data7 Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Witam znowu cos nie tak z moja koza :/ na niskich obrotach chodzi normalnie, ale jak odkrece na maxa manetke to wkreca sie niby normalnie,ale jest to moze polowa normalnych obrotow, no i z wydechu jest taki dzwiek jak by odciecie zaplonu sie wlaczalo. no i silnik stracil moc prawie calkiem. gaznik czyscilem, sruba do skladu mieszanki jest ustawiona zgodnie z serwisowka, iskra jest. nie wiem co robic :/ zawory tez byly regulowane, i wszystko bylo ok, do wczoraj. jade jade i nagle stracil moc i max 60km/h moglem jechac na pelnym gazie. help :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 moze pierscienie szlak trafil :?: albo coz z elektryka moze dzialac ale niepoprawnie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 a nie kopcil by jak by to byly pierscionki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Jaby to tak powiedzieć delikatnie ... wałek rozrządu się zatarł, głowica nadaje się na śmietnik, totalna rzeźnia. Dźwigienki zaworowe są powyrabiane tak, że prawie ich nie ma. Najbardziej mnie dziwi, że silnik pomimo to zapalał i chodził na wolnych obrotach. Uwagę tylko zwróciło mi wdmuchiwanie powietrza do airboksa, a dwa uderzanie dźwigienek zawowych o elementy rozprężnika - stąd to walenie, którego nie powinno być. Na cylindrze nie widać śladów zatarcia, silnik nie kopci olejem, może chociaż to się uda uratować. Tak więc - poszukuję głowicy kompletnej , z wałkiem i pokrywą (bo jest ona jednocześnie pokrywą wałka). Suzuki DR600 Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 ale trzeba przyznac ze sprzet jest zuch:) zatarty a odpala i jedzie :] znalazlem glowice, za 1200zl, gosc mowi, ze w idealnym stanie, kompletna. od reki. teraz koluje kase, wiec moze uda sie szybko sprawe skonczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Dwa czopy wałka rozrządu wyglądały jeszcze jako tako, gdyż były smar owane ciśnieniowo, i gdy zabrakło oleju, to co jakiś czas coś tam psiknęło. Natomiast krzywki, dzwigienki oraz jeden czop starły się o 2-3 mm!!! Istna mielonka. Sprzęt dlatego zapalał i chodził na wolnych bo kompresje jeszcze miał-zawory się domykały, nie chciał się wkręcać bo zmieniłą się geometria krzywek, i zmniejszyło się przepłukanie cylindra... PS.Szczerze mówiąc to takiej rzeźni to jeszcze w życiu nie widziałem.PSS. 1200 zł to bardzo dużo jak za głowice i to jeszcze do singla! Góra 600zł! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 no wiem ze droga ta glowica , ale nie wiem gdzie jeszcze szukac :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Popatrz na zagranicznych stronach, bo za 1200 zł to się kupuje cały silnik. Ja mam motor do GS500 za 100 euro dorzucony przy okazji do motocykla, więc nie ma co becelować 250E za samą głowicę, której stan jest jeszcze niewiadomy, pewnie warto jest dać nowe uszczelniacze, musisz kupić też nową uszczelkę pod głowicę itp. Robi się z tego niezła suma a to w koncu singiel. Bierz za 600 jak nie, to wal pacjenta i poszukaj na spokojnie czegoś inego. Czyba że faktycznie nie ma :-(. taki rynek - jest monopolista to dyktuje ceny. Dowiem sie u znajomych, moze uda się coś załatwić w rosądniejszej cenie (nie mówię tanio, bo ma być to przede wszystkim dobre, ale w granicach rozsądku). Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 znalazlem za 750zl z gwarancja na rok. po regeneracji. jutro bede mial fotki wszystkich elementow to Ci przesle i sie wypowiesz czy jest sens ja kupowac. ogolnie jak dzwonilem po ludziach to albo 1200, albo 1600 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Współczuję. Ale ja w takim przypadku kupiłbym cały silnik od 650tki. Wiadomo co było przyczyną takiej awarii? Za niski poziom oleju, czy tak samo z siebie się zatarło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 olej wciagnelo caly i sie zatarlo :) duzo tez w tym mojej winy, ze w pore sie nie zorientowalem co sie dzieje :/ ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Singiel ma to do siebie, ze raz ciągnie wiecej oleju a innym razem mniej.Ja sprawdzam poziom oleju w każdym dniu w którym jeżdże a na trasie właściwie przy okazji każdego postoju - ot tak na wszelki wypadek :) Zdążysz przed Mamry Challenge? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 uwijam sie jak w ukropie ;) jesli w tym tygodniu zalatwie glowice, to reszta lezy w rekach Pawla :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 eh glupi larsson, a juz tak sie cieszylem ze spotkam kupe znajomych na rozpoczeciu sezonu ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Myslę, ze w poniedziałek odbiorę tą pieprzoną uszczlkę i moto będzie poskładane na dniach. Niestety w Polsce mamy dużo motocykli, piękne nowe salony, ale w dziedzinie sprzedaży czesci jesteśmy sto lat za murzynami. Bądź dobrej myśli :-0. Pocieszę Cię, że na rozpoczciu nic ciekawego się nie działo. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.