Skocz do zawartości

50'tki


Rekomendowane odpowiedzi

Zioom' date=' nie kupuj zadnej 50 bo za rok z niej wyrosniesz, kup 125 i w wieku 16 lat zdaj na A1 :)[/quote']

tak nie zrobie , rocznikowo mam 16 lat , ale jestem z grudnia wiec mam 15 lat. Mysle ze robienie prawa jazdy na 125 to bezsens. Po co wydawac ta kase , jak mozna poczekac rok i zrobic normalne prawo jazdy?? wole dotluc sie do 18 czy tam 17 na 50 czy tam 80 niz wydawac podwojnie kase ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze robienie prawa jazdy na 125 to bezsens. Po co wydawac ta kase ' date=' jak mozna poczekac rok i zrobic normalne prawo jazdy[/quote']

 

Ja mysle ze sie oplaca. Ja juz mam dosc jezdzenia i ukrywania sie przed policja. A wiesz ile moglbys kasy zostawic policji przez ten rok czy dwa ...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo chce cos bardziej hardcore'owego (chodzi bardziej o zawieszenie niz o moc). Po prostu nie ma co ukrywac ze Dt do ostrzejszej jazdy sie nie nada (120kg i przecietny zawias).

 

Tak niestety też musze to potwierdzić.. w porównaniu do ostrych Setek , DT to flak, zawieszenie ogłulnie i cały motocykl są zajebiste... ale do jazdy po lesie,łące,polu ale nie na tor i hardcore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sleeppy napisał:

Jak nie widzisz ze napisalem ze MAM wiec jak mam musze ja naprawic chociazby zeby sprzedac i prosilem o pomoc a nie o krytyke

 

dzieki

 

 

Zdaje mi się że to nie było do ciebie....interpretacja tekstu na niskim poziomie

Oczywiscie żartuje

Co do uszczelki to dziwne ze wydmuchuje. A z czego ją dorabiałeś??

To normalne. W mojej TS tez byly takie patenty i jak jest uszczelka przewidziana w formie pierscienia to taka musi byc (pewnie docinales na calej szerokosci mocowania tak? ). Panowie wrzucali tam pod wydech dętki i po lekkim przeciągnieciu biegu odrazu je przepalalo, natomiast azbest (tak to sie zwie? ) wogole nie zdawal egzaminu. Wybulilem "az" 10złotych na nową uszczelke i do tej pory lata na niej kolega z forum. Sadze ze taką "pierdółke" powinni miec w kazdym normalnym sklepie motocyklowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo chce cos bardziej hardcore'owego (chodzi bardziej o zawieszenie niz o moc). Po prostu nie ma co ukrywac ze Dt do ostrzejszej jazdy sie nie nada (120kg i przecietny zawias).

 

Tak niestety też musze to potwierdzić.. w porównaniu do ostrych Setek ' date=' DT to flak, zawieszenie ogłulnie i cały motocykl są zajebiste... ale do jazdy po lesie,łące,polu ale nie na tor i hardcore.[/quote']

 

No ja chce cos w teren wlasnie....myślałem ze dt jako enduro jest idealna w las , łąke, błoto czy tor.... ale jak piszecie ze wazy 120kg i zawieszenie takie sobie to moze rzeczywiscie poszukam czegos innego, mam 17lat, moze dr 350 ? 4t by mi odpowiadalo bardzo.... bo nie lubie grzebac przy moto... ale za 3500zł to chyba nic nie kupie ;) A chce koniecznie z papierem cos.

 

sorry ze sie tak władowałem w temat, ale mysle ze mozemy tu pomóc koledze no i mi tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem ze dt jako enduro jest idealna w las ' date=' łąke, błoto[/quote']

No do tego sie super nada, ale na tor to masz idealne albo EXC albo jakiegos fulla (YZ czy CR). Dt do lasu jest swietna ze wzgledu na charakterystyke silnika (ciagnie naprawde od dolu), a mysle ze praca zawieszenia sie poprawi bo teraz mam na maxa utwardzone (waze ok 55kg :lol: ) i po prostu nie wybiera dobrze dolkow, natomiast powiem szczerze ze jesli chodzi o skoki to jestem pozytywnie zaskoczony 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już sam nie wiem co będe brać jak sprzedam DT 80.Zastanawiam sie właśnie nad Dt 125 R lub RX 125.Na temat Aprili słyszałem różne opinie,że tłoki pękają(jak się długo nie zmienia ;) ),że silnik awaryjny...ale za to Apa ma bezkonkurencyjną zawieche,a Dt tak jak piszą koledzy wyżej..lajcik,ale za to ma silnik dobry i częśći stosunkowo niedrogie.Np tłok to Aprili kosztuje 400zł,a do Dt 160zł.Obe motocykle mają swoje wady i zalety.I bądź tu mądry który sprzęt wybrać :roll: .Co o tym sądzicie :?: .Zrobili teraz nowy tor crosowy w rzeszowie to 40% jazdy byłby to tor crossowy,a reszta las itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ku*** zaraz mnie kurwi*** strzeli. Matka dzisiaj do mnie z tekstem , ze ona mi chyba kupi to enduro ale tylko na wies nie do miasta 8O ;) Co za czlowiek :) Mowie ze juz troche lat mam ( 16 ) na motorach od dawna jezdze , ale ona boi sie aut itp... boze . Rozumie jakbym mial 13 lat, ale nie 16 !! Musze ja przegedac, ma ktos jakis sprawdzony pomysl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie gdyby nie to utrzymanie crossa,to już zapewno bym go dawno miał,Enduras zresztą też

Ja juz nie wiem co o tym myslec. Gadalem z czlowiekiem ktory KTM'a serwisuje, z typem co handlowal sprzetami enduro/cross. Powiedzieli mi ze nie katujac sprzeta przelatam sezonik bez inwestycji, nawet niektorzy uczestnicy zawodow remontuja sprzet co sezon :roll: . Ale przeciez to niemozliwe wg. mnie!! To jest ponad 40km z pojemnosci 125cc no i w koncu cos za cos - moc kosztem trwalosci. Ten handlarz to wogole typ. Z zawieszenia doslownie kapal olej, na co on: To Ty nie wiesz ze z tymi uszczelniaczami to jak z paliwem? ZMienia sie je po prostu co chwile...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...