Strzalek Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Co do docierania nowego tloka to wyjeździj jeden bak spokojnie, Możesz też dac trosze oleju do benzyny tak 1:100. Co do tloków to metory sa w grannicach 150- 200zł i sprawdzają się nawet w rasowanych DT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Mi sie to w glowie nie miesci. Urwalo 50% dolnej czesci tloka, caly tlok z boku zryty a cylinder gladki, bez najmniejszej rysy. To po prostu cud :lol:. Przy okazji sprawdzilem stan korbowodu i lozysk na wale---> Bomba naprawde. Takze mam nadzieje ze yamaha bedzie mi sluzyc przez dlugi czas. Aha, dozownikowi oleju juz nie ufam bo to pewnie on byl przyczyna tej "kupy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 To nie była raczj wina oleju. Z braku oleju by sie zatrał a nie pekł. Co do tego że cylindrowi sie nic nie stało to też Twoja zasługa że zgasiłes odrazu silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 To nie była raczj wina oleju. Z braku oleju by sie zatrał a nie pekł.No wlasnie to z jaki mogl byc powod?? Czy tlok moglbyc juz mocno wysluzony? To tez chyba odpada bo kompresja byla elegancka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 U mnie bylo tak ze kompresja caly czas byla doskonala az sie posypalo i jej juz nie bylo .A ktory to byl tlok w tej DT ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 kumpel w MTX80 tez mial pekniety tlok + pekniety pierscien + luzy na wale = z deka porysowany cylinder (ale mysle ze jeden szlif i bedize ok)kurde po tych waszych opowiadaniach boje sie na moto wsiadac heheu mnie jak jade to czuc tarcie metalu (tarcza przednia jest chyba wygieta w jedym miejscu bo jest to cykliczny dzwiek podczas jazdy, nie chodzi o obroty. bo na postoju tego nie ma, im wieksza predkosc tym sie cyklicznosc nasila. wiec to chyba nic groznego ze tarcza mi trze o klocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Jeżeli to podczas jazdy to moze być też cos ze skrzynią, Najlepiej postaw motocykl tak żeby przednie koło było w powietrzu i pokręc nim szybko i zobacz czy to ona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 jak moto do garazu wprowadzam to slychac tarcie, jakby ktos rysowal metal, wiec jak to o tarcze hamulcowa to nic groznego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 wiec jak to o tarcze hamulcowa to nic groznego ?Jak Ci zblokuje przy dużej prędkości to moze być groźne. A jak Ty tą tarcze pokrzywiłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 No jednak musze zrobic szlif. Wczoraj ciemno bylo to nie przyjrzalem sie dokaldnie jak wyglada cylinder. Okazalo sie ze motor od poczatku mial za male samarowanie i jak juz kupilem bym zatarty (a latal niezle). No i po pewnym czasie tlok nie wytrzymal i pekl. Juz mam nowy na nastepny szlif meteora wlasnie. Dalem 160zl. Do warsztatu w ktorym robia szlify mam 3km ale nie wiem jak z jakoscia :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 co to znaczy że mial za male smarowanie? linka na dozowniku była nienaciagnieta i ciagnela wajche dozownika dopiero przy np. gazie otwartym do polowy :?: ja mam dozownik ustawiony tak, ze linka jest napieta w taki sposób że jest ok 1 mm luzu miedzy tą wajchą, na ktorej trzyma sie linka a "ogranicznikiem " obrotu dozownika . mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi . w taki razie jest dobrze ustawiony?? Endurogay, ciesz sie że w DT nie ma nikasylu na cylindrze :mrgreen: :) ps. do szlifierni oprocz cylindra zanies tłok i pierscienie, zawsze to wieksza szansa na to ze nie bedzie zbyt duzej lub zbyt małej przerwy na "zamku" Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 ps. do szlifierni oprocz cylindra zanies tłok i pierscienie, zawsze to wieksza szansa na to ze nie bedzie zbyt duzej lub zbyt małej przerwy na "zamku"Zawsze powinno sie nosić cylinder z tłokiem. Dobry zakład tylko tak robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 ps. do szlifierni oprocz cylindra zanies tłok i pierscienie, zawsze to wieksza szansa na to ze nie bedzie zbyt duzej lub zbyt małej przerwy na "zamku"No w takim celu juz dzis zainwestowalem w tlok :). Jesli chodzi o smarowanie to po prostu DT dostawala za malo oleju. Jak wogole wyregulowac taki dozownik? Patrzac na swiece? (pewnie i tak go wyjme :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Jak Ci zblokuje przy dużej prędkości to moze być groźne. A jak Ty tą tarcze pokrzywiłeś?? juz tak byla, tam masz kilka milimetrow przerwy wiec jak ma na srubce luz 0,5mm to na tarczy jest wiecej bo to wynika z logiki, po prostu tak byla a jak jade i hamuje silnikiem i nagle slysze jakies zgrzyt ale nie ze motor szarpie tylko odglos jakby cos przeskakiwalo lub tarlo to moze to byc sprzeglo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Mi sie wydaje ze poznac mozesz po świecy i potym jak moto dymi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.