Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki Dr 125


Rekomendowane odpowiedzi

Poszukiwałem części do dr 125 . Trafiłem na internetowy sklep motobot .Zapytałem w jakiej cenie są poszczególne części tłok i górna pokrywa głowicy . O to odpowiedź :

 

Witamy,

cześci oryginał Suzuki

tłok nominalny 137,70 zł

pierścienie nominał 113,22 zł

pokrywa głowicy jest w sprzedaży tylko i wyłacznie z głowicą cena 1178,40 zł

 

 

Ja mam płakać czy się śmiać ? Wyrobiły mi się te dźwignie na pokrywie głowicy dwie.No i wypadało by to zmienić. Ten zestaw tłoku za 250zł bez przesyłki to też kupa jak dla mnie śmiechu.Naprawdę są tak drogie części do tego motocykla ? Nie wiecie gdzie można zamówić taniej części do tego motocykla ? Proszę o rady !

 

Jeśli ktoś jest chętny do pomocy poza forum proszę pisać także na gg :676986

 

Za wszelką pomoc... DZIĘKI!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie powiedcie mi co moze dolegac mojej DRce, otuż mam następujący problem. Po przejechaniu paru km swieca robi sie czarna,wystarczy ją troche przetrzec smatką i znowu bedzie działas, od czego to moze byc? Gaznik? a moze cewka?

Powodem takiego zachowania najprawdopodobniej jest zły skład mieszanki, masz w niej za dużo paliwa . Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej , czy nie jest za wysoki , ewentualnie opuść iglicę w duł, to powinno spowodować zubożenie mieszanki i zlikwidować opisane objawy. Wymiana świecy też nie jest złym pomysłem, jeśli była często zalewana to pewnie jest do wymiany :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No po wkręceniu swiecy na nowej jest tak samo. Ona tak jak by dostawała zaduzo paliwka, bo kiedy mi sie zaleje to zamkne kranik, poczekam az przepali wszystko i jest ok. Ale w czasie jazdy tez sie zalewa, najbardziej jest to odczuwalne na 3 i 4 biegu Stan paliwa sprawdzałem w następujący sposób, od spodu gaznika jest taka srubka i kawałek rureczki, załozyłem na ta rureczke wężyk i odkręciłem sróbke, paliwo jest równo z komorom pływakowom. Niemam pojęcia co to moze być. Dodam ze motocykl pali mi koło 6L na 100 przy lajtowej jezdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No po wkręceniu swiecy na nowej jest tak samo. Ona tak jak by dostawała zaduzo paliwka, bo kiedy mi sie zaleje to zamkne kranik, poczekam az przepali wszystko i jest ok. Ale w czasie jazdy tez sie zalewa, najbardziej jest to odczuwalne na 3 i 4 biegu Stan paliwa sprawdzałem w następujący sposób, od spodu gaznika jest taka srubka i kawałek rureczki, załozyłem na ta rureczke wężyk i odkręciłem sróbke, paliwo jest równo z komorom pływakowom. Niemam pojęcia co to moze być. Dodam ze motocykl pali mi koło 6L na 100 przy lajtowej jezdzie.

To znaczy że jest równo z miejscem w którym komora pływakowa jest przykręcona do gaźnika? Jeśli tak to masz o WIELE za duży poziom paliwa, poza tym sprawdź czy zaworek unoszony przez pływak dobrze zamyka dolot paliwa z kranika, jeśli przepuszcza paliwo to będzie do wymiany. W normalnych warunkach DR125 nie powinna palić więcej niż 3-3,5L. Jeśli pali ci aż 6L :) to ja bym obstawiał właśnie niedomykający się zaworek w komorze pływakowej, po prostu paliwo nonstop leje się do gaźnika i przelewa go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tyle mi pali. Na baku 220km a bak jest 13L. Dzisaj go rozbiore i zobacze co mu niepasi, i zmiejsze jeszcze stan paliwa i zobaczymy. No i motocykl nietrzyma wolnych obr. kiedy próbóje ustawic wolne obroty to motocykl po przegazowaniu chodzi na wysokich obrotach, jak by gdzies łapał lewe powietrze, dopiero po chwili zejdzie z obrotów i zgasnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tyle mi pali. Na baku 220km a bak jest 13L. Dzisaj go rozbiore i zobacze co mu niepasi, i zmiejsze jeszcze stan paliwa i zobaczymy. No i motocykl nietrzyma wolnych obr. kiedy próbóje ustawic wolne obroty to motocykl po przegazowaniu chodzi na wysokich obrotach, jak by gdzies łapał lewe powietrze, dopiero po chwili zejdzie z obrotów i zgasnie.

Dostaje za dużo paliwa ,i go zwyczajnie zalewa sprawdź przede wszystkim te zaworek iglicowy którym pływak zamyka dopływ paliwa ,jeśli jest nie szczelny to inne regulacje nic nie dadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Szukam / kupię głowicę do DR 125 '97 (SF44A), najlepiej z zaworami, moze byc po regeneracji.

lub

kupię zawory do tego moto (SF44A)

lub

oddam głowicę do regeneracji: potrzeba wstawic prowadnice zaworów,szlif zaworow etc.

 

Czy ktoś posiadający serwisówkę, moze mi powiedziec,jakie rozmiary opon moge zalozyc na tyl? z góry dziekuję.

 

Włochaty, sprawdz wersję gholluma, bo tak się składa ze mialem problem z nieszczelnoscia zaworu iglicowego (nowy to ok 17zł) . Kolejna sprawa, co do tego lewego powietrza i dzikich obrotów. Po rozebraniu silnika mojego moto,stwierdzilem, ze zawory ktore sa tam wlozone,nijak nie pasują (maja inna srednicę tego czola), dodatkowo, obydwa zawory to byly zawory ssace (zonk :/) jak sie dowiedzialem, taki numer to czesty numer,bo na rynku jest deficyt zaworow do DR 125 (i analogicznych GZ i GN), zwyczajnie nie mozna ich nigdzie dostac(zwlaszcza wydechowego). a orginalne "made in japan" kosztują : ssący ok 120zl, wydechowy 220 zł. Zamienniki odpowiednio 33 i 51 (tyle,ze akurat tych nie ma). Oczywiscie zawory nie wchodzily w gniazda zaworowe i podobno: przez ssacy lecialo lewe powietrze, przez wydechowy,uciekalo sporo mocy. Prawda to moze byc?

 

Czy ktos w koncu jest w stanie potwierdzic / obalić mit dotyczący odblokowania Dr 125 ?

Moja leciala niezle do 90 km/h , na 5 biegu nie bylo nawet wysokich obrotow i.....magiczna granica. Nie wspomne juz o 6 biegu. Rozumiem ze to typowa blokada elektroniki? Swoja droga,w dowodzie niemieckim mam wbite Vmax 80 km/h.....bo to wersja na kategorie A1 :icon_mrgreen: Choc moze to i dobrze, bo to wazy tylko 130 kg i wiecej niz 100km to moze byc juz niebezpieczne doznanie.

 

Z góry dziekuje za komentarze, mile widziana krytyka :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory mam dobre, bo mechnik sprwdzał, zaworek iglicowy trzyma, przepustnica niema luzu, zmiejszyłem poziom paliwa w komorze pływakowej, i zmiejszyłem na przepustnicy, teraz chodzi lepiej, niezalewa się, ale obotów dalej nieidzie wyrególować:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam mam do zaoferowania kolorowe ksero serwisówki do motocykla GN 125 i DR 125 po niemiecku.Ksero jest w formacie A4.Nie jest poniszczone ani pogniecione.Chciałbym zaznaczyć ,że takiej serwisówki nie ma w Polsce są jedynie rzadko spotykane na aukcjach internetowych w niemczech i kosztują około 150zł.To jest praktycznie to samo za kwote dużo,dużo niższą.W kserze znajduję się duża ilość fotografi,schematów.Chcąc zrobić sobie takie ksero samemu korzystając z usług firmy zajmuącej się tym napewno wyjdzie drożej ze względu na bardzo dużą ilość kolorowych fotografi.Ksero zawiera 104 strony.

Zdjęcia są słabej jakości gdyż były wykonywane kamerą internetową.

Koszt przesyłki zgodny z cennikiem poczty polskiej.

Cena ksera :40zł

Fota 1

Fota 2

 

Kontakt:

gg:676986

e-mail:[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tutaj prosze za darmo macie, po niemiecku, ale od czego jest Google T.

Manual (obsługa eksploatacja)

http://www.suzukidr125.de/DR125_FAQ-Anl/ha.../handbuch1.html

 

Serwisówka (naprawy) - te sławetne ksero kolegi...

http://www.suzukidr125.de/DR125_FAQ-Anl/re...reparatur1.html

Edytowane przez TDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...