Skocz do zawartości

Mała moc ETZ 250 - silnik po remoncie


Opals
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

silnik już dotarłem przejechałem nim już prawie 1000 km. Próbowałem prędkość max na poszczególnych biegach. Na 1 wyciągnie nie więcej jak jakieś 33km/h natomiast na 5 niespełna 120km/h. Co może być powodem tego?? Zębatke przednią mam 19 zapłon jest dobrze nastawiony gaźnik też dobry(przepustnica itd.) bo obroty ma (chyba że mechanik się pomylił i wkręcił dysze od 150??)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dawno mnei nie bylo ale dorzuce swoje 3 grosze.

problem mam podobny choc u mnei moze to byc sprawa gaznika ktory sam regulowalem na sluch chociaz swiece maja bardzo przyzwoity kolor az nigdy takiego nie mialem....

U mnei postepowanie aby znalezc problemy dlaczego mojaj jawa tak kiepsko idzie bylo (jest bo problem jeszcez nie rozwiazany) sprzeglo - sprawdz dokladnie regulacje sprawdz czy nie masz sytuacji ze przy maxymalnej predkosci obroty ci rosna a predkosc nie...

Sprawdz zaplon dokladnie ( w miare mozliwosci go ustaw)...

nie wiem czy mnei ktos za to nie z**bie (moze ktos juz o tym pisl moze tak sie nei robi) ale wiem ze wielu osoba w podobnych sytuacjach pomaga przesuniecie iglicy o jedna zapinke...

pzdr! jak by ktos mial pomysl jaka moze byc przyczyna tego ze moja jawa kiepsko idzie to tez prosze o kontakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER

SPrawdz jakie masz dysze w gazniku, ale przed wszystim zapłon!!!! Ma byc miedzy 2,5 a 3mm przed ZZ, ale ile dokładnie musisz sam ustalic metoda prob i bledow-pobaw sie tym troche bo naprawde przy idealnym ustawianiu da sie odczuc troche wecej mocy. Inna sprawa - opory. Podnies tylne kolo i zakrec reka -ma sie krecic kilka obrotów bez specjalnych oporów, ani hamulce ani lancuch nie maja prawa zatrzymac od razu kola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma byc miedzy 2,5 a 3mm przed ZZ, ale ile dokładnie musisz sam ustalic metoda prob i bledow-pobaw sie tym troche bo naprawde przy idealnym ustawianiu da sie odczuc troche wecej mocy.

zgadza sie, na trasy ustwialem sobie okolo 2.8, a na miasto 2.5 i ciut czuc bylo roznice.

 

silnik już dotarłem przejechałem nim już prawie 1000 km.

 

jaki masz tlok? szlif robil dobry fachman? kompresja jest dobra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...