Gość krzysiekosiem Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Suzuki gsx 750 fWszyscy mówią ze jak masz 15/47 to powinno iść nawet 120,ja mam 14/47 no i tak do 90 dych wicisne ale zmiana biegu to tak 70/75 najlepiej.Czy licznik oszukuje??? wedłuyg yamachy kocie oczy miałem przy jego 80,u mnie było 70.A druga sprawa przy 210km/g.Wpadł w turbulencje,co prawdfa był duży wiatr ale ściągnęło mnie na środek drogi i zaczęly się turbulencje czy to możliwe przy tej prędkości????No i musiałem zwolnić drugi raz niepróbowałem:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Zmiana przedniej zebatki powoduje zawsze wieksze zmiane przelozenia niz zmiana w tylnej zebatce. Jesli chodzi o turbulencje to moze wiatr- a jak nie to trzeba sprawdzic to co napisalem w poscie nt. ZZR 1100- w dziale Sport-Turyst- Naked. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Suzuki gsx 750 fWszyscy mówią ze jak masz 15/47 to powinno iść nawet 120,ja mam 14/47 no i tak do 90 dych wicisne ale zmiana biegu to tak 70/75 najlepiej.Czy licznik oszukuje??? wedłuyg yamachy kocie oczy miałem przy jego 80,u mnie było 70.A druga sprawa przy 210km/g.Wpadł w turbulencje,co prawdfa był duży wiatr ale ściągnęło mnie na środek drogi i zaczęly się turbulencje czy to możliwe przy tej prędkości????No i musiałem zwolnić drugi raz niepróbowałem:( 1. Może masz krótka sportową skrzynie :)2. Niepowinien wpadać w turbulencje przy takiej prędkości, moja xj wpada w turbulencje dopiero przy prędkości 360m/s... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 O ile dobrze pamiętam to przy 210 kmh i bezwietrznej pogodzie ciśnienie powietrza od czoła ma ok. 8 atm.( może mnie ktoś poprawi ) i wtedy każda niesymetria owiewki może spowodować turbulencje.Jeżeli wiał silny wiatr ( kierunek obojętny ) to nie były turbulencje tylko przerost chęci nad Twoimi możliwościami.Powinieneś się cieszyć że kaskaderski wyczyn nie skończył się w rowie lub na barierkach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiekosiem Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 No gsx idzie jechać 240km/h więc myślalem że powinien trzymać się równo,objawy byly takie,wyglądało to tak jak bys np:przy 100 ruszał delikatnie kierownicą prawo lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.