Skocz do zawartości

W którą storne lepiej Wam się składa motocykl?


Rekomendowane odpowiedzi

Jest tak, ze mniejsze opory psychiczne mam przed pochyleniem w lewo, w prawo czuje sie jakoś mniej pewnie. Ale po zejściu z motocykla i obejrzeniu tylnej opony okazuje się że właśnie z prawej strony jest bardziej zamknięta niż z lewej. Różnica jest około 2-3 mm. To nie logiczne. Jak myślicie z czego to może wynikać?? Może przez to że czując się pewniej na lewej stronie, mocniej wychylam ciało i przez to złożenie motocykla jest mniejsze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat masz naturalne odruchy -chyba większość ludzi bardziej lubi składać sprzęta w lewo

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też w lewo.

Chyba chodzi o to, że jak jesteś praworęczny to wolisz w lewo, a jak jesteś leworęczny to wolisz w prawo. CHYBA

 

To wynika raczej z tego, że mamy ruch prawostronny i lewe zakręty są łagodniejsze, lepiej widoczne, masz możliwość ścięcia go, jeśli nic nie jedzie. Sprawdzone na krętych, górskich drogach.

Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też w lewo.  
Chyba chodzi o to, że jak jesteś praworęczny to wolisz w lewo, a jak jesteś leworęczny to wolisz w prawo. CHYBA

 

To wynika raczej z tego, że mamy ruch prawostronny i lewe zakręty są łagodniejsze, lepiej widoczne, masz możliwość ścięcia go, jeśli nic nie jedzie. Sprawdzone na krętych, górskich drogach.

 

Możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hipoteza o praworęcznych odpada- ja jestem z założenia mańkutem

 

To wynika raczej z tego, że mamy ruch prawostronny i lewe zakręty są łagodniejsze, lepiej widoczne, masz możliwość ścięcia go, jeśli nic nie jedzie. Sprawdzone na krętych, górskich drogach.

z tym bym też sie nie zgodził, nawet gdy jadę sobie jakimś slalomem na zamkniętym palcu odczucia są zawsze takie same- mniejsza bariera strachu jest w lewo

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi lepiej składa się w prawe zakręty. Czy to, że jestem leworęczny ma jakieś znaczenie, nie wiem. W piłkę też zawsze łoiłem lewą nogą, prawą dopiero się douczyłem ;) Jak awaryjnie hamuję rowerem tylne koło zarzucam na lewą stronę, także w żużlowych wyścigach kariery raczej bym nie zrobił ;) Pewnie jest to jakoś uwarunkowane genetycznie, jakaś koordynacja ruchowa itp itd.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi tam sie jednakowo składa

 

I wiesz o czym to świadczy? O tym że jeszcze musisz sporo kilometrów nawinąć aby poczuć motocykl. Ja też na początku byłem zdania że nie ma dla mnie różnicy w którą stronę się pochylam, ale to nie prawda, różnica jest i im dłużej się jeździ tym jest ona bardziej zauważalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To ja chyba jestem zaprzeczeniem wszelkich tez. Jestem praworeczny, latwiej sklada mi sie w prawe zakrety, a wydechy mam po obu stronach moto ;) Wedlug mnie ,przyczyna tego stanu rzeczy tkwi w tym, ze w swoim zyciu trafiam na wiecej fajnych prawych zakretow(np wszelkie slimaki na autostradach) niz lewych, a poza tym zaliczylem szlifa na lewa strone-moze to tez jakis powod?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wiesz o czym to świadczy? O tym że jeszcze musisz sporo kilometrów nawinąć aby poczuć motocykl. Ja też na początku byłem zdania że nie ma dla mnie różnicy w którą stronę się pochylam, ale to nie prawda, różnica jest i im dłużej się jeździ tym jest ona bardziej zauważalna.

Bzdura :!: Dla mnie to wsio ryba czy skladam sie w prawo czy lewo. Oponke mam domknieta z obudwoch stron. I tak wlasnie nie ma dla mnie roznicy czy jade 50km/h na ostrych winkalch czy przelatuje 200 po szybkich lukach. Zawsze klase sie zdecodowanie i pewnie, bez wzgledu na kierunek zakretu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...