Skocz do zawartości

Moja nowa VFR !!!!!


gonzo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy ma jakies szczegolnie slabe punkty??

Nie ma ;) . Chociaż..... jeżeli łańcuch był za mocno naciągany, mogą paść łożyska wałka zdawczego. Zresztą był opis w ŚM, chyba XII 2004 albo I 2005. Pawel pastwił się nad moją VFR :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rommi napisał:

Właśnie wymieniłem olej w swojej VFR'ce na full syntetyk Castrol - taki mi polecił mechanik.

 

 

akurat ten syf musiales wlac ?

biedny motor.

 

Cytat:

Czy skoro nie mam oleju' date=' który zalecany jest przez producenta (10W-40) musze liczyć się z jakimiś przykrymi w skutkach konsękwencajmi ??

 

 

 

co to ma znaczyc ?

napisz jaki wkoncu wlales. [/quote']

 

sorry, ale jestem zakręcony, myśląc o SHELL napisałem Castrol (ach te reklamy) :)

oczywiście mam zalany Shell Advanced Ultra 4 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w przypadku roku 94 -97 regulator napiecia jest zamontowany już na specjalnym radiatorze. Ja taki radiator sobie sam zrobiłem wykorzystując cześci ze starego kompa.

 

W modelu 90-93 denerwuje mnie dość spora masa... :? W silniku wymienia się tylko olej i świece. Syszałem, że jeszcze sprzęgło rozrusznika potrafi paść ... ale to narazie słyszałem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w przypadku roku 94 -97 regulator napiecia jest zamontowany już na specjalnym radiatorze

czyli 94-97 jest bez jakichkolwiek wad fabrycznych :mrgreen:

 

 

a jak nie mają uszkodzeń to można je sobie uroić ' date=' tak jak to jest w moim przypadku [/quote']

 

:) spoko ketchup, nie jestes sam, ja tez cuduje ze wszystkim, chociaz gra na 102 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Chłopaki sorki że tak wjadę, ale tak czytam ten temat o VFR i w ogóle przeglądam dość intensywnie archiwum i dochodzę do wniosku że VFRa to prawie ideał motocykla 8O :)

 

a jak jest z dość agresywną, sportową jazdą nią ? daje radę ?

 

w końcu to sport-turytyk... :(

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

hehe... czyli z tej siłowni wnioskuję że trzeba trochę siły do jej opanowania ? :)

 

Vlaad to twoja VFRa była w ŚM ? bardzo fajna, przeczytałem tego arta z kilka razy 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki sorki że tak wjadę' date=' ale tak czytam ten temat o VFR i w ogóle przeglądam dość intensywnie archiwum i dochodzę do wniosku że VFRa to prawie ideał motocykla 8O :)

 

a jak jest z dość agresywną, sportową jazdą nią ? daje radę ?

 

w końcu to sport-turytyk... :(

 

Pozdrawiam[/quote']

 

Dlatego swoje kosztuje. Pomyśl, że VFR z 90-92 roku kosztuje tyle co np. Bandit 5-6 lat młodszy.

 

 

Z tą turystyką to bym nie przesadzał. Bez problemu moja VFR daje sobie radę przy potworze Mańka (GSXR 1000).

Maniek może potwierdzić jak ostanio VFR chodziła po winklach :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe... czyli z tej siłowni wnioskuję że trzeba trochę siły do jej opanowania ? :)

Nooo, trochę w tym mojej winy, bo uparłem się zostawić oponkę 180/55R17 z tyłu. Trochę siły, trochę techniki i VFR-ka lata po winklach jak zaczarowana :lapagora: . A wygląd też jest ważny, no bo jak będzie wyglądała VFR na szytce 170/60R17 z tyłu :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...