Vlaad Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 czy ma jakies szczegolnie slabe punkty??Nie ma ;) . Chociaż..... jeżeli łańcuch był za mocno naciągany, mogą paść łożyska wałka zdawczego. Zresztą był opis w ŚM, chyba XII 2004 albo I 2005. Pawel pastwił się nad moją VFR :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Chociaż..... jeżeli łańcuch był za mocno naciągany' date=' mogą paść łożyska wałka zdawczego.[/quote']wzglednie ja mialem przypadek, ze poszly lozyska tylnej piasty ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 A ja musiałem wymienić klocki i opony :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 rc-36 od 94 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 rc-36 od 94 rokuwada wszystkich rc36 i wzwyz jest regulator napiecia. czasem wystepuja luzy na osi wahacza. a tak poza tym, to te motory nie maja wad :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rommi Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 rommi napisał:Właśnie wymieniłem olej w swojej VFR'ce na full syntetyk Castrol - taki mi polecił mechanik. akurat ten syf musiales wlac ? biedny motor. Cytat:Czy skoro nie mam oleju' date=' który zalecany jest przez producenta (10W-40) musze liczyć się z jakimiś przykrymi w skutkach konsękwencajmi ?? co to ma znaczyc ? napisz jaki wkoncu wlales. [/quote'] sorry, ale jestem zakręcony, myśląc o SHELL napisałem Castrol (ach te reklamy) :) oczywiście mam zalany Shell Advanced Ultra 4 :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 a jak nie mają uszkodzeń to można je sobie uroić :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , tak jak to jest w moim przypadku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Akurat w przypadku roku 94 -97 regulator napiecia jest zamontowany już na specjalnym radiatorze. Ja taki radiator sobie sam zrobiłem wykorzystując cześci ze starego kompa. W modelu 90-93 denerwuje mnie dość spora masa... :? W silniku wymienia się tylko olej i świece. Syszałem, że jeszcze sprzęgło rozrusznika potrafi paść ... ale to narazie słyszałem :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Akurat w przypadku roku 94 -97 regulator napiecia jest zamontowany już na specjalnym radiatorzeczyli 94-97 jest bez jakichkolwiek wad fabrycznych :mrgreen: a jak nie mają uszkodzeń to można je sobie uroić ' date=' tak jak to jest w moim przypadku [/quote'] :) spoko ketchup, nie jestes sam, ja tez cuduje ze wszystkim, chociaz gra na 102 :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 oczywiście mam zalany Shell Advanced Ultra 4 :) no to juz co innego.Wiecej zastrzezen nie mam :( SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Chłopaki sorki że tak wjadę, ale tak czytam ten temat o VFR i w ogóle przeglądam dość intensywnie archiwum i dochodzę do wniosku że VFRa to prawie ideał motocykla 8O :) a jak jest z dość agresywną, sportową jazdą nią ? daje radę ? w końcu to sport-turytyk... :( Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 a jak jest z dość agresywną' date=' sportową jazdą nią ? daje radę ?[/quote']Spoko, daje radę, tylko przed sezonem warto tak z pół roku podygać na siłowni - na sezon wystarczy :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 hehe... czyli z tej siłowni wnioskuję że trzeba trochę siły do jej opanowania ? :) Vlaad to twoja VFRa była w ŚM ? bardzo fajna, przeczytałem tego arta z kilka razy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Chłopaki sorki że tak wjadę' date=' ale tak czytam ten temat o VFR i w ogóle przeglądam dość intensywnie archiwum i dochodzę do wniosku że VFRa to prawie ideał motocykla 8O :) a jak jest z dość agresywną, sportową jazdą nią ? daje radę ? w końcu to sport-turytyk... :( Pozdrawiam[/quote'] Dlatego swoje kosztuje. Pomyśl, że VFR z 90-92 roku kosztuje tyle co np. Bandit 5-6 lat młodszy. Z tą turystyką to bym nie przesadzał. Bez problemu moja VFR daje sobie radę przy potworze Mańka (GSXR 1000). Maniek może potwierdzić jak ostanio VFR chodziła po winklach :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 hehe... czyli z tej siłowni wnioskuję że trzeba trochę siły do jej opanowania ? :)Nooo, trochę w tym mojej winy, bo uparłem się zostawić oponkę 180/55R17 z tyłu. Trochę siły, trochę techniki i VFR-ka lata po winklach jak zaczarowana :lapagora: . A wygląd też jest ważny, no bo jak będzie wyglądała VFR na szytce 170/60R17 z tyłu :mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.