Witas Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Wiec zaczne od konca :D moze nie zabzmi to zbyt przekonujaco ale w duzej mierze stwierdzil 'na sluch' poniewaz wal 'klekotal' co wskazywalo na zuzycie panewek, do tego istotne jest jeszcze to, ze na niskich obrotach swieci sie kontrolka oleju czyli jest niskie cisnienie (wymiana czujnika nie pomogla :D )Rozumiem ze w takim wypadku jedyna sluszna naprawa to wymiana panewk razem z walem?? to juz napewno droga impreza :P Zobaczymy moze faktycznie trzeba bedzie sprzedac ja w nastepnym sezonie jesli to prawda. Troche szkoda bo motorek jest fajny. Dzieki za wyjasnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 No cóż dalej twierdzę że to delikatne sprzęty ale warte włożonego czasu i pieniędzy. Adam, śmigam na Sabrze trzeci sezon, w tym roku włożyłem kasę w rozrząd bo dotychczas (ok. 70 tys) nie był robiony. Myślę że warto było bo sprzęt jest zajebisty i chcę nim jeszcze długo jeździć.A Propos, nigdy nie miałem problemów z wałem jedynie było słychać rozrząd.Myslę że warto podrzucić sprzęt Piotrowi (pomimo odległości) przynajmniej diagnoza będzie OK. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 co do regeneracji to rzeczywiscie chyba zaden mechanik z doswiadczeniem motocyklowym nie zaproponuje regeneracji tzn.szlifowania walu w nowoczesnym motocyklu nawet 20-to letnim,ja bym najpierw rozebral silnik i zmierzyl luzy wal tak naprawde moze byc super a stukac i klekotac moze wszystko,co do remontow to robie wlasnie remoncik virago 1000 ale tylko gora za dwa tloki sworznie pierscienie i uszczelki wyszlo ponad 2 tysiace plus robocizna tysiak,przecież za 3 tysiace to chyba juz mozna znalezc silniczek jakis mlodszy nawet ktory dlugo pojezdzi,a tu tylko tloki beda nowe za 3 tys zlotych w motocyklu wartym 8 tysiecy.przemysl ten remont czy naprawde warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 bo przeszlifowany wal nie trzyma wymaganej twardoscimoze i jestem na polemike za krotki, ale : czy walu nie mozna poddac azotowaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Tak jak pisałem w pierwszym poście, najlepszym rozwiązaniem jest znaleźenie dobrego, ale fabrycznego wału. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Madrider nie czytasz dokładnie postów.HONDA nie przewiduje remontu wałów a co za tym idzie nie ma nadwymiarowych panewek. NIEMA i nikt nie dorobi.Azotowanie wału to metoda sprzed epoki kamienia łupanego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.