Skocz do zawartości

DR600 brak wysokich obrotow


data7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

 

znowu cos nie tak z moja koza :/ na niskich obrotach chodzi normalnie, ale jak odkrece na maxa manetke to wkreca sie niby normalnie,ale jest to moze polowa normalnych obrotow, no i z wydechu jest taki dzwiek jak by odciecie zaplonu sie wlaczalo. no i silnik stracil moc prawie calkiem. gaznik czyscilem, sruba do skladu mieszanki jest ustawiona zgodnie z serwisowka, iskra jest. nie wiem co robic :/ zawory tez byly regulowane, i wszystko bylo ok, do wczoraj. jade jade i nagle stracil moc i max 60km/h moglem jechac na pelnym gazie.

 

help :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze pierscienie szlak trafil :?: albo coz z elektryka moze dzialac ale niepoprawnie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaby to tak powiedzieć delikatnie ... wałek rozrządu się zatarł, głowica nadaje się na śmietnik, totalna rzeźnia. Dźwigienki zaworowe są powyrabiane tak, że prawie ich nie ma. Najbardziej mnie dziwi, że silnik pomimo to zapalał i chodził na wolnych obrotach. Uwagę tylko zwróciło mi wdmuchiwanie powietrza do airboksa, a dwa uderzanie dźwigienek zawowych o elementy rozprężnika - stąd to walenie, którego nie powinno być. Na cylindrze nie widać śladów zatarcia, silnik nie kopci olejem, może chociaż to się uda uratować.

Tak więc - poszukuję głowicy kompletnej , z wałkiem i pokrywą (bo jest ona jednocześnie pokrywą wałka). Suzuki DR600

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale trzeba przyznac ze sprzet jest zuch:) zatarty a odpala i jedzie :] znalazlem glowice, za 1200zl, gosc mowi, ze w idealnym stanie, kompletna. od reki. teraz koluje kase, wiec moze uda sie szybko sprawe skonczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa czopy wałka rozrządu wyglądały jeszcze jako tako, gdyż były smar owane ciśnieniowo, i gdy zabrakło oleju, to co jakiś czas coś tam psiknęło. Natomiast krzywki, dzwigienki oraz jeden czop starły się o 2-3 mm!!! Istna mielonka. Sprzęt dlatego zapalał i chodził na wolnych bo kompresje jeszcze miał-zawory się domykały, nie chciał się wkręcać bo zmieniłą się geometria krzywek, i zmniejszyło się przepłukanie cylindra...

 

PS.Szczerze mówiąc to takiej rzeźni to jeszcze w życiu nie widziałem.

PSS. 1200 zł to bardzo dużo jak za głowice i to jeszcze do singla! Góra 600zł!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na zagranicznych stronach, bo za 1200 zł to się kupuje cały silnik. Ja mam motor do GS500 za 100 euro dorzucony przy okazji do motocykla, więc nie ma co becelować 250E za samą głowicę, której stan jest jeszcze niewiadomy, pewnie warto jest dać nowe uszczelniacze, musisz kupić też nową uszczelkę pod głowicę itp. Robi się z tego niezła suma a to w koncu singiel. Bierz za 600 jak nie, to wal pacjenta i poszukaj na spokojnie czegoś inego. Czyba że faktycznie nie ma :-(. taki rynek - jest monopolista to dyktuje ceny. Dowiem sie u znajomych, moze uda się coś załatwić w rosądniejszej cenie (nie mówię tanio, bo ma być to przede wszystkim dobre, ale w granicach rozsądku).

 

Pozdro, pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem za 750zl z gwarancja na rok. po regeneracji. jutro bede mial fotki wszystkich elementow to Ci przesle i sie wypowiesz czy jest sens ja kupowac. ogolnie jak dzwonilem po ludziach to albo 1200, albo 1600 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Singiel ma to do siebie, ze raz ciągnie wiecej oleju a innym razem mniej.

Ja sprawdzam poziom oleju w każdym dniu w którym jeżdże a na trasie właściwie przy okazji każdego postoju - ot tak na wszelki wypadek :)

 

Zdążysz przed Mamry Challenge?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Myslę, ze w poniedziałek odbiorę tą pieprzoną uszczlkę i moto będzie poskładane na dniach. Niestety w Polsce mamy dużo motocykli, piękne nowe salony, ale w dziedzinie sprzedaży czesci jesteśmy sto lat za murzynami.

 

Bądź dobrej myśli :-0. Pocieszę Cię, że na rozpoczciu nic ciekawego się nie działo.

 

POzdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...