Opals Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 silnik już dotarłem przejechałem nim już prawie 1000 km. Próbowałem prędkość max na poszczególnych biegach. Na 1 wyciągnie nie więcej jak jakieś 33km/h natomiast na 5 niespełna 120km/h. Co może być powodem tego?? Zębatke przednią mam 19 zapłon jest dobrze nastawiony gaźnik też dobry(przepustnica itd.) bo obroty ma (chyba że mechanik się pomylił i wkręcił dysze od 150??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 A masz obrotomierz w tej mzcie? Moze po prostu masz mniejsza zebatke z przodu i przez to taka mala predkosc. Jak jedziesz te 120 km/h to jakie ma silnik obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 czytaj dokładniej. Przecież pisałem wcześniej że mam zębatke 19 (czyli taka jaką powinna mieć etzeta 250) A niewiem ile mam na obrotomierzu bo czekam za trybikiem do obrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 fakt jest faktem ze SPEEDA toto niema.Moja wyciaga cos kolo 120 ale jakie ja mam kapcie w ECI.zakladam ze ty masz normalne takie jak zaleca producent ??POZDRAWIAM ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 A nie masz przypadkiem wrzuconego koła od etz 251 to koło jest mniejsze i dlatego może być wolniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 nie, mam normalną orginalną taką jaka powinna mieć etzeta 250 czyli 18 nawt jest oryginalna opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Zobacz ile Ci idzie na poszczególnych biegach 1 - do 302 - 503 - 70 - 90 4- 110 - 1155 - to zalezy Ale mniej wiecej do 4 biegi powinny wchodzic na podane wartości. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 te 3 biegi się zgadzają ale na 4 to chyba tak do 110 mi podchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 Czyli wyszystko ok. Możliwe ze jedzie Ci tylko tyle bo jest duzy wiatr, opory, lub cos innego przeszkadza. Tak to jużjest z tymi sprzętami , raz tyle innym razem tyle. PZdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Może zbyt ostrożnie docierałeś mz-tke i teraz nie rozwinie pełnej mocy. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 16 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 wątpie raczej nie, średnią prędkością jaką jeździłem to tak 80-90 km/h. No i zresztą na niższych biegach zdażało mi się przekręcać manetke gazu do końcu ale to tylko na ułamki sekund przy wyprzedzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 witam dawno mnei nie bylo ale dorzuce swoje 3 grosze.problem mam podobny choc u mnei moze to byc sprawa gaznika ktory sam regulowalem na sluch chociaz swiece maja bardzo przyzwoity kolor az nigdy takiego nie mialem....U mnei postepowanie aby znalezc problemy dlaczego mojaj jawa tak kiepsko idzie bylo (jest bo problem jeszcez nie rozwiazany) sprzeglo - sprawdz dokladnie regulacje sprawdz czy nie masz sytuacji ze przy maxymalnej predkosci obroty ci rosna a predkosc nie...Sprawdz zaplon dokladnie ( w miare mozliwosci go ustaw)...nie wiem czy mnei ktos za to nie z**bie (moze ktos juz o tym pisl moze tak sie nei robi) ale wiem ze wielu osoba w podobnych sytuacjach pomaga przesuniecie iglicy o jedna zapinke...pzdr! jak by ktos mial pomysl jaka moze byc przyczyna tego ze moja jawa kiepsko idzie to tez prosze o kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Mi radzona no innym forum(motocykle.lublin.pl) zeby przemyc tlumik(od wewnatrz :lol: ) i pomoglo troszke, szybciej sie na obroty wkreca :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 SPrawdz jakie masz dysze w gazniku, ale przed wszystim zapłon!!!! Ma byc miedzy 2,5 a 3mm przed ZZ, ale ile dokładnie musisz sam ustalic metoda prob i bledow-pobaw sie tym troche bo naprawde przy idealnym ustawianiu da sie odczuc troche wecej mocy. Inna sprawa - opory. Podnies tylne kolo i zakrec reka -ma sie krecic kilka obrotów bez specjalnych oporów, ani hamulce ani lancuch nie maja prawa zatrzymac od razu kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Ma byc miedzy 2,5 a 3mm przed ZZ, ale ile dokładnie musisz sam ustalic metoda prob i bledow-pobaw sie tym troche bo naprawde przy idealnym ustawianiu da sie odczuc troche wecej mocy.zgadza sie, na trasy ustwialem sobie okolo 2.8, a na miasto 2.5 i ciut czuc bylo roznice. silnik już dotarłem przejechałem nim już prawie 1000 km. jaki masz tlok? szlif robil dobry fachman? kompresja jest dobra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.