Skocz do zawartości

Moja nowa VFR !!!!!


gonzo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hehe... czyli z tej siłowni wnioskuję że trzeba trochę siły do jej opanowania ? :)

Nooo' date=' trochę w tym mojej winy, bo uparłem się zostawić oponkę 180/55R17 z tyłu. Trochę siły, trochę techniki i VFR-ka lata po winklach jak zaczarowana :lapagora: . A wygląd też jest ważny, no bo jak będzie wyglądała VFR na szytce 170/60R17 z tyłu :mrgreen: .[/quote']

 

No Vlaad nie wiem czy dobrze zrobiłeś. Na zalecanych oponach VFR inaczej lata ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w przypadku roku 94 -97 regulator napiecia jest zamontowany już na specjalnym radiatorze. Ja taki radiator sobie sam zrobiłem wykorzystując cześci ze starego kompa.

 

 

nie do końca to prawda' date=' nie ma tam żdanego radiatora

wiara sama tam "chłodzenie " stosuje, opierając się na doświadczeniach innych użytkowników, szczególnie na podstwaie użytkowników z netu (z tego co pamiętam, najlepszy opis tej sytuacji był na jakiejś australijskiej stronie) - link mi przepadł, ale foty zostały

pzdr

 

http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=542

http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=541

http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=540

 

pees ten ostatni to mój :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo' date=' trochę w tym mojej winy, bo uparłem się zostawić oponkę 180/55R17 z tyłu. Trochę siły, trochę techniki i VFR-ka lata po winklach jak zaczarowana . A wygląd też jest ważny, no bo jak będzie wyglądała VFR na szytce 170/60R17 z tyłu .[/quote']

 

 

no i święta racja, ja mam naked'a i kiedyś sobie zapodałem tyż 180 (łamanie było a nie skałdanie się w zakręty), jak mi się micha uśmiechneła jak znowu mam fabryczny wymiar z tyłu, powróciła przyjemność z jazdy tym moto, a odnośnie pakowania to wolę sobie setki w Barze podniśić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w przypadku roku 94 -97 regulator napiecia jest zamontowany już na specjalnym radiatorze. Ja taki radiator sobie sam zrobiłem wykorzystując cześci ze starego kompa.

 

 

http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=541

 

pees ten ostatni to mój :mrgreen:

 

Właśnie o tym myślałem ! Czy czegoś takiego nie ma w oryginale ? Wygląda jak z fabryki ... :)

 

Jak będę miał chwilę to zrobię zdjęcie na swój wynalazek ... wygląda trochę inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe... czyli z tej siłowni wnioskuję że trzeba trochę siły do jej opanowania ?

przy wiekszych szybkosciach i dlugich lukach trzeba jej troche pomoc sie zlozyc. rozpedzone ponad 220kg z predkoscia 200km/h idzie prosciutko i malo reaguje na podmuchy bocznego wiatru. szybka turystyka dzieki temu jest przyjemna, ale chcac sie poskladac w winkle trzeba troche powalczyc. przy mniejszych predkosciach czuc mase, ale bez przesady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będę miał chwilę to zrobię zdjęcie na swój wynalazek ... wygląda trochę inaczej

Cholera, zanim się wreszcie zbiorę do zrobienia radiatora to mi regler padnie :? . Nie ma to jak "podglądactwo".... jak wam pozazdroszczę, to zrobię chłodzenie azotem albo CO2 - dopiero wam kopary opadną :( :) . Tylko ciekawe czy wtedy jeszcze będzie co chłodzić :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie, ze nie ma potrzeby stosowac tak wielkich i skomplikowanych ukladow chlodzenia. Z tego co wiem, to po porządnym nagrzaniu regler osiaga okolo 80 stopni. Mam w domustarego kompa na ktorym wszystko testuje :) :( :( ,testowalem ostatnio procka 600 MHz. Bez chlodzenia procek dochodzi do 120 stopni, z samym radiatorem (malym) 80, a z radiatorem i malutkim wentylatorkiem tylko 30 stopni. Uwazam ze reglerowi wystarczy tylko zlozony z głową malutki radiator (3/3cm) z malutkim wentylatorkiem,lub dosc duzy radiator dostepem do swierzego powietrza.jeszcze tego w swojej vfr nie zrobilem, ale Moze jakos to zmontuje w przyszlym tygodniu to sie wam pochawale wynikami. Pomimo wszystkich wypowiedzi jakos mam takie przeczucie ze malutki zestawik wystarczy. Zobaczymy.

 

Pozdro i 3mk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bakuk, naprawdę szkoda, że zagubiłem ten link z Australaii, tam pewen kolo, naprawdę uczciwie podszedł do zagadnienie o doświadczeniach z reglerem i jego temp. było wszystko (po kolei, łącznie z zależnością posmarowania go pastą do procków, zastosowania went. itp), warto tego poszukać, mi się już nie chce bo załapałem bazę i mam nadzieję że mi jeszcze oryg. pochula

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nio gdzieś dzwonią :twisted: , ale ten kolo z Australii zrobił dokładne pomiary, najpierw z zastosowaniem pasty, potem radiatora a na końcu pasty, radiatora i wentylatora, wszystko dokłądnie powiązane z ładowaniem i temperaturą regulatora (włącznie z procentowym spadkiem temp. reglera), aż się miło czytało

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu link' date=' jak umieścic radiator w tylnym blotniku

 

http://www.vfr750f.republika.pl/garaz.html

 

tak się dzisiaj wczytałem w opis tego patentu i zastanawia mnie jedno, jak on zmierzył gęstość elektrolitu w aku bezobsługowym (fota poniżej opisu) :?: :?: :?:

- ale to może tylko moja kolejna teoria spisku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...