MłodyVFR Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 qmplowi halasuje lozysko zebatki zdawczej w zygzaku - swiszcze, czyli do wymiany. pytanie: da sie to zrobic bez rozbiorki silnika? mam pomysl ze specjalnym sciagaczem z kuleczkami, tylko pytanie: czy ono nie ma tam jakiegeos progu zabezpieczajacego? da sie tak bez rozbiorki, czy rozbiorka na pewno jest konieczna? ile za takie cos moga krzyczec mechanicy w przypadku jednak rozbiorki silnika? sezon w pelni, maszyna gotowa w 100% a tu taki numer :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 26 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 motyw jest taki, ze wymienialismy naped, bo stary nadawal sie juz tylko do wiazania krowy. halasowal jak towarowy na zwrotnicach, wiec tamtego halasu nie bylo slychac. dopiero po zalozeniu nowego napedu slychac lozysko. ile ono przejechalo w takim stanie nikt tego nie wie, ale qmpel woli dalej nie ryzykowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 :mrgreen: Kawasaki ZZ-R600 Ninja ZX-6 1990-2000 Service Manual Haynes :mrgreen: oczywiście nie pamiętam już skąd to mam :mrgreen: , ale za to waży 65MB, więc ?? dopisane:http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=604 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 moge zapodać trzy jpg-i obrazujące budowę tego miejsca i układ zębatki i łozyska. do analizy przez twojego kolegę. nic więcej nie pomogę bo nie próbowałem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 27 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 serwisowke mamy :mrgreen: , dzieki chlopy za pomoc, ale rozchodzi sie o to, czy ktos probowal tym sposobem (niekoniecznie w zygzaku). wg serwisowki, nic nie stoi tam na przeszkodzie, zeby tak zrobic. pytanie jest takie, czy to lozysko jest mocno scisniete przez kartery? zeby tam krzywdy tylko nie narobic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 O ile pamietam to wszystkie lozyska skrzyni sa jakos ustalane w karterach ( pierscienie lub dowels - rurki ) wiec bez zdjecia dolnej pokrywy raczej sie nie obejdzie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 dzieki Adamie, postudiuje jeszcze serwisowke, bo mi tez sie wydaje, ze to lozysko od tak nie moze sobie siedziec tylko scisniete. musi byc jakos ustalone w silniku. tyle, ze z serwisowki nic takiego nie wynika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Tak jak pisze Adam, na bank łożysko ma rant ustalający, gdyby go nie było, to na 10 złożonych silników tylko w 1 działała by skrzynia ;). Coś czuję, że czeka cię rozbiórka silniczka... PS. O ile się niemyle, to kawasaki zzr ma wstępne przeniesienie napędu łańcuchem zębatym. Jeśli wałek zdawczy z wału na skrzynie jest łożyskowany w dolnej częsci karteru, to nie da się tego rozebrać od dupy strony. No chyba że paluszki masz jak ET i uda ci się kontrolować wciskanie naraz 4 tłoków w tuleje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.