zrubo Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Z tego co wiem to na bank blokada jest w gazniku ale co to i gdzie dokładnie to jest to nie wiem, mówie tak bo jak kupowałem wektora 150 to gość mi mówił ze jest odblokowany i ze własnie jest cos grzebane w gazniku i w innych dwukołowcach jest chyba podobnie. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielka Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam Stałem się na początku sezonu posiadaczem Drag Stara 125 niestety zablokowanego. Sprowadziłem go z zachodu. Kolesie co mi go zapodali podpowiedzieli tylko że blokada jest przy dolocie powietrza do gaźnika i trzeba pewien otwór zaślepić bo silniczek dostaje zubożoną mieszankę paliwa. Niestety nie miałem czasu na razie się tym zająć ale jak tylko coś poszperam to napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Mógłbyś opisać, jak ta Twoja "blokada" wygląda? Czy to rurka łącząca gaźnik z cylindrem? I ile Ci wyciągnie zablokowany?Pozdrawiam. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam.Co prawda nie mam 125 ale 535... ale mozliwe ze blokady sa podobne. Z tego co sie dowiadywalem to blokady w Virago (535) robie sie przez:1. zmodyfikowane walki rozrzadu2. mniejsze krucce dolotowe (te rurki od gaznikow do cylindrow :P )3. inne dysze w gaznikachZreszta, poszukajcie na forum juz o tym pisalem... w temacie jest napisane jak doszedlem do zblokowania itp...Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielka Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Jak tylko znajdę chwilę w tym tygodniu to rozprawiczę obudowę filtra i gaźnik. Dotychczas szkoda mi było czasu, wolałem wsiąść i jechać przed siebie wykorzystując sprzyjającą aurę.Moja Yamaha zablokowana wyciąga co najwyżej 70-75 km/h a słyszałem że odblokowane z takim samym silnikiem jadą nawet 120km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Hmmm... Zielko... rzeczywiście szybki nie jest. :P Pewnie biegami sie trochę namachasz. Ja bym na Twoim miejscu zaraz brał się za tę blokadę. :) Praktycznie każda 125-tka 4T musi iść w NAJGORSZYM wypadku 100 km/h. Oczywiście bez żadnych blokad. jak można dawać blokady do takich małych motocykli :?: :!: :P Sprowadziłeś go pewnie z Niemiec... Życzę odblokowania i szybszego śmigania. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon64 Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 WitajMój pierwszy moto to była dokładnie ta jamaszka. Osobiście sprowadzilem z Reichu. Niemcy blakują je elektronicznie, a to tylko dlatego żeby gówniarze mogli nią pomykać (dopuszczalna prędkość). Nie wiem czy w Polsce dostaniesz z drugiej ręki ale osobiście proponuję ci odwiedzić niemieckiego e-bay i znajdziesz tę część bez problemu. Reszta to już kwestia dogadania się. Nie są te części aż tak drogie większy problem stanowi przelanie im kasy. Pozdrawiam. Aha jeżeli chodzi o skrzynie biegów to chyba ktoś ci kitu nawciskał te modele mają pięcio stopniowe skrzynie. Jeżeli nie wchodzi piątka to masz problem. Narka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 WitajMój pierwszy moto to była dokładnie ta jamaszka. Osobiście sprowadzilem z Reichu. Niemcy blakują je elektronicznie' date=' a to tylko dlatego żeby gówniarze mogli nią pomykać (dopuszczalna prędkość). Nie wiem czy w Polsce dostaniesz z drugiej ręki ale osobiście proponuję ci odwiedzić niemieckiego e-bay i znajdziesz tę część bez problemu. Reszta to już kwestia dogadania się. Nie są te części aż tak drogie większy problem stanowi przelanie im kasy. Pozdrawiam. Aha jeżeli chodzi o skrzynie biegów to chyba ktoś ci kitu nawciskał te modele mają pięcio stopniowe skrzynie. Jeżeli nie wchodzi piątka to masz problem. Narka.[/quote'] Możesz napisać co to dokładnie za część? Jak się nazywa... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Ta blokada podobno jest ale... no wlasnie gdzie?co tam przeciez leci 100 :arrow: zartuje jesli jest to trzeba ja rozgrysc...POZDRAWIAM!!! [ Dopisane: 23-10-2005, 22:08 ]no wlasnie 125 na pewno ma 5 stopniowa skrzynie... wiec proponuje to sprawdzic bo moze katujesz motorek na 4 biego... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangsta Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Ja posiadam Yamahe Virago 125 z 2000r. i u mnie blokada byla w gaźniku ;];];] poprostu byla zmniejszona mieszanka paliwa i za malo dostawala.Sprawdz jeszcze czy moze nie masz skruconej linki lub za dużą zębatkę z tyłu :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usul Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Sprawdz rowniez czy nei ma niczego pod zegarami, tam znajomy mial zalozona. Ewentulanie czy wszystko ok w okolicach pływaków. Dalej moze byc w przepustnicy (znaczy nie w samej,ale moze blokowany np. dostep ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.