Mozej Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 krew mnie zalewa jak czytam wypowiedzi co niektórych... a ja wam powiem tak... 90 % problemów jakie ma sie przy jawce to ;).. problemy z odpaleniem, ustawieniem zapłonu. ja mam to co najlepsze z obydwu maszyn! Tarczówke od mz i silnik z jawki, skrzynia od CZ. Zamontowalem sobie elektroniczny moduł zapłonowy (wyprzedzeniem zapłonu) i latam jak sie patrzy. Chyba nikt nie ma watpliwości że etki nie dają mi teraz rady (standardowo idą równo, po modyfikacji jaką jest owy moduł to jawa jest górą). AMEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozej Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 ZONK :oops: oczywiście miałem na myśli sprzęgło CZtowskie a nie skrzynie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Jesli chodzi o osiagi to nie stwierdzilem zadnej roznicy pomiedzy "stara" cz, TSka i "nowa" cz wiec wychodzi na to, ze madre ksiazki nie zawsze sa takie madre ;) hahahhaa coz nie widze sensu prowadzenia dalszej dyskusji w takim razie, sugeruje jednak przejechac sie porzadna jawa, zadna cz nie ma startu do twin sport....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 1. róznica miedzy etką a ts ką to 7 KM2.Jawy potrafią spalić około 7 l/100km jezeli nie jest dokładnie wyregulowana3.Z jawy wycisniesz 145km a z etki cos koło 1303 Jawa 350 to jeden z szybszysz demolódów Wybór nalezy do ciebiep.s M16 co to jest za moto w twoim awarcie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 p.s M16 co to jest za moto w twoim awarcie??Cz 350 w wersji remontowej :mrgreen: zadna cz nie ma startu do twin sport.... Bo przeciez CZ to prawie prawdziwy turystyk a nie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochuetz Opublikowano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 No ciężka sprawa z wyborem :banghead: chyba zaczne szukac cz350 ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 chyba zaczne szukac cz350 !Moja rada od serca - na starcie skresl wszystkie 6V albo zapomnij o jezdzie w nocy. Ale za to jak dorwiesz 12 to dajes wklad H4 i vizjon (czy jakos tak :banghead: ) plus 50% philipsa i masz swiatla jakich Ci niejeden posiadacz japoni bedzie zazdroscil :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochuetz Opublikowano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 oky dzieki ! a cz 350 jest 6v ? bo nie mam pojecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 oky dzieki ! a cz 350 jest 6v ? bo nie mam pojeciaNo to wlasnie Ci pisalem, ze sa wersje 6V i 12 (bodajrze od 87 w gore) :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Witam Miałem Jawę TS 350 a teraz mam MZ ETZ 251e. Moje zdanie jest takie: MZ jest o wiele lepsza!!! Jawa co chwile mi się psuła, więcej paliła i miała wyraźnie gorzsze przyspieszenie, ale z drugiej stronu miała lepszy v-max od MZ i była wygodniejsza dla mnie (187cm wzrostu). Ja bym brał MZ pozdrawiam. Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochuetz Opublikowano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Widze mamy zwolennika MZ :-) w sumie roznica vmax jest ze 20km/h ? a jak wyglada przelotowa MZ ? I ceny czesci do MZ ? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochuetz Opublikowano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Dominek masz MZ z policji. jak ja zalatwiles ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Czolem! Jak tak czytam, to mi sie smiac chce :banghead:.Wszyscy obroncy Zjawy mowia, ze to fantastyczny sprzet, a przycisnieci mowia, ze to trzeba wymienic, to poprawic (sprzeglo od CZ, wymiana wodzikow) i jest ok.No wlasnie - trzeba KOMBINOWAC. A ETZ jest w 100% dobrze wykonana. Nie trzeba poprawiac fabryki. Co do spalania i predkosci maxymalnych. Etka poleci ze 135 km/h. Kiedys wracalem przez 150 km na ETZ 250 ciagle z predkoscia maxymalna. Spalanie - 5l/100km :P. Najmniejsze zanotowane spalanie 3,6l/100km. Ktora Jawa to potrafi? Jak dla mnie - tylko ETZ. Ale na Jawie nie smigalem, przyznaje sie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 a jak wyglada przelotowa MZ ? I ceny czesci do MZ ? pozdro Prędkość przelotowa to granice między 90 - 115, ja tak jeżdzę. Zazwyczaj jadę 100km/h bo wtedy silnik spojnie się kręci.Części kosztują podobnie jak do Jawy. Dominek masz MZ z policji. jak ja zalatwiles ? Znalazłem ją na allegro, miała 12tys km przebiegu, silnik nigdy nie rozbierany, naprawdę w super stanie. Gdy koleś mi ją przywiózł miałem zaplanowane wszystko po kolei co będę sprawdzać, ale jak już ją zobaczyłem to naprawdę nie wiedziałem od czego mam zacząć bo wszystko wyglądało super. Silniczek palił od kopa, żadnych śladów rdzy, żadnych wgnieceń...itp. Teraz mam ponad 18 tys. przebiegu i jeszcze nic mi się w niej nie zepsuło, nic nie regulowałem, nic nie czyściłem. Jedyne co robię to leję benzynkę :banghead: (już więcej nie będę jej tak chwalił bo jeszcze zapeszę :P ) W jawie miałem co chwilę problemy, cały czas musiałem przy niej kręcić :evil Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 W jawie miałem co chwilę problemy, cały czas musiałem przy niej kręcić A tez byla w takim stanie jak mz ? Bo wydaje mi sie, ze jakas padake miales :banghead: PS: Zobacz na te fotkihttp://www.bikepics.com/members/mentos/92jawa350/a teraz niech ktorys emzetkowiec zapoda podobne ewolucje na MZ :twisted: PS: Tylko nie pisac mi tu komentarzy o mentosie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.