Skocz do zawartości

FANI HONDY VFR 800 ( Honda VFR800 )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam i pozdrawiam wszystkich. Od kilku miesięcy jeżdżę na VFR800 z 98r. Muszę powiedzieć że naprawdę fajnyn sprzęcik. Mam jednak małe problemy. Zdarza się że przy uruchamianu na chwię "brakuje" produ. Gasną wtedy wszystkie informacje z wyświetlacza. Druga sprawa dotyczy kontroli wtrysku paliwa. Nieraz na wolnych obrotach sie żaży, a ostatni na chwilę się zapaliła. Gdy zwiększyłem obroty zgasła.

Może ktoś maiła już takie sytuacje. Proszę o jakieś info - nie wiem czy mam mocno sie martwić

Pozdrowiena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam i pozdrawiam wszystkich. Od kilku miesięcy jeżdżę na VFR800 z 98r. Muszę powiedzieć że naprawdę fajnyn sprzęcik. Mam jednak małe problemy. Zdarza się że przy uruchamianu na chwię "brakuje" produ. Gasną wtedy wszystkie informacje z wyświetlacza. Druga sprawa dotyczy kontroli wtrysku paliwa. Nieraz na wolnych obrotach się żarzy, a ostatni na chwilę się zapaliła. Gdy zwiększyłem obroty zgasła.

Może ktoś maiła już takie sytuacje. Proszę o jakieś info - nie wiem czy mam mocno sie martwić

Pozdrowiena

 

 

Witam dosiadam już drugą VFRke i nie moge złego słowa o niej powiedzieć jest to motocykl którym można polatać na torze jak i wybrać się nim na Nordkap. Jedyną wada jaka jest to regulator napięcia lubi się uszkadzać przez to że ma złe chłodzenie ale wentylator z komputera i wskaźnik napięcia załatwiają sprawę.

 

 

na twoim mijscu sprawdził bym regulator napięcia objawy jakie podajesz mówią o tym że bateria jest nie doładowana i w czasie rozruchu kontrolki przygasaja.

podłącz miernik do akumulatora i sprawdź jakie jest napięcie na zaciskach powinno wynosić około 14V przy 5000 tyś obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przepraszam jeśli powtarzam się z pytaniem, bo wszyscy chwalą VFRkę do turystyki i czasem świrowania a jak się spisuje jako motocykl do codziennej jazdy? Zbyt wielka ona nie jest- prawda? Czy po mieście za bardzo się czlowiek nie namęczy?

 

No i jak oceniacie zmianę w V-Tec'u z kół na łańcuszek? Czy to duży spadek na żywotności? Lepiej brać Fi czy V-tec?

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą elastycznością od najniższych obrotów to nie przesadzajmy - silnik wibruje jak jest za mało na obrotomierzu. W 800fi trzeba się przyzwyczaić do miałczenia kół zębatych, chętnie wyrywa na koło ale jest ciężkawy - mam 180cm wzrostu i przy manewrach parkinowych np. na trawie miałem problemy. Kawał motocykla - bandit 1200 wygląda na zdecydowanie mniejszy. Szimy nie łapie.

 

Vitkiem zrobiłem tylko kilka km - wizualnie mniejszy, węższy i bardziej w stronę sportu nastawiony (choć dalej turystyczny). Nie ma rzadnych szarpnięć przy załączaniu vitka

 

Osobiście wybrałbym 800fi, ale przydałoby się więcej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się coraz bardziej skłaniam ku 800fi, ale to kwestia sezonu, więc może jeszcze mi się odwidzieć ;p

 

A co do świszczących kół, to nawet mi się to podoba :D

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadaj, wpadaj. a moto lata w miescie, trasie idealnie. przejechalem non stop 8 k bez zadnego

problemu. sprzet nie za duzy daje rade w miescie i na trasie leci przepisowe 237 :), dokladnie nie pamietam, bo lucyVFR spi snem zimowym.

Edytowane przez maxt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jechałem na VFR 800 V-TEC. Może o 2tyś obr nie rwie na koło, ale nie można nazwać go ospałym. Porównując charakterystyki VFR'rki z 2001 i 2002(V-TEC) krzywa tej drugiej idzie dużo ciekawiej. V-TEC ma dużo mocniejszy dół. Przegrywa jedynie w zakresie średnich obrotów, ale to niewiele. Górę mają taką samą.

 

Ogólnie pierwsze wrażenie....moto niby dużej wagi a malutkie się wydaje.

Edytowane przez ziemniak26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Szanowni VFRkowcy, kumpel zastanawia się nad VFR800 z 2001 roku. Jest tylko jeden szkopuł - sprzedający twierdzi, iż jest to wersja ściągnięta z Japonii i ma 5-cio biegową skrzynię. Słyszeliście o takiej wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bigrazz:

THX

 

Moto już w serwisie - sprawdzamy. Ma jednak( :icon_mrgreen: ) 6 biegów więc nie wiemy o co chodziło sprzedajcemu.

 

Przy 9.5 RPM świeci się lampka FI - obecnie trwają prace nad wyjaśnieniem tej kwestii. Możliwe, że obrotomierz nie pokazuje rzeczywistych obrotów (wyższych). Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio naczytalem sie na temat VFR 800(roczniki 98-01) i ogolnie moto jest prawie niezniszczalne, jedyny minus to regulator napiecia, wiec mam pytanko:

Czy ta wada ujawnia sie w kazdym VFR, czy trzeba trafic na wadliwy model? I ile kosztuje taki oryginalny regulator?

Edytowane przez Plaster83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...