Skocz do zawartości

DUŻE CRUISERY który wybrac???


Wiśnia Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Ja przymierzam sie do wymiany mojej 650 na 1100 ale to moze na przyszla wiosne.

Wieksze silniki jakos do mnie ne przemawiaja a i koszty na paliwo wieksze.

Z innych marek to oczywiscie Drifter - achhhh te blotniki, szczegolnie przod :mrgreen:

Jakis czas temu przymierzalem sie w boldorze do 2 litrowej kawy - doprawdy potega.

 

Ale taki najbardziej odlotowy sprzet to dla mnie Honda Valkyrie Rune :banghead:

 

Pelen odlot

 

Pozdrawiam

-------------------------------------------

 

Polfa Grodzisk 1%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam najpiekniejszy. Najładniejszy jest H-D Heritage albo Springer (czy tan nowy Springer Classic). Yamaha to tylko bardzo dobra kopia :banghead:

 

a żeby nie było takiego offtopicu to może Wiśnia Pawel pomyśl nad H-D. Za 30 tys PLN kupisz już big twina (starszawego) albo Sportstera (przy cyzm polecam 883 i przeróbkę na 1200 wyjdzie taniej i lepiej niż fabryczny 1200). Fakt, zę Sportster to raczej słaby cruiser :lol: ale można go łandie przerobić a poza tym swietnie się prowadzi (w porównaniu do np VSa 1400) i nieźle zapier*a - objedzie chyba wszystko z wyjątkiem VTX 1800 i Wariora :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do HD to pompka nie masz racji - to tylko legenda

hamulce kiepskie

osiągi -szczególnie przy wyprzedzaniu około 100km/h także słabe.

większość częsći identyczna jak przy japoniach tylko że 2 razy droższe.

 

Wszelkie kopie - pokanały orginał.

A cał? tez zgiełk wokół HD - to poprostu dobry marketing nad festiwalem próżności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie nie zgadzam

kupując motocykl musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy będziesz pomykał po wertepach, czy rozpędzał sie do 300km/h czy jeżdził turystycznie i miał okazję widzieć co sie dokoła.

Jeśli chodzi o osiągi to mozna wszystko sobie "podrasować" Oczywiscie trzeba sie znać! weżmy sobie mój ulubiony evolution 1340 z modelu FXR, który ma w sumie nieskomplikowaną konstrukcję, fabrycznie to on ma 65KM mozna go podrasować do 90KM a tym samym z 1340 uzyskujesz ok.1600cm3. Taki poprawiony harry lekk pomknie ok.180-200 na godz.

Motocykl nie musi wcale ociekać chromem żeby efekt był niezły, diabeł tkwi bowiem w szczegółach. A tu trzeba się wykazać mysleniem a nie popierdzielaniem 300km/h czy pitoleniem na forum.

A zgiełku wokół HD nie ma

po prostu kolesie których nie stac na niego wypuszczaja takie bzdurne teksty! oraz cały niby amerykański marketing.

Kiedys HD było drogą zabawką, teraz coraz wiecej nabywców kupuje po to by przerabiać. (pomijam panów wiozących na zlot moto lawetą) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fabrycznie to on ma 65KM mozna go podrasować do 90KM a tym samym z 1340 uzyskujesz ok.1600cm3

 

Witam - ładnie pięknie tylko popatrz jaką kwotą dysponuje kolega. Z taką kasą niestety to mozna sobie tuningować ale komarka. :D Ja nie twierdze, że 30000 PLN to mało ale na pewno nie wystarczy na zakup porządnego HD z silnikiem EVO + tunning. A orginały to to co napisał Klaus_Drifter. Niestety trzeba mierzyć siły na zamiary - jak chcesz najpierw kupić Harusa a potem bawić się w tunning na aftermarketowych częściach to sorry ale nie za trzy dychy. Tyle to nawet na porządnie podkręcony silnik nie wystarczy.

 

 

Kiedys HD było drogą zabawką, teraz coraz wiecej nabywców kupuje po to by przerabiać.

 

Kurcze nie wiedzialem, że Harusy tak potaniały. :banghead: Może jeszcze zdążę na promocję. :( No coż jeśli ktoś w wieku 22 lat (jak ma kolega chcący kupić moto i proszący o radę) nie uważa, że HD to droga zabawka i kupuje go sobie od tak - aby przerobić to chyba jego tata nazywa się Kulczyk lub Gudzowaty :P

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechciałbym bym tutaj wyjść na jakiegoś anty HD.

ale proszę wytłumaczcie mi dlaczego filtry "mitsumi" -chyba tak się pisze tę firmę-mogęsię mylić przy yamaha-ch kosztuję 50% taniej niż przy HD. Tak samo tarcze i zaciski przy HD są o 50% droższe.

Hd jest spoko pod warunkiem że będzie w cenie japonii a nie 0 100% droższe.

Sam bardzo chciałbym sobie kupić indiana-najlepiej orginał.

Ale cena 26.000 ziela +trasport to lekka przesada.

Jestem snobem ale bez takiej ilości wolnej gotówki.

 

I co do osiągów - jeśli się jeździ motocyklem to człowiek chce aby lekko podkręcić manetkę w momencie wyprzedzania tira i szybko to wykonać.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Genaralnie kazdy powinien sobie odpowiedzieć na pytanie - jaki motocykl mu sie podoba, czego chce, na co go stać - a kwestia marki nie ma tu chyba zbyt wielkiego znaczenia. Jak komuś odpowiada HD - to OK, a jak ktoś woli kupować japońskie motorki (fakt że tańsze) to również nie widzę powodu aby tego nie kupić tylko dlatego że zostało wyprodukowane w Japonii.

 

Pozdrawiam,

 

P.S. z tym "tunningiem" za małe pieniądze - to rzeczywiście przesada, chyba że "tunning" ma polegać na zmianie lusterka, manetek itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety niemoge się zgodzić z tym co piszesz Klaus_Drifter. Opierasz sie na tym co usłyszałes od gości którzy podobnie jak Ty niejeździli nigdy żadnym (w miare nowym) Harleyem.

 

Hamulce (zwłaszcza w nowych modelach) sa naprawde dobre. A napewno o niebo lepsze niż w Intruderze 1400 :D . Dynamika rzeczywiście może nie powala , ale nie jest tak, że H-D strasznie odstaje od japońskiej konkurencji. Śmiem twierdzić, że podczas próby ze startu zatrzymanego Harley Twin Cam 88 zostawi z tyłu wszystkie współczesne cruisery (ale nie power cruisery). Po drobnych przeróbkach (600PLN plus rozwiercenie wydechów) moc silnika podskakuje do 80 KM. Czas na 1/4 mili "niskie" 13 s 8O . TIRa da się wyprzedizć równiez seryjnym HD :banghead:

 

Co do ceny części i przy okazji tunungu to zestaw cylindrów, tłoków, wąłków rozrządu, uszczelaek, łożysk itp kosztyuje 800 USD. Spróbuj kupic podobne części do Vulcana. Raz, że nic niema na rynku dwa, że jak już coś znajdziesz (np zestaw na 1600 ccm do VS 1400 to kosztuje grubo ponad 1000 Euro i zamiast kompletnych cylindrów dostajesz same tuleje i tłoki). Pogardzane Sportstery po zainwestowaniu 500 PLN (plus wydech) stają się najszybszymi motocyklami w swojej klasie (no wyłączając VTX 1800 i Worriora 1700). Prowadzenie H-D to kolejny mit. Te motocykle naprawdę świetnie się prowadzą. Zawieszenie i geometria podwozia jest bez zarzutu.

 

V-power Harley nie musi być drogi. Teraz był do sprzedania Sportster 1200 z 1996 roku za 14tys pln :!: Big Twina za 30 tys tez można kupić. Fakt, że bedzie to motocykl 14 letni albo starszy ale z drugiej strony jaksie rozejrzysz i poszukasz to kupisz poniżej 40 tys motocykl wyprodukowany kilka lat temu. Poza tym jest sporo składaków, które można wyrwac taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezle!To sie czyta jak ulotke reklamowa ;) Mam kumpla jezdzacego twin camem. Jak raz sie przejechal Intruderem, jego reakcja bylo: K..a jak to zapie..a. Fakt- silnik TC jest mocny, ale brakuje mu elastycznosci...A hamulce w Intruzie wcale nie sa takie zle- wystarczy zmienic przednia tarcze na wentylowana i dac przewody w oplocie i jest spox. Wracajac do HD- maja problemy z niezawodnoscia! Niestety sporo im brakuje do riceburner'ow ;) w szczegolnosci gdy sa podrasowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Worriot -> niewiem jaki motocykl ma Twój kumpel ale weź pod uwagę, że Twój VS to najmocniejsza 68KM wersja. Porównując ją do seryjnego TC88 to rzeczywiście wychodzi na to że Intruder zapie...a. Zresztą ja tez mam porównanie VSa i Twin Cama (tyle, ze tu VS jest pokombinowany a HD stock). I HD wydaje się motorkiem dla dziecka ;). Seryjne VS po 1996 roku (61 KM) i sreyjny Twin cam (powiedzmy Dyna lub Softail standard) nie róznią się bardzo osiągami. Fakt, ze elastycznoś nie jest tak jakiej można by się spodziewać po silniku 1500 ccm. Hamulce bedą lepsze w HD, podobnie zawieszenie i prowadzenie. A nawiasem mówiąc który współczeny cruiser ma start do Intrudera? ;)

 

Hamulce w Intruderze to porażka. stalowy przewód pomaga w stopniu niewyczuwalnym może jak bym zmienił tarczę to coś by to dało....

 

 

P.S. 5 lat studiów zarządzanie i marketing :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloz wentylowana tarcze lucasa- koszt niewielki, a poczujesz roznice. Do tego najmocniejsze klocki tej samej firmy. Przy tym ta tarcza niezle wyglada- ma tylko cztery cienkie ramiona. Na poprawe "kultury " hamowania swietny wplyw ma utwardzenie przedniego zawiasu- mniejsza sklonnosc do nurkowania i lepsze wyczucie. Myslalem tez o zakupie 4-o lub 6-o tloczkowego zacisku lucasa, ale nigdzie nie znalazlem zadnych opinii na ich temat i boje sie wtopic...Moze ty cos wiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety niewiem nic jakichś sensownych aftermarketowych zaciskach do VS,. Bezsensowne sa na Thunderbik-u. Ale ceny z kosmosu. zresztą jak widać w sygnaturcenie zamierzam się wdawać w duże koszty bo i tak nikt ntego nie doceni przy zakupie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...