Gość Occult Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 hehe... czyli z tej siłowni wnioskuję że trzeba trochę siły do jej opanowania ? :)Nooo' date=' trochę w tym mojej winy, bo uparłem się zostawić oponkę 180/55R17 z tyłu. Trochę siły, trochę techniki i VFR-ka lata po winklach jak zaczarowana :lapagora: . A wygląd też jest ważny, no bo jak będzie wyglądała VFR na szytce 170/60R17 z tyłu :mrgreen: .[/quote'] No Vlaad nie wiem czy dobrze zrobiłeś. Na zalecanych oponach VFR inaczej lata ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Akurat w przypadku roku 94 -97 regulator napiecia jest zamontowany już na specjalnym radiatorze. Ja taki radiator sobie sam zrobiłem wykorzystując cześci ze starego kompa. nie do końca to prawda' date=' nie ma tam żdanego radiatorawiara sama tam "chłodzenie " stosuje, opierając się na doświadczeniach innych użytkowników, szczególnie na podstwaie użytkowników z netu (z tego co pamiętam, najlepszy opis tej sytuacji był na jakiejś australijskiej stronie) - link mi przepadł, ale foty zostałypzdr http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=542http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=541http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=540 pees ten ostatni to mój :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Nooo' date=' trochę w tym mojej winy, bo uparłem się zostawić oponkę 180/55R17 z tyłu. Trochę siły, trochę techniki i VFR-ka lata po winklach jak zaczarowana . A wygląd też jest ważny, no bo jak będzie wyglądała VFR na szytce 170/60R17 z tyłu .[/quote'] no i święta racja, ja mam naked'a i kiedyś sobie zapodałem tyż 180 (łamanie było a nie skałdanie się w zakręty), jak mi się micha uśmiechneła jak znowu mam fabryczny wymiar z tyłu, powróciła przyjemność z jazdy tym moto, a odnośnie pakowania to wolę sobie setki w Barze podniśić :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Akurat w przypadku roku 94 -97 regulator napiecia jest zamontowany już na specjalnym radiatorze. Ja taki radiator sobie sam zrobiłem wykorzystując cześci ze starego kompa. http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=541 pees ten ostatni to mój :mrgreen: Właśnie o tym myślałem ! Czy czegoś takiego nie ma w oryginale ? Wygląda jak z fabryki ... :) Jak będę miał chwilę to zrobię zdjęcie na swój wynalazek ... wygląda trochę inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 hehe... czyli z tej siłowni wnioskuję że trzeba trochę siły do jej opanowania ? przy wiekszych szybkosciach i dlugich lukach trzeba jej troche pomoc sie zlozyc. rozpedzone ponad 220kg z predkoscia 200km/h idzie prosciutko i malo reaguje na podmuchy bocznego wiatru. szybka turystyka dzieki temu jest przyjemna, ale chcac sie poskladac w winkle trzeba troche powalczyc. przy mniejszych predkosciach czuc mase, ale bez przesady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Jak będę miał chwilę to zrobię zdjęcie na swój wynalazek ... wygląda trochę inaczejCholera, zanim się wreszcie zbiorę do zrobienia radiatora to mi regler padnie :? . Nie ma to jak "podglądactwo".... jak wam pozazdroszczę, to zrobię chłodzenie azotem albo CO2 - dopiero wam kopary opadną :( :) . Tylko ciekawe czy wtedy jeszcze będzie co chłodzić :mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Też muszę coś zrobić z regulatorem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Też muszę coś zrobić z regulatorem...ja juz zrobilem :) zainwestowalem 100 zeta w uzywany regler od gpz i... problem znikl. chociaz jak fabryczny jest dobry, to tylko schlodzic go i bedzie ok na wieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 wydaje mi sie, ze nie ma potrzeby stosowac tak wielkich i skomplikowanych ukladow chlodzenia. Z tego co wiem, to po porządnym nagrzaniu regler osiaga okolo 80 stopni. Mam w domustarego kompa na ktorym wszystko testuje :) :( :( ,testowalem ostatnio procka 600 MHz. Bez chlodzenia procek dochodzi do 120 stopni, z samym radiatorem (malym) 80, a z radiatorem i malutkim wentylatorkiem tylko 30 stopni. Uwazam ze reglerowi wystarczy tylko zlozony z głową malutki radiator (3/3cm) z malutkim wentylatorkiem,lub dosc duzy radiator dostepem do swierzego powietrza.jeszcze tego w swojej vfr nie zrobilem, ale Moze jakos to zmontuje w przyszlym tygodniu to sie wam pochawale wynikami. Pomimo wszystkich wypowiedzi jakos mam takie przeczucie ze malutki zestawik wystarczy. Zobaczymy. Pozdro i 3mk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 bakuk, naprawdę szkoda, że zagubiłem ten link z Australaii, tam pewen kolo, naprawdę uczciwie podszedł do zagadnienie o doświadczeniach z reglerem i jego temp. było wszystko (po kolei, łącznie z zależnością posmarowania go pastą do procków, zastosowania went. itp), warto tego poszukać, mi się już nie chce bo załapałem bazę i mam nadzieję że mi jeszcze oryg. pochula pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Spróbuje poszukac. Kiedys czytalem o patencie, a mianowicie wkomponowaniu samego radiatora w tylnym chlapaczu vfr i wyniki podobno rewelka. Poszukam, dam znac.Dzieki za info. Pozdro i 3mk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 A tu link, jak umieścic radiator w tylnym blotniku http://www.vfr750f.republika.pl/garaz.html W sumie dobry pomysl. pozdro i 3mk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 nio gdzieś dzwonią :twisted: , ale ten kolo z Australii zrobił dokładne pomiary, najpierw z zastosowaniem pasty, potem radiatora a na końcu pasty, radiatora i wentylatora, wszystko dokłądnie powiązane z ładowaniem i temperaturą regulatora (włącznie z procentowym spadkiem temp. reglera), aż się miło czytałopzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 A tu link' date=' jak umieścic radiator w tylnym blotniku http://www.vfr750f.republika.pl/garaz.html W sumie dobry pomysl. oooo, to Radka Vfr, widzialem ten patent na zywo :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 A tu link' date=' jak umieścic radiator w tylnym blotniku http://www.vfr750f.republika.pl/garaz.html tak się dzisiaj wczytałem w opis tego patentu i zastanawia mnie jedno, jak on zmierzył gęstość elektrolitu w aku bezobsługowym (fota poniżej opisu) :?: :?: :?: - ale to może tylko moja kolejna teoria spisku :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.