Skocz do zawartości

O Wierchowinie SĄ JUŻ FOTKI


Harry
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Simak Enduro przypomniał mi o moim dawnym sprzęcie jakim był motorower Wierchowina. I ciekawi mnie ilu z Was ma/miało taki sprzęt. Jakie macie zdanie o nim. A i zapewne jest wiele osób, które w ogóle nie słyszały o czymś takim. Dlatego też zakładam takowy temat, żeby lud wiedział co to za motorower zza wschodniej granicy :P

Niestety fotek Wiercha nie posiadam a i na necie żadnych nie znalazłem więc jakby ktos miał prosiłbym zapodać je tutaj.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Namieszałeś jak stara dupa :P ;) :P To produkcja ukraińska. Silnik s-58 legitymujący się mocą 2,3km/5500obr/min :P naprawde fajny sprzęt (jak jeździł :P) Fotki zapodam na dniach bo jestem po formacie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja słyszałem.

 

Sam naprawiałem go na wakacjach jakims dzieciakom z osiedla.

Szkoda było patrzeć jak z nim biegają na górke i zjezdzają 20 metrów.

Ale jak cała watacha biegła to można było boki zrywać <lol2>

Sory za OT

 

Wracając do wierchowiny to całkiem całkiem sprzęcik. :P

Miałem problemy z gaznikiem bo tak nakickanej technologi to nei widziałem , jakies zapadki , z czego brakowało 2 chyba :P

Możliwe ze był to gaznik nie od tej wersji no ale .

 

 

Ogólnie to nawet ładny sprzęcik. Potem zrobiłem go tak dzieciakom ze nawet przedwczoraj widziałem jak sie wozili.

 

PZDr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wierchowina ma bardzo ciekawy system mocowania gaxnika do cylindra :] Sa w nim zamocowane 2 przejściówki ponieważ jest tam mało miejsca (mały pochył cylindra) gaźnik jest włozony pod kątem. Fotki mam na płycie więc może dziś zgram jeszcze!

Ps sory za orty ale musze lecieć do lekcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej podobało mi sie gaszenie tego motorka. Pociągało sie dźwigienke i niewiem czy dobrze mówie ale następowało chyba rozszczelnienie komory spalinowej, wtedy to motorek dziwnie sapał jak parowóz poczym gasł :lol: No i podobały mi sie te niklowane błotniki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby bylo ciekawiej, aby w ogole ja odpalic, trzeba bylo nacisnac dekompresator (rozszczelnic komore spalinowa) i dopiero pedalowac. Bez tego ciezko bylo w ogole ruszyc pedalem. Naprawde mozna bylo sie ostro napracowac - szczegolnie gdy sie zalewala. Mam jedna na dzialce zachowana w stanie wizualnym bliskim idealowi :mrgreen: . Gorzej z silnikiem.

 

PS: Sorry za ewentualne byki, jestem po :P :P :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje pierscieni i nominalnego tłoka. Rozmawiałem z panami z agmotu ale nie byli uprzejmi odpisać jakie są ceny.

Ps. Mo ona przebieg od nowości 1200km i jest na papierku :buttrock: Przez 20 lat stała nie ruszana :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...