Skocz do zawartości

Mz etz 251 czy Jawa TS 350 ?!?!?! POMOCY


Wochuetz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no a ja mam to co określacie mianem najlepszego rozwiązania:

 

Jawa TS350 z zapłonem elektronicznym (bezstykowy) i całym przodem "tarczowym" od ETZ. jezdzi się całkiem przyjemnie, brzmi to jak motocykl a nie "dzyndzownica" w przypadku etki.

 

aha, jawa wazy 152kg a nie 160... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbym nie umial jezdzic to bym sie wogole na taki motor nie pchal

Bez obrazy ale jesli tak mowisz to znaczy, ze g***o umiesz........

 

PS: Etka sie zajefajnie winkluje bo jest malutka i latwo nad nia zapanowac (mowie o 150)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co do was to szkoda mówić !! dobrze prowadzą siedługie i lekkie motory !! błagam zacznijcie się uczyć z fizyki albo czytać mądre książki na temat motocykli !! co do jawy ts 350 z przodem od mz to dobry pomysł z tym ze jawa byłą teraz znacznie odchylona do tyłu ;)

 

 

p.s. ja niechce sięwam czytać ksiażek można zrobić proste doświadc zenie ;)

bierzećie wrotke i 2 odważniki robicie tory( z czego kolwiek) tory musza mieć zakręt jakiś :D teraz puszczacie wrotke najpierw z 1 odwaznikiem a potem z 2 cieawe cieawe która utrzyma sie w torach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze dla ciebie, ja wole ciezszy motocykl, pewniejszy w zakretach

Jednym slowem LOL :mrgreen:

 

co do jawy ts 350 z przodem od mz to dobry pomysł z tym ze jawa byłą teraz znacznie odchylona do tyłu

Nie ;)

Jedyna wada takiego rozwiazania to jakosc przedniej zawiechy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do jawy ts 350 z przodem od mz to dobry pomysł z tym ze jawa byłą teraz znacznie odchylona do tyłu

 

wiecie ile zjecie...

 

nie widze żadnych różnic w wyglądzie "przechyłu" jak piszesz

 

ps. wueska > teoria teorią, a praktyka pokazyje swoje...

zatrzymujesz sie przed zieloną strzałką?? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym slowem LOL Mr. Green

nie lol tylko przyzwyczajenie

 

dobrze prowadzą siedługie i lekkie motor

z toba klocic sie nie bede , pewnie masz racje. Ja o tym nie wiem bo nie jezdzilem jeszcze na dlugim i lekkim motorze, moze kiedys? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc to długi w cudzysłowiu ;) ale chodzi o to ze jesli motor jest zbyt krutki i cięzki srodek ciężksci jest wysoko ;)

 

co do przodu od etki to jest 3 centy wyższy do tego różnica na połkach myśle ze wszysto razem daje około 4cm wyższe zawieszenie ;) z tym ze trzeba włożyć sprężynki od jawy 350 i nalac troche gęstszy olej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wsciekania się MZ

Do normalnej jazdy Jawa350

 

Mz lepsze przyspieszenie z miejsca , jawa przegrywa o odległość 1 koła.

od 40km/h przyspieszenie takie samo.

Mz zwrotniejsza, Jawa z tylną oponą 130 na zakrętach ociera wydechami o asfalt :D .

Jawa składa się bardzo podobnie jak większość 600ccm

- - - - -

 

Jeżeli chcesz się popisywać jeżdząc na jednym kole non stop trzymać na czerwonympolu obroty bierz mz

 

Jeżeli jezdzić w traski i raz na jakiś czas dać ognia wybierz jawe.

 

Jawa od mz jest zdecydowanie szybsza co niepodlega negocjacji

pozatym ścignij się z mz od 80km/h w zwyrz, jawa wygra bo ma 2 gary a w mz bedzie efekt "booooo"

 

________

sorry za błędy ale jestem ostro podpity

Pozdrawiam Sz6sty

 

 

"lepiej dobrą mz niż skatowaną jawe i naodwrót"

17353.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie na ten temat:

Jawa ts 350 czy MZ etz 251

 

żadna

 

Już lepiej:

CZ 350 czy MZ etz 250

 

Polecam obie z tym że w CZ 350 czasem są problemy z ładowaniem (6v)

 

Co do osiągów to nie będe się kłócił. Gdy jeździłem MZ etz 250 to żadna Jawa mnie nie wyprzedziła na przyspieszenie. Jedno jest pewne MZ jest dużo mniej awaryjnym motocyklem. Może gdzieś są "dobrze zrobione" Jawy które jeżdżą bezawaryjnie przez 40 000km, ale ja takiej nie widziłem.

 

Pozdrawiam właścicieli motocykli Jawa i MZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a ja mam to co określacie mianem najlepszego rozwiązania:

 

Jawa TS350 z zapłonem elektronicznym (bezstykowy) i całym przodem "tarczowym" od ETZ. jezdzi się całkiem przyjemnie, brzmi to jak motocykl a nie "dzyndzownica" w przypadku etki.  

 

aha, jawa wazy 152kg a nie 160... :D

 

a żeby nie być gołosłownym to daje http://www.aries.one.pl/~emzet/foto/foto/P6130041.jpg fotkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...