Mo-cher Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Witam serdecznie , Chciałbym dowiedzieć sie czegoś więcej na temat Cagivy Elephanta, jako że internet nie oferuje zbyt wielu informacji zwracam sie z prośba do was forumowicze...Słabe i mocne strony modeluv, a może nawet osobiste wrażenia użytkowników. Z góry dziękuję. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bulli Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Witam! jakiej pojemniści masz tego "elphancika"? Ja posiadalem swego czasu Cagive Elephant 650. Sprzet byl nie do zajeżdżenia, do tej pory bardzo milo go wspominam.Hmm, silnik Ducati V90 to bylo to, ale zachcialo mi sie lzejszego sprzetu i teraz ujezdzam XR-kę. Mialem nawet książkę serwisową ale poszla razem z pojazdem do obecnego wlasciciela-postaram sie odkopac do niego adres. pozdrawiam i milego hasania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Znajomy ma cagive elephant 125. W sumie mocny dwusuw, wysoki (skubany wyzszy od mojej hondy :P) i nie brzmi az tak zle jak co poniektore 2t. Pzdr =] [= Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Z elefantem z silnikiem Ducati - to trzeba ostroznie- jak masz dopiero zamiar kupic- jak sie nie znasz na Ducach- daruj sobie ten sprzet- wbrew pozorom wymaga szczegolnej troski i zaniedbanie podstawowych spraw- sprawdzenie i regulacja luzow zaworowych, wymiana oleju z filtrem co 5000 km, sprawdzanie polaczenia gumowego przy filtrze przed kazda jazda( jak zacznie ssac lewe powietrze -po jezdzie w terenie remont nawet po 400 km!!), czyszczenie i regulacja(nielatwa!) gaznikow. Dodam jeszcze ze z remontem to tez nie jest latwo. Ma polozony "nicasil" i jak za duzo jest tuleja "schlastana" to nowe polozenie nicasilu nic nie daje , a nadwymiarowe tloki chyba nie wystepuja(nie znalazlem), dochodzi do tego, jesli za mocno sklepane sa gniazda zaworowe- pozostaje kupno uzywanych dobrych glowic,lub kupno nowych- regeneracja nic nie daje.Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 17 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Brzdęk,spadłem z krzesła. Zbieram info dla kumpla któremu właśnie moto ukradli i nie ma czym jechać na wakacyjną wyprawę...a cagiva jest za dobrą kasę i od znajomego . Po prostu. Ciśnie go trochę. Too ma być ta brzydsza 650 rocznik 1994 36 tys przebiegu. Szczerze mówiąc to zerknąłem na fotki np, Elefant wersja Rally ,kurde robi wrażenie.A swoją drogą to szkoda ,że to taki niepopularny sprzęt u nas. :P POZDRAWIAM> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 AhA, jeszcze jedno, wal jest na panewkach, wiec kazda gleba(w terenie dosc czesta), to zagrozenie dla walu- trzeba wyrobic w sobie instynkt natychmiastowego wylaczenia przelacznikiem na prweej stronie kierownicy.Konkluzja, moto fajne, ale z daleka od ciezkiego terenu, nie lepiej kupic DR 600-650 z jakimis brakami, no i koszty remontu (ewentualnego) sa nizsze, mozna kupic u Olka tloki z pierscieniami , wal jest w lozyskach tocznych, no i masa mniejsza od Elefanta(z paliwem 210 kg). Trzeba sie nad tym zastanowic. Ja jestem fanem Ducati, wiec bralbym Cagive, ale ja mam zaplecze warsztatowe i koszty mnie nie przerazaja. Pozdr. Janek.P.S. Jak chcesz jeszcze jakies szczegoly n/t to wal na priva, poniewaz mialem okazje serwisowac i poprawiac takiego Elefanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 ja polecal bym do turystyki KLR 650 roczniki 87 - 88 sa juz za 4 - 5 tys zl mam i jestem w 100% zadowolony nawet mysle o nowym ale wersja usa bo te europejskie od 95 sa strasznie brzydkie a wersje usa sa nie zmienione zewnetrznie od poczatku Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Soory za archeologie stosowana i odkopywanie tematu, dla wszystkich Elefantmanów, zaproszenie na zlot:http://www.elefants.pl/home.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ex1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Switeny motocykl, kolega miał taki, ale mówił że wiecej go serwisowąl niż latał, wymienił na lc8 i wszytko inne przestało dla niego istnieć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.