niagara Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Jak dobrze ustawic zaplon w simsonie ?? W jakim polozeniu powinien byc tlok jak rozwieraja sie platynki i jaka powinna byc przerwa na platynkach ?? Ostatnio zaczal mi przerywac silnik podczas jazdy i mysle ze to chyba od zaplonu. Albo moze jeszcze kondensator albo platynki ?? Jeszcze jedna rzecz zauwazylem ze jak silnik jest zapalony to widac czasem iskre na platynkach jak przeskakuje - czy to normalne ?? Z gory dzieki za pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Bardzo mozliwe ze to kondensator. Jak mialem simka to w pewnym momencie nie chcial sie wysoko wkrecac (mial sam dol), a po zmianie konkdensatora (tego malego przy zaplonie) wszystko bylo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Tlok powinien byc w GMP (gorny martwy punkt) podczas rozwarcia stykow przrywacza. Prawidlowa przerwa na platynach to 0,4mm Zaplon njlepiej ustawiac za pomoca czujnika zegarowego jesli takiego nie posiadasz to pozostaje metoda NA OKO ;) (u mnie dzala bez zazutu)! Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 najpierw napisz jaki masz zapłon*****elektryczny czy zwykły.jeśli elektryczny to będe mugł ci pomóc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 no przecież pisalem cos o platynkach czyli zwykly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 najpierw napisz jaki masz zapłon*****elektryczny czy zwykły.jeśli elektryczny to będe mugł ci pomóc ... A pozatym każdy jest elektryczny :lol: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Tlok powinien byc w GMP (gorny martwy punkt) podczas rozwarcia stykow przrywacza. Dodam, ze powiniem byc w granicach 3 mm -2,5 mm przed GMP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.