p贸艂k膮, bo dla mnie oryginalna jest za wysoko. Poza tym cebra 艣rednio nadaje si臋 do turystyki i zamiast stosowa膰 takie usprawnienia to lepiej zmieni膰 moto.

P.S. Gratulacje za odkopanie tematu sprzed 10 lat ;)

Why... So... Serious

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Zawsze wierzy艂em w forumowych arecheolog贸w :notworthy:

bo dla mnie oryginalna jest za wysoko.

A to ciekawe - pierwszy raz si臋 spotka艂em z tak膮 sugesti膮

'na zegarze trzysta nie znaczy o m臋stwie...'

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

A to ciekawe - pierwszy raz si臋 spotka艂em z tak膮 sugesti膮

To proste, jak b臋d臋 troch臋 bardziej pochylony to bardziej naturalnie b臋dzie mi przychodzi艂o u偶ywanie n贸g i plec贸w do utrzymywania pozycji zamiast opierania si臋 na r臋kach. A przynajmniej tak mi si臋 wydaje, ale 偶e akurat mam takie clip-ony to nie zaszkodzi spr贸bowa膰 :).

Why... So... Serious

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

  • 2 tygodnie p贸藕niej...

ostatniej niedzieli wprowadzi艂em w swojej f3 par臋 modyfikacji

za艂o偶y艂em zwyk艂膮 kierownic臋 tomasselli mocowan膮 do dodatkowej p贸艂ki (nie chcia艂em wierci膰 tej, kt贸ra ju偶 na motocyklu by艂a), przy okazji trzeba by艂o zmieni膰 link臋 sprz臋g艂a (chyba od jakiego艣 suzuki podpasowa艂a), przewody hamulcowe, linki gazu poprowadzi艂em w inny spos贸b wi臋c zosta艂y oryginalne, linki "ssania" te偶 wystarczy艂o

trzeba by艂o przyci膮膰 tak偶e owiewk臋

zmieni艂em prze艂o偶enia (+2 z臋by z ty艂u, - 1 z przodu)

poza tym par臋 tygodni temu kumpel skonstruowa艂 mi gmole na "szybkoz艂膮czki", kt贸re mog臋 zdj膮膰/za艂o偶y膰 w ok. kilkana艣cie sekund (je艣li gmol jest zdj臋cy mo偶e zosta膰 sam crash pad)

mo偶e na torze b臋dzie troch臋 lipa ale je艣li chodzi o jazd臋 po mie艣cie to na prawd臋 polubi艂em ten sprz臋t - wyprostowana pozycja daje sporo wi臋ksz膮 kontrol臋 podczas menewr贸w i wyg艂up贸w

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Konrad pode艣lij zdj臋cie tego patentu z gmolami, sam zastanawiam si臋 nad czym艣 takim od jakiego艣 czasu.

Swap kierownicy od VFR do CBR dokonany! Pasuje idealnie bez przer贸bek linek i przewod贸w.

Jazda sta艂a si臋 zdecydowanie wygodniejsza, jak zauwa偶y艂 Konrad, kontrola podczas manewr贸w zdecydowanie lepsza - POLECAM!

CBR 600F to naprawde wszechstronny motocykl.

Edytowane przez Satrian
Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Do艂膮cz do dyskusji

Mo偶esz doda膰 zawarto艣膰 ju偶 teraz a zarejestrowa膰 si臋 p贸藕niej. Je艣li posiadasz ju偶 konto, zaloguj si臋 aby doda膰 zawarto艣膰 za jego pomoc膮.

Go艣膰
Dodaj odpowied藕 do tematu...

×   Wklejono zawarto艣膰 z formatowaniem.   Usu艅 formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odno艣nik zosta艂 automatycznie osadzony.   Przywr贸膰 wy艣wietlanie jako odno艣nik

×   Przywr贸cono poprzedni膮 zawarto艣膰.   Wyczy艣膰 edytor

×   Nie mo偶esz bezpo艣rednio wklei膰 grafiki. Dodaj lub za艂膮cz grafiki z adresu URL.

 Udost臋pnij

×
×
  • Dodaj now膮 pozycj臋...