Pawlik666 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Poszukiwałem części do dr 125 . Trafiłem na internetowy sklep motobot .Zapytałem w jakiej cenie są poszczególne części tłok i górna pokrywa głowicy . O to odpowiedź : Witamy,cześci oryginał Suzukitłok nominalny 137,70 złpierścienie nominał 113,22 złpokrywa głowicy jest w sprzedaży tylko i wyłacznie z głowicą cena 1178,40 zł Ja mam płakać czy się śmiać ? Wyrobiły mi się te dźwignie na pokrywie głowicy dwie.No i wypadało by to zmienić. Ten zestaw tłoku za 250zł bez przesyłki to też kupa jak dla mnie śmiechu.Naprawdę są tak drogie części do tego motocykla ? Nie wiecie gdzie można zamówić taniej części do tego motocykla ? Proszę o rady ! Jeśli ktoś jest chętny do pomocy poza forum proszę pisać także na gg :676986 Za wszelką pomoc... DZIĘKI! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Jak by był ktos zainteresowany mam na sprzedaż dr 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBEK! Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Witam pilnie potrzebuje tylny klosz do drki 98r jak by ktos miał albo cos wiedział to niech da znać gg:5169573 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Panowie powiedcie mi co moze dolegac mojej DRce, otuż mam następujący problem. Po przejechaniu paru km swieca robi sie czarna,wystarczy ją troche przetrzec smatką i znowu bedzie działas, od czego to moze byc? Gaznik? a moze cewka?Powodem takiego zachowania najprawdopodobniej jest zły skład mieszanki, masz w niej za dużo paliwa . Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej , czy nie jest za wysoki , ewentualnie opuść iglicę w duł, to powinno spowodować zubożenie mieszanki i zlikwidować opisane objawy. Wymiana świecy też nie jest złym pomysłem, jeśli była często zalewana to pewnie jest do wymiany :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 No po wkręceniu swiecy na nowej jest tak samo. Ona tak jak by dostawała zaduzo paliwka, bo kiedy mi sie zaleje to zamkne kranik, poczekam az przepali wszystko i jest ok. Ale w czasie jazdy tez sie zalewa, najbardziej jest to odczuwalne na 3 i 4 biegu Stan paliwa sprawdzałem w następujący sposób, od spodu gaznika jest taka srubka i kawałek rureczki, załozyłem na ta rureczke wężyk i odkręciłem sróbke, paliwo jest równo z komorom pływakowom. Niemam pojęcia co to moze być. Dodam ze motocykl pali mi koło 6L na 100 przy lajtowej jezdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 No po wkręceniu swiecy na nowej jest tak samo. Ona tak jak by dostawała zaduzo paliwka, bo kiedy mi sie zaleje to zamkne kranik, poczekam az przepali wszystko i jest ok. Ale w czasie jazdy tez sie zalewa, najbardziej jest to odczuwalne na 3 i 4 biegu Stan paliwa sprawdzałem w następujący sposób, od spodu gaznika jest taka srubka i kawałek rureczki, załozyłem na ta rureczke wężyk i odkręciłem sróbke, paliwo jest równo z komorom pływakowom. Niemam pojęcia co to moze być. Dodam ze motocykl pali mi koło 6L na 100 przy lajtowej jezdzie.To znaczy że jest równo z miejscem w którym komora pływakowa jest przykręcona do gaźnika? Jeśli tak to masz o WIELE za duży poziom paliwa, poza tym sprawdź czy zaworek unoszony przez pływak dobrze zamyka dolot paliwa z kranika, jeśli przepuszcza paliwo to będzie do wymiany. W normalnych warunkach DR125 nie powinna palić więcej niż 3-3,5L. Jeśli pali ci aż 6L :) to ja bym obstawiał właśnie niedomykający się zaworek w komorze pływakowej, po prostu paliwo nonstop leje się do gaźnika i przelewa go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Tak, tyle mi pali. Na baku 220km a bak jest 13L. Dzisaj go rozbiore i zobacze co mu niepasi, i zmiejsze jeszcze stan paliwa i zobaczymy. No i motocykl nietrzyma wolnych obr. kiedy próbóje ustawic wolne obroty to motocykl po przegazowaniu chodzi na wysokich obrotach, jak by gdzies łapał lewe powietrze, dopiero po chwili zejdzie z obrotów i zgasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Tak, tyle mi pali. Na baku 220km a bak jest 13L. Dzisaj go rozbiore i zobacze co mu niepasi, i zmiejsze jeszcze stan paliwa i zobaczymy. No i motocykl nietrzyma wolnych obr. kiedy próbóje ustawic wolne obroty to motocykl po przegazowaniu chodzi na wysokich obrotach, jak by gdzies łapał lewe powietrze, dopiero po chwili zejdzie z obrotów i zgasnie.Dostaje za dużo paliwa ,i go zwyczajnie zalewa sprawdź przede wszystkim te zaworek iglicowy którym pływak zamyka dopływ paliwa ,jeśli jest nie szczelny to inne regulacje nic nie dadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lomaxpl Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Witam Szukam / kupię głowicę do DR 125 '97 (SF44A), najlepiej z zaworami, moze byc po regeneracji.lubkupię zawory do tego moto (SF44A)luboddam głowicę do regeneracji: potrzeba wstawic prowadnice zaworów,szlif zaworow etc. Czy ktoś posiadający serwisówkę, moze mi powiedziec,jakie rozmiary opon moge zalozyc na tyl? z góry dziekuję. Włochaty, sprawdz wersję gholluma, bo tak się składa ze mialem problem z nieszczelnoscia zaworu iglicowego (nowy to ok 17zł) . Kolejna sprawa, co do tego lewego powietrza i dzikich obrotów. Po rozebraniu silnika mojego moto,stwierdzilem, ze zawory ktore sa tam wlozone,nijak nie pasują (maja inna srednicę tego czola), dodatkowo, obydwa zawory to byly zawory ssace (zonk :/) jak sie dowiedzialem, taki numer to czesty numer,bo na rynku jest deficyt zaworow do DR 125 (i analogicznych GZ i GN), zwyczajnie nie mozna ich nigdzie dostac(zwlaszcza wydechowego). a orginalne "made in japan" kosztują : ssący ok 120zl, wydechowy 220 zł. Zamienniki odpowiednio 33 i 51 (tyle,ze akurat tych nie ma). Oczywiscie zawory nie wchodzily w gniazda zaworowe i podobno: przez ssacy lecialo lewe powietrze, przez wydechowy,uciekalo sporo mocy. Prawda to moze byc? Czy ktos w koncu jest w stanie potwierdzic / obalić mit dotyczący odblokowania Dr 125 ?Moja leciala niezle do 90 km/h , na 5 biegu nie bylo nawet wysokich obrotow i.....magiczna granica. Nie wspomne juz o 6 biegu. Rozumiem ze to typowa blokada elektroniki? Swoja droga,w dowodzie niemieckim mam wbite Vmax 80 km/h.....bo to wersja na kategorie A1 :icon_mrgreen: Choc moze to i dobrze, bo to wazy tylko 130 kg i wiecej niz 100km to moze byc juz niebezpieczne doznanie. Z góry dziekuje za komentarze, mile widziana krytyka :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Zawory mam dobre, bo mechnik sprwdzał, zaworek iglicowy trzyma, przepustnica niema luzu, zmiejszyłem poziom paliwa w komorze pływakowej, i zmiejszyłem na przepustnicy, teraz chodzi lepiej, niezalewa się, ale obotów dalej nieidzie wyrególować:icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witam, chciał bym się dowiedzieć co ile powinno się wymieniać olej w mojej DRce, co ile km zmieniać olej w silniku. Nigdzie niemoge tego znaleść. Zgóry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam mam do zaoferowania kolorowe ksero serwisówki do motocykla GN 125 i DR 125 po niemiecku.Ksero jest w formacie A4.Nie jest poniszczone ani pogniecione.Chciałbym zaznaczyć ,że takiej serwisówki nie ma w Polsce są jedynie rzadko spotykane na aukcjach internetowych w niemczech i kosztują około 150zł.To jest praktycznie to samo za kwote dużo,dużo niższą.W kserze znajduję się duża ilość fotografi,schematów.Chcąc zrobić sobie takie ksero samemu korzystając z usług firmy zajmuącej się tym napewno wyjdzie drożej ze względu na bardzo dużą ilość kolorowych fotografi.Ksero zawiera 104 strony.Zdjęcia są słabej jakości gdyż były wykonywane kamerą internetową.Koszt przesyłki zgodny z cennikiem poczty polskiej.Cena ksera :40złFota 1Fota 2 Kontakt:gg:676986e-mail:[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 (edytowane) A tutaj prosze za darmo macie, po niemiecku, ale od czego jest Google T.Manual (obsługa eksploatacja)http://www.suzukidr125.de/DR125_FAQ-Anl/ha.../handbuch1.html Serwisówka (naprawy) - te sławetne ksero kolegi...http://www.suzukidr125.de/DR125_FAQ-Anl/re...reparatur1.html Edytowane 21 Października 2008 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBEK! Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Może ktoś wie czy napinacz łańcuszka rozrządu w dr 125 jest automatyczny czy może trzeba samemu co jakiś czas dokonać regulacji, jeżeli samemu to jak dokładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Odkręcasz kontre regulacyjną, odkręcasz śrube i dokręcasz spowrotem i śrube i kontre. Tyle, że jeżeli Ci sie kończy łańcuch to regulacja nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.