Krzysiek__ Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 ja tam ubostwiam swoja jawe, 3500km bez awarii ;) dzisiaj bedzie 3700 km ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 no a ja mam to co określacie mianem najlepszego rozwiązania: Jawa TS350 z zapłonem elektronicznym (bezstykowy) i całym przodem "tarczowym" od ETZ. jezdzi się całkiem przyjemnie, brzmi to jak motocykl a nie "dzyndzownica" w przypadku etki. aha, jawa wazy 152kg a nie 160... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 jakbym nie umial jezdzic to bym sie wogole na taki motor nie pchal Bez obrazy ale jesli tak mowisz to znaczy, ze g***o umiesz........ PS: Etka sie zajefajnie winkluje bo jest malutka i latwo nad nia zapanowac (mowie o 150) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 moze dla ciebie, ja wole ciezszy motocykl, pewniejszy w zakretach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek__ Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 moze dla ciebie, ja wole ciezszy motocykl, pewniejszy w zakretach W 100% sie zgadzam, gdybym myslal ze im lzejszy tym lepszy to bym jezdzil jakims skuterkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 wiecie co do was to szkoda mówić !! dobrze prowadzą siedługie i lekkie motory !! błagam zacznijcie się uczyć z fizyki albo czytać mądre książki na temat motocykli !! co do jawy ts 350 z przodem od mz to dobry pomysł z tym ze jawa byłą teraz znacznie odchylona do tyłu ;) p.s. ja niechce sięwam czytać ksiażek można zrobić proste doświadc zenie ;) bierzećie wrotke i 2 odważniki robicie tory( z czego kolwiek) tory musza mieć zakręt jakiś :D teraz puszczacie wrotke najpierw z 1 odwaznikiem a potem z 2 cieawe cieawe która utrzyma sie w torach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 moze dla ciebie, ja wole ciezszy motocykl, pewniejszy w zakretachJednym slowem LOL :mrgreen: co do jawy ts 350 z przodem od mz to dobry pomysł z tym ze jawa byłą teraz znacznie odchylona do tyłuNie ;)Jedyna wada takiego rozwiazania to jakosc przedniej zawiechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 co do jawy ts 350 z przodem od mz to dobry pomysł z tym ze jawa byłą teraz znacznie odchylona do tyłu wiecie ile zjecie... nie widze żadnych różnic w wyglądzie "przechyłu" jak piszesz ps. wueska > teoria teorią, a praktyka pokazyje swoje...zatrzymujesz sie przed zieloną strzałką?? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Jednym slowem LOL Mr. Greennie lol tylko przyzwyczajenie dobrze prowadzą siedługie i lekkie motorz toba klocic sie nie bede , pewnie masz racje. Ja o tym nie wiem bo nie jezdzilem jeszcze na dlugim i lekkim motorze, moze kiedys? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 szczerze mówiąc to długi w cudzysłowiu ;) ale chodzi o to ze jesli motor jest zbyt krutki i cięzki srodek ciężksci jest wysoko ;) co do przodu od etki to jest 3 centy wyższy do tego różnica na połkach myśle ze wszysto razem daje około 4cm wyższe zawieszenie ;) z tym ze trzeba włożyć sprężynki od jawy 350 i nalac troche gęstszy olej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 widzialem rownierz wynalazki z przodami od WSK :| nawet na to nie wsiadalem. Zycie mi jeszcze mile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz6sty Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Do wsciekania się MZDo normalnej jazdy Jawa350 Mz lepsze przyspieszenie z miejsca , jawa przegrywa o odległość 1 koła.od 40km/h przyspieszenie takie samo.Mz zwrotniejsza, Jawa z tylną oponą 130 na zakrętach ociera wydechami o asfalt :D .Jawa składa się bardzo podobnie jak większość 600ccm- - - - - Jeżeli chcesz się popisywać jeżdząc na jednym kole non stop trzymać na czerwonympolu obroty bierz mz Jeżeli jezdzić w traski i raz na jakiś czas dać ognia wybierz jawe. Jawa od mz jest zdecydowanie szybsza co niepodlega negocjacjipozatym ścignij się z mz od 80km/h w zwyrz, jawa wygra bo ma 2 gary a w mz bedzie efekt "booooo" ________sorry za błędy ale jestem ostro podpityPozdrawiam Sz6sty "lepiej dobrą mz niż skatowaną jawe i naodwrót" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 A w praktyce dobrze to działa?? Bo jakieś to dla mnie...dziwne... juz jakies 50 lat bedzie.....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Moje zdanie na ten temat:Jawa ts 350 czy MZ etz 251 żadna Już lepiej:CZ 350 czy MZ etz 250 Polecam obie z tym że w CZ 350 czasem są problemy z ładowaniem (6v) Co do osiągów to nie będe się kłócił. Gdy jeździłem MZ etz 250 to żadna Jawa mnie nie wyprzedziła na przyspieszenie. Jedno jest pewne MZ jest dużo mniej awaryjnym motocyklem. Może gdzieś są "dobrze zrobione" Jawy które jeżdżą bezawaryjnie przez 40 000km, ale ja takiej nie widziłem. Pozdrawiam właścicieli motocykli Jawa i MZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 no a ja mam to co określacie mianem najlepszego rozwiązania: Jawa TS350 z zapłonem elektronicznym (bezstykowy) i całym przodem "tarczowym" od ETZ. jezdzi się całkiem przyjemnie, brzmi to jak motocykl a nie "dzyndzownica" w przypadku etki. aha, jawa wazy 152kg a nie 160... :D a żeby nie być gołosłownym to daje http://www.aries.one.pl/~emzet/foto/foto/P6130041.jpg fotkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.