Harnaś Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Czy ktoś miał ten motor albo wie o nim coś więcej ??? Bo nadażyła mi sie okazja kupna takiej maszynki w dobrym stanie z roku 78. Jak ktoś coś wie to prosiłbym o informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 ojj ja nie wiem ale tak z czystej ciekawości po ile takie cuś chodzi :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 wg mnie odpuść sobie- jest to dośś stary moto a do japońców części są naprawde drogie, ale jeśli to okazja to może warto :mrgreen: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Jezeli to model CB to 350 robili tylko do 75 roku w 76 pojemnosc wzrosla do 360 ccm.Tak ze cos jest nie tak z rokiem lub modelem - pomogla by wiadomosc czy hamulec przedni jest bebnowy czy tarczowy.W kazdym razie oba motorki to 2 cyl z jednym walkiem w 2 zaworowej glowicy, krecace sie do 11 tys obrotow - szczyt prostoty i funkcjonalnosci.Maja kolo 35 KM i chodza pod 150 km/h.Glowne problemy to korozja wydechow, pekanie kroccow gaznikow zuzycie glowicy, lancuszka i napinacza rozrzadu, niezbyt wydajne ladowanie, ktore wystarcza jezeli nie przesadzamy z zarowkami w przedniej lampie i pilnujemy stanu baterii.Dla mnie pod koniec lat 70 tych byla to pierwsza japonia, do ktorej nie musialem sie dotykac przez 2 sezony, nie cieknaca i z takim momentem i przyspieszeniami ze ze swiatel zostawiala wszystkie owczesne demoludy i wszelkie wynalazki przerabiane z ruskow czy weteranow, samochody - no krotko mowiac wszystko co wowczas w PRL jezdzilo oprocz wiekszych w miare wspolczesnych motocykli moich kolegow z warszawskiego Skorpiona. Adam MPS. Tylne amorki warto wymienic na dobre, wspolczesne np Hagon, kupic najlepsze opony i zestaw napedowy. To wszystko nie zuzyje sie przez dobrych kilka lat - koszty utrzymania tego motorku sa minimalne.I warto ten motocykl trzymac - egzemplarze w dobrym stanie zaczly isc w gore tutaj w Ameryce i pojda w cenie jeszcze wyzej - po prostu trzeba kilka lat poczekac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Dodam ze swej strony ze motocykl jest czuly na jakosc benzyny u mnie kupienie na podejrzanej stacji skonczylo sie wymiana prawie calego srodka silnika. Z ladowaniem jest troche problemow- podstawa to stan akumu, dobry regulator napiecia i nie nadpalone uzwojenia alternatora. Na temat 2-cyl. 350- tek wiem bardzo duzo- mialem CL 350 z 1970 roku(scramblera), do szosowej jazdu trzeba pokombinowac z gestoscia i iloscia oleju- z tym ze uwaga w roznych rocznikach i typach byly 4 rodzaje amortyzatorow- najwieksze roznice byly miedzy wersjami z hamownia bebnowo z przodu a tarcza z przodu. Z danych technicznych: V max(zmierzona w tescie)-104mph- , przyspieszenie 0-400m: 15,04s. Moc 36KM/10 000 , CL-33KM-9500. Najbardziej poszukiwana wersja jest SL 350 "Motosport"- cos w rodzaju szybkiego enduraka. Byla jeszcze wersja 4-cylindrowa- osiagi mimo sugerowanej wiekszej mocy- miala nizsze- 32KM- 150 km/h- i byla ciezsza o 20 kg od 2-cylindrowki.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 26 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Ta honda to model cb 350 four czyli 4 cylindry. hamulec z przodu tarczowy. z tego co wiem ma 32 KM i prędkośc max 155 kmh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Na temat malej Fourki niewiele moge powiedziec- ja mialem 2- cylindrowka, jesli to Fourka to rzeczywiscie w 1978 roku jeszcze byla produkowana. Proponuje linki www.cbfourclub.de i w linkowniach znajdz reszte n/t, aha jeszcze www.umgweb.com i w users trzeba szukac, albo Hondach. Ja mam duza Four-ke SOHC i powiem szczerze ze nie mialem z tym sprzetem nigdy problemu, podstawa to czeste sprawdzanie luzow zaworowych, co 3000 (ja tam czesciej wymieniam- stac mnie- a co) wymiana oleju z filtrem, i korekta(jesli trzeba) zaplonu. Trudno u mnie zsynchronizowac gazniki ze wzgledu na specyficzna konstrukcje- ale daje rade. Podobnie trzeba postepowac z 350-tka. U mnie motorek pali ok. 4,2- 7,5 l/100km, i od wymiany do wymiany nigdy nie dolewalem oleju. Silnik jest troche glosny w stosunku do nowszych sprzetow, ale czego sie spodziewac po lancuchach rolkowych w rozrzadzie i przekladni pierwotnej. Jesli silnikowo 350- jest ok. to nalezy skupic sie na ukladzie jezdnym- i nie experymentowac z szerokimi kapciami- raczej usztywnienie wahacza, lepsze amorki tyl i poprawa przodu. To chyba tyle. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 26 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Dzięki za porade. Zobaczymy co z tego wyjdzie bo jade oglądać sprzęta i wtedy to dopiero można pomyśleć poważnie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.