Skocz do zawartości

Wycieki z chłodnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie, powiedzcie mi czym mogą być spowodowane wycieki z chłodnicy, wydaje mi się że płyn ucieka spod korka. Objawia się to w ten sposób że po ostrym przykatowaniu, zaczyna bultać w chłodnicy i zaczyna kapać. Jak myślicie co jest grane ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom jak juz kolega wspomnial plyn ci sie gotuje... moze to byc spowodowane tym ze jest tam woda ;), sprawdz co tam masz (tylko nie odkrecaj korka po jezdzie bo mozesz zostac poparzony) i looknij co tam jest, jak bys mial jakas dziure to na poczatek mozna sprobowac z zamulaczem, pozniej zostaje spawanie jak poprzednia opcja nie pomoze, a na koncu wymiana, ale bez przesady ;P

zobacz co jest w tej chlodnicy, jak woda to wymien na plyn (w koncu wiosna jest to i mocniej sie grzeje) albo dokrec mocniej korek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ja nie wiem co jest w tej TS. Tomkowi sie gotowała non stop, ale on lał wode takze to normalne. Ty chyba juz zmieniles na plyn? W mojej mialem identyczny tuning, on chyba nawet wydechu odblokowanego nie mial i ani razy mi sie plyn nie zagotowal :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja mam przy Dt tak,jak sobie pojeżdzę trochę to po jeździe wysadza mi korek od zbiornika w którym jest płyn chłodniczy wyrównujący pod siedzeniem.Jak wyciągne go szybko to płyn mam na twarzy ;) .Co to może być :?: To że też mi się płyn w chłodnicy zagotował :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Zainteresowani - zlejcie syf z chłodnicy i nalejcie porządny płyn chłodniczy, najlepiiej Castrola (Freezer czy Coolant nie pamiętam). I wbrew instrukcji nie rozcieńczajcie płynu z wodą destylowaną, tyle wlejce sam pyn.

Gwarantuję, że będzie ciężko zagotować tak zalane moto.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami moze ci wywalac korek przez to ze uszczelka ci pod glowica padla,

przygladalem sie ostatnio budowie ukladu chlodzacego u Marjana w DT no i stwierdzilem ze jak ci padnie ta uszczelka to podczas zaplonu w cylindrze czesc gazow moze wyleciec przez ta uszczelke i dostac sie do ukladu chlodzacego i wzrosnie ci wtedy cisnienie.

 

to jest moim zdaniem najgorsza opcja,

 

a inna jak to juz Strzalek_t powiedzial kamien, a z nim to ciezka sprawa, wymien po prostu caly plyt naj to radzil Dominik Szymański i martw sie jak bedzie tak dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet bardzo możliwe, teraz musze pomyśleć jak go zwalczyć ;) Mam jeszcze coś takiego że jak dokręce paluchami korek i go trzymam to nie słychać odgłosów syczenia itp, a jak go puszcze to znów się zaczyna smarzyć. Może to kamień na korku i na tym gnieźdżie gdzie wchodzi korek ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...