Skocz do zawartości

dymi, ale tylko na zimnym - dlaczego ?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam taki problem i chcialbym sie dowiedziec dlaczego.

Otoz z prawej rury (czyli za sprawa prawego cylindra) CMka puszcza mi dym - spala olej. Ale dzieje sie to tylko przez pierwsza minute, gdy silnik jest zimny i pompuje dopiero olej! Potrafi niezle nadymic.

Gdy silnik jest juz rozgrzany i motocykl jest nawet na wysokich obrotach dymku ANI ŚLADU!

Do tego prawy cylinder sie poci.

 

Pozdrawiam

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz pewność' date=' ze to olej, a nie niedopalona benzyna?[/quote']kolor dymka wsakzuje na olej. po za tym widac ze oleju ubywa...

 

 

pewnie sa troche zuzyte piersienie. Jajk silnik sie rozgrzewa to metal sie rozszerza - i kompresja sie polepsza - moto przestaje dymic. Ale nie martw sie na takich pierscionkach mozna jeszcze dlugo posmigac.

czyli to jednak pierscienie ? a moze uszczelniacze, albo ktoras z uszczelek jest wydmuchana (cylinder sie poci)?

 

Dzieki za odpowiedz

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśłi sprzęt dymi ci tylko podczas rozruchu, to moze wskazywać, na zajechane uszczelniacze zaworowe. Poprostu po pewnym czasie, po prowadnicy i trzonku spływa olej do cylindra, zbiera sie go tam tam troszke. Z tąd przy odpalaniu dymek. Po nagrzaniu silnika i rozszerzeniu się trzonka następuje uszczelnienie i sprzęt zaczyna wciągać mniej, jednak cały czas wciąga... ale nie wigać tego w spalinach (kolor) bo są to dość małe ilości.

 

Ps. A może, to para wodna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można to jeszcze (cieknące uszczelniacze zaworowe) inaczej sprawdzić, przed rozruchem wykręć swiecę, na bank będzie zaolejona, lub niech ktoś jedzie za tobą, bujnijcię się, a potem zacznij hamować biegami, tak zdrowo i jak będzie tez dymił, tak trochę mniej jak przy pierwszych minutach pracy - to napewno będą uszczelniacze zaworowe - ja tak miałem w swojej CB 400T/N, wymiana uszczelniaczy wyleczyła moto

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśłi sprzęt dymi ci tylko podczas rozruchu' date=' to moze wskazywać, na zajechane uszczelniacze zaworowe. Poprostu po pewnym czasie, po prowadnicy i trzonku spływa olej do cylindra, zbiera sie go tam tam troszke. Z tąd przy odpalaniu dymek. Po nagrzaniu silnika i rozszerzeniu się trzonka następuje uszczelnienie i sprzęt zaczyna wciągać mniej, jednak cały czas wciąga... ale nie wigać tego w spalinach (kolor) bo są to dość małe ilości.

Ps. A może, to para wodna?[/quote']

 

Dziekuje za odpowiedzi. Tak wlasnie stawialem w pierwszej kolejnosci - na uszczelniacze (p.s. to napewno nie para). ketchupvfr masz racje co do swiec, sa zaolejone co juz wczesniej zauwazylem.

Teraz musze zamowic uszczelniacze.

 

Pozdrawiam

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...