rafal001 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam i pozdrawiam wszystkich. Od kilku miesięcy jeżdżę na VFR800 z 98r. Muszę powiedzieć że naprawdę fajnyn sprzęcik. Mam jednak małe problemy. Zdarza się że przy uruchamianu na chwię "brakuje" produ. Gasną wtedy wszystkie informacje z wyświetlacza. Druga sprawa dotyczy kontroli wtrysku paliwa. Nieraz na wolnych obrotach sie żaży, a ostatni na chwilę się zapaliła. Gdy zwiększyłem obroty zgasła. Może ktoś maiła już takie sytuacje. Proszę o jakieś info - nie wiem czy mam mocno sie martwićPozdrowiena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebavfr Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam i pozdrawiam wszystkich. Od kilku miesięcy jeżdżę na VFR800 z 98r. Muszę powiedzieć że naprawdę fajnyn sprzęcik. Mam jednak małe problemy. Zdarza się że przy uruchamianu na chwię "brakuje" produ. Gasną wtedy wszystkie informacje z wyświetlacza. Druga sprawa dotyczy kontroli wtrysku paliwa. Nieraz na wolnych obrotach się żarzy, a ostatni na chwilę się zapaliła. Gdy zwiększyłem obroty zgasła. Może ktoś maiła już takie sytuacje. Proszę o jakieś info - nie wiem czy mam mocno sie martwić Pozdrowiena Witam dosiadam już drugą VFRke i nie moge złego słowa o niej powiedzieć jest to motocykl którym można polatać na torze jak i wybrać się nim na Nordkap. Jedyną wada jaka jest to regulator napięcia lubi się uszkadzać przez to że ma złe chłodzenie ale wentylator z komputera i wskaźnik napięcia załatwiają sprawę. na twoim mijscu sprawdził bym regulator napięcia objawy jakie podajesz mówią o tym że bateria jest nie doładowana i w czasie rozruchu kontrolki przygasaja. podłącz miernik do akumulatora i sprawdź jakie jest napięcie na zaciskach powinno wynosić około 14V przy 5000 tyś obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Przepraszam jeśli powtarzam się z pytaniem, bo wszyscy chwalą VFRkę do turystyki i czasem świrowania a jak się spisuje jako motocykl do codziennej jazdy? Zbyt wielka ona nie jest- prawda? Czy po mieście za bardzo się czlowiek nie namęczy? No i jak oceniacie zmianę w V-Tec'u z kół na łańcuszek? Czy to duży spadek na żywotności? Lepiej brać Fi czy V-tec? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suniok Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Z tą elastycznością od najniższych obrotów to nie przesadzajmy - silnik wibruje jak jest za mało na obrotomierzu. W 800fi trzeba się przyzwyczaić do miałczenia kół zębatych, chętnie wyrywa na koło ale jest ciężkawy - mam 180cm wzrostu i przy manewrach parkinowych np. na trawie miałem problemy. Kawał motocykla - bandit 1200 wygląda na zdecydowanie mniejszy. Szimy nie łapie. Vitkiem zrobiłem tylko kilka km - wizualnie mniejszy, węższy i bardziej w stronę sportu nastawiony (choć dalej turystyczny). Nie ma rzadnych szarpnięć przy załączaniu vitka Osobiście wybrałbym 800fi, ale przydałoby się więcej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Też się coraz bardziej skłaniam ku 800fi, ale to kwestia sezonu, więc może jeszcze mi się odwidzieć ;p A co do świszczących kół, to nawet mi się to podoba :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suniok Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 wpadaj na www.vfr-oc.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 (edytowane) wpadaj, wpadaj. a moto lata w miescie, trasie idealnie. przejechalem non stop 8 k bez zadnego problemu. sprzet nie za duzy daje rade w miescie i na trasie leci przepisowe 237 :), dokladnie nie pamietam, bo lucyVFR spi snem zimowym. Edytowane 22 Lutego 2009 przez maxt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Dzięki za zaproszonko, byłem przelotem, jeśli się zdecyduję na VFRkę, to się zaloguję, póki co poczytam jako gość ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziemniak26 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 (edytowane) Jechałem na VFR 800 V-TEC. Może o 2tyś obr nie rwie na koło, ale nie można nazwać go ospałym. Porównując charakterystyki VFR'rki z 2001 i 2002(V-TEC) krzywa tej drugiej idzie dużo ciekawiej. V-TEC ma dużo mocniejszy dół. Przegrywa jedynie w zakresie średnich obrotów, ale to niewiele. Górę mają taką samą. Ogólnie pierwsze wrażenie....moto niby dużej wagi a malutkie się wydaje. Edytowane 12 Kwietnia 2009 przez ziemniak26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam. Da się zegarek ustwić, żeby chodził w trybie 24 godzinnym a nie 12? VFR 800 FI, '98. Pozdrawiam, Dawid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Szanowni VFRkowcy, kumpel zastanawia się nad VFR800 z 2001 roku. Jest tylko jeden szkopuł - sprzedający twierdzi, iż jest to wersja ściągnięta z Japonii i ma 5-cio biegową skrzynię. Słyszeliście o takiej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 sprzedający to jakis bajkopisarz :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Miałem VFR 750 RC 36, która była ściągnięta z Japonii. Motocykl miał 6 biegów, ale pierwotnie był skastrowany do 70 KM. Blokada była na gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 :bigrazz: THX Moto już w serwisie - sprawdzamy. Ma jednak( :icon_mrgreen: ) 6 biegów więc nie wiemy o co chodziło sprzedajcemu. Przy 9.5 RPM świeci się lampka FI - obecnie trwają prace nad wyjaśnieniem tej kwestii. Możliwe, że obrotomierz nie pokazuje rzeczywistych obrotów (wyższych). Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaster83 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 (edytowane) Ostatnio naczytalem sie na temat VFR 800(roczniki 98-01) i ogolnie moto jest prawie niezniszczalne, jedyny minus to regulator napiecia, wiec mam pytanko: Czy ta wada ujawnia sie w kazdym VFR, czy trzeba trafic na wadliwy model? I ile kosztuje taki oryginalny regulator? Edytowane 29 Lipca 2009 przez Plaster83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.