paho Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Hej.... wsk 175 ostatnimi czasy cholernie mi ślizga sprzęgło....tarcze niedawno wymieniane.....prubowałem je regulować na wszystki sposoby..zabierak sprzęgła dobrze dokręcony łańcuszek sprzęgłowy nowy.....ja już sam niewiem co z tym może być.......może wiecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 A jak wyglądają przekładki sprzęglowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 20 letnia spreżyna w wsk 175 wciąż nadaje się do użytku w nietórych przypadkach jednak to ona jest winą ślizgającego sprzegła:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Moze luz na tulei zebatki kosza? Miałe to samo w MZ, po wymianie zebatek, tulei i łancucha sprzeglowego jest slicznie Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 no więc tak..przekładki nowe.....ale tulejka i sprężyna stare......jutro po powrocie z bunkrów zabiore sie za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 hmmm tez mialem objawy slizgania sie ale prewaznie to byla źle zabezpiczona nakretke na wałku głownym, a co ma wspolnego tuljelka i sprezyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 nakrętka na wałku głównym czyli na zabieraku raczej....sprężyna ma to do tego że dociska całe sprzęgło...jeśli traaci sprężystośc (ściska sie) to jakoś jest niemożliwe żeby tarcze dobrze dociskały,......a cxo do tulejki to sam niewiem co to ma do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 nakrętka na wałku głównym czyli na zabieraku raczej....sprężyna ma to do tego że dociska całe sprzęgło...jeśli traaci sprężystośc (ściska sie) to jakoś jest niemożliwe żeby tarcze dobrze dociskały,......a cxo do tulejki to sam niewiem co to ma do tego Nie wyjasnie tego bo nie wiem, ale po zmianie zniknal ten objaw przy przyspieszaniu gwałtowniejszym. Nie slizga sie teraz. Jesli tulejka ma luz to sprzeglo sie slizga i szarpie na biegu (u mnie tak bylo wiec pisze z doswiadczenia). Tulejka wchodzi w zebatke na koszu, nie wiem jak w WSK ale z tego co widzialem to tak samo (nowy kosz z zebatką w sklepie), wiec chyba lepiej wymienic zebatke z tulejka Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 a fakt sprezyna myslalem ze chodzi o inna sprezyne :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 tulejka czasem lubi sie zablokowac, od znacznego przetarcia :D sam niewiem jak to możliwe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.