LUZIPOWER Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Witam ma pewnien problem, a mianowicie... Kupilem w styczniu moto i praktycznie dopiero jakies 2 tygodnie temu, gdy chcialem pocwiczyc jazde bez trzymania okazalo sie, ze sciaga mi na lewa strone ! Podczas jazdy z rekami na kierownicy nie czuc tego w ogole ! nie ma zadnej podsterownosci, ani sciagania ! ale jak tylko puszcze kierownice - zaczyna isc na lewo ;( ogolnie to wystarczy, ze jednym paluszkiem trzymam za lewy ciezarek kierownicy i moja Suzi idzie prosto ! Czy to jest cos powaznego ? czy moze jakas blachostka, ktora mozna latwo usunac ? prosze o pomoc ! czy mozna jakos sprawdzic, czy motor jest krzywy ? (ale nie laserowo, bo slyszalem, ze to kolo 500 zl bedzie kosztowalo !) Czekam na wszystkie pomysly od czego to moze zalezec i jakie kroki podjac, aby to zlikwidowac ! P.S. jestem z pod Poznania, wiec jak by ktos sie zadelkarowal, ze moze mi to usunac - zawsze moge podleciec ! Czekam na opinie - z gory dziekuje i serdecznie pozdrawiam wszystkich ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 A wiesz ze kazdy ludz jest niesymetryczny!!Mnie zawsze sciag na prawo chocbym niewiem na jakim moto jechal, lekko dupke przesune w lewo i jade prosto ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Ja codziennie jeżdżę taką drogą że jak się trzymam prawej strony to mnie na prawo a jak zjadę na lewą stronę pasa to na lewo ściąga ;)Mało jest u nas dróg żeby motocykl jechał prosto :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 no tak koledzy co do drog to macie racje :P , ale cwiczylem jazde bez trzymania razem z kumplem (on na Zefirku 750) i on jechal prosto - az mnie szlak trafial, bo sobie jeszcze wstawal z siedzenia i trzymal moto kolanami ;) a ja do rowu zchodzilem :x jak dupe przerzuce na prawa strone to idzie prosto, ale maszyna wtedy troche pod katem pomyka :cry: no i z tymi niesymetrycznymi ludzmi to troche niezbyt ! na MZ-cie i Cagivie moglem bez problemu bez trzymania jechac ! musze na jego Zefirze sprobnac ! bez urazy chlopaki, bo dziekowka dla was, ale prosil bym o profesionalna pomoc (tzn. porady co mam zrobic lub co moze to powodowac !) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2x Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Przyczyn moze byc wiele - od opony , poprzez lekko skrzywiona felge, złe odwazniki az do krzywej ramy - jezeli mas zna to kase to rzob pomiar ramy wtedy bedziesz wiedzial wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 kolego a jak bym sie do ciebie kopsnal (praktycznie obok siebie mieszkamy) dal bys rade mi pomoc ? chociaz wyeliminowac niektore podejrzenia ! ??? jak tak to daj znac - a ja odezwe sie na priv po nr tel. i kiedy mogl bym wleciec ! P.S. nie mieszkasz czasem na Gnieznienskiej ? moze to u ciebie stala... raczej lezala moja granatowa Cagiva Mito 125 jakies 3 lata temu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 powodem moze byc tez chyba wybite/żle skrecone łozysko w glówce ramy, albo żle wsadzone lagi w półke.... a ja u siebie mam chyba takie cos, że podczas naciskania przedniego hamulca kolo sie delikatnie skreca. nie wiem, czy za duzo pije i mam dziwne filmy, czy tak jest naprawde .... :lol: ktora wersja wg. Was jest bardziej prawdopodobna?? Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 robak jeśli masz jedną tercze hamulcową na przodzie to jest to możliwe.W starszych motocyklach zawieszenia nie były zbyt sztywne i mozna było zauwazyć taki uboczny efekt działania hamulca na zawieszenie. Dobrym przykładem może być MZ w której zdażało się że po pewnym czasie pękały mocowania błotnika przedniego właśnie od tego typu pracy (przeważnie w prywaciarskich błotnikach)Przykładowo choppery z długimi przodami mają na goleniach specjalne usztyeniające łączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 A co do drog- dobrze zbudowana droga ma spadek prawego pasa na prawo, a lewego na lewo. Az dziw bierze ze ludzie o tym nie wiedza. Probowalem samochodem- raz zciaga w prawo,a raz (na lewym pasie) w lewo. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 A co do drog- dobrze zbudowana droga ma spadek prawego pasa na prawo, a lewego na lewo.Tylko u nas drogi na jednym pasie mają kilka spadków ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agghia Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Widzę, że w twoim moto jest to samo urocze rozwiązanie, co w GS 500 - czyli podziałka wg której ustawia się tylne koło, zrobiona jest na ruchomych blaszkach. Wystarczy, że jedna z nich przesunie się do przodu, druga do tyłu i klops gotowy... Na oko wygląda OK - z jednej i z drugiej strony to samo, a jednak motocykl nie jedzie prosto, gdyż tylne koło skręca. Nie wiem kto i po co to tak wymyślił (może ktoś wie i przy okazji mi wytłumaczy :P). ...tak więc całkiem możliwe, że przy ostatnim naciąganiu łańcucha trochę krzywo ustawiłeś tylne koło i stąd całe zamieszanie ;) ...oby to było to - 5min. roboty i moto proste :P PozdrawiamAguś :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Widzę, że w twoim moto jest to samo urocze rozwiązanie, co w GS 500 - czyli podziałka wg której ustawia się tylne koło, zrobiona jest na ruchomych blaszkach. Wystarczy, że jedna z nich przesunie się do przodu, druga do tyłu i klops gotowy... Na oko wygląda OK - z jednej i z drugiej strony to samo, a jednak motocykl nie jedzie prosto, gdyż tylne koło skręca. Nie wiem kto i po co to tak wymyślił (może ktoś wie i przy okazji mi wytłumaczy :P). Ta niezbyt precyzyjna regulacja naciągu łańcucha nie jest domeną GS 500 - to samo IMHO niezbyt szczęśliwe rozwiązanie zastosowano m.in. w Bandicie. ;) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Agghia - to jest mysl ;) sprawdze to ! duze prawdopodobienstwo, ze to jest to, bo ostatnio sam zmienialem laczka... :P dzisiaj jak przestanie padac to kikne i odpisze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Niestety to raczej nie zalezy od tylnego laczka... tzn. ustawialem przod kola bardziej do prawej, po czym bardziej do lewej i w obu przypadkach sciaga na lewo 8O ! natomiast gdy ustawilem idealnie prawa i lewa strone to troche mniej ciagnie, ale nadal ! p.s. ogolnie to jest u mnie duuuzy wiaterek, ale zaczal mi vibro nagle lapac... mam nadzieje, ze to od tego, ze pod wiatr (wczesniej kierownice puszczalem przy bezwietrznej pogodzie) kurde - to moze byc wszystko ;( jak wyjdzie sloneczko to zabiore sie za przednie lagi, lozysko (ogolnie przod) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.