Skocz do zawartości

Mam wreszcie upragniona setke!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Mi sie to w glowie nie miesci. Urwalo 50% dolnej czesci tloka, caly tlok z boku zryty a cylinder gladki, bez najmniejszej rysy. To po prostu cud :lol:. Przy okazji sprawdzilem stan korbowodu i lozysk na wale---> Bomba naprawde. Takze mam nadzieje ze yamaha bedzie mi sluzyc przez dlugi czas. Aha, dozownikowi oleju juz nie ufam bo to pewnie on byl przyczyna tej "kupy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel w MTX80 tez mial pekniety tlok + pekniety pierscien + luzy na wale = z deka porysowany cylinder (ale mysle ze jeden szlif i bedize ok)

kurde po tych waszych opowiadaniach boje sie na moto wsiadac hehe

u mnie jak jade to czuc tarcie metalu (tarcza przednia jest chyba wygieta w jedym miejscu bo jest to cykliczny dzwiek podczas jazdy, nie chodzi o obroty. bo na postoju tego nie ma, im wieksza predkosc tym sie cyklicznosc nasila. wiec to chyba nic groznego ze tarcza mi trze o klocki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jednak musze zrobic szlif. Wczoraj ciemno bylo to nie przyjrzalem sie dokaldnie jak wyglada cylinder. Okazalo sie ze motor od poczatku mial za male samarowanie i jak juz kupilem bym zatarty (a latal niezle). No i po pewnym czasie tlok nie wytrzymal i pekl. Juz mam nowy na nastepny szlif meteora wlasnie. Dalem 160zl. Do warsztatu w ktorym robia szlify mam 3km ale nie wiem jak z jakoscia :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy że mial za male smarowanie? linka na dozowniku była nienaciagnieta i ciagnela wajche dozownika dopiero przy np. gazie otwartym do polowy :?:

 

ja mam dozownik ustawiony tak, ze linka jest napieta w taki sposób że jest ok 1 mm luzu miedzy tą wajchą, na ktorej trzyma sie linka a "ogranicznikiem " obrotu dozownika . mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi . w taki razie jest dobrze ustawiony??

 

Endurogay, ciesz sie że w DT nie ma nikasylu na cylindrze :mrgreen: :)

 

ps. do szlifierni oprocz cylindra zanies tłok i pierscienie, zawsze to wieksza szansa na to ze nie bedzie zbyt duzej lub zbyt małej przerwy na "zamku"

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. do szlifierni oprocz cylindra zanies tłok i pierscienie, zawsze to wieksza szansa na to ze nie bedzie zbyt duzej lub zbyt małej przerwy na "zamku"

No w takim celu juz dzis zainwestowalem w tlok :). Jesli chodzi o smarowanie to po prostu DT dostawala za malo oleju. Jak wogole wyregulowac taki dozownik? Patrzac na swiece? (pewnie i tak go wyjme :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci zblokuje przy dużej prędkości to moze być groźne. A jak Ty tą tarcze pokrzywiłeś??

 

juz tak byla, tam masz kilka milimetrow przerwy wiec jak ma na srubce luz 0,5mm to na tarczy jest wiecej bo to wynika z logiki, po prostu tak byla

 

a jak jade i hamuje silnikiem i nagle slysze jakies zgrzyt ale nie ze motor szarpie tylko odglos jakby cos przeskakiwalo lub tarlo to moze to byc sprzeglo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...