Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wawrzyn zaladuj sobie topkejsa na maxa takiego 35L plus wsadz na pasazera goscia o wadze 80 kg w kasku enduro z goglami :buttrock: i dawaj przez 151 km ile fabryka dla caly czas na mase plus pare hamowan przez TIRy i znowu przyspiecha do maksa i podaj wtedy wynik

 

Powodzenia :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wawrzyn zaladuj sobie topkejsa na maxa takiego 35L plus wsadz na pasazera goscia o wadze 80 kg w kasku enduro z goglami :buttrock: i dawaj przez 151 km ile fabryka dla caly czas na mase plus pare hamowan przez TIRy i znowu przyspiecha do maksa i podaj wtedy wynik

 

Powodzenia :flesje:

 

no patrz...to mi jakos do glowy nie przyszlo bo zwykle jeszcze sam i bez bagazu;) ale jak bedzie okazja to przetestuje:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj jechałem A2 do Poznania, z pełnym tankbagiem, pod silny wiatr. Nie mogłem za cholere przekroczyć 140-150 kmh. Spalanie potem wyszło 7,2l/100km ;):)

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś lecieliśmy do Częstochowy [iI Motocyklowa Pielgrzymka na Jasną Górę] i cała trasę: Oleśnica-Częstochowa-Oleśnica [ok. 300 km] zrobiłem na zbiorniku paliwka, bez międzylądowań. Lecieliśmy przeważnie 100-110 km/h, ale nierzadko było tez ponad 130 km/h, bo jeden koleś jechał RF 900 i czasami odkręcał.................. Po obliczeniach wychodzi ok 5.15 l/100 km. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A cóż to za problem jest wielki...

Po pierwsze jeździ się na licznik dziennego przebiegu -

znasz orientacyjne spalanie, więc po ilości kilometrów przejechanych od ostatniego tankowania (przy każdym tankowaniu kasujesz) widzisz jak jest z paliwem (nie jest to dokładne, ale wystarczy).

A jak zaczyna się krztusić, albo w ogóle zgaśnie to przełączasz kranik na RES i jedziesz na rezerwie do najbliższej stacji - jak delikatnie jechać to pewnie i z 50km idzie zrobić.

Jak na razie nigdy mi nie brakło paliwa całkiem, więc myślę, że luzik...

Jedyny problem to fakt, że może braknąć paliwka przy wyprzedzaniu i wtedy lekki ZONK, ale jak widzisz, ze jesteś już w oklicach końca baku to poprostu wyprzedzasz z większym marginesem bezpieczeństwa i już (nie wciskasz się na styk)...

Duzo większym problemem jest położenia kranika - żeby go przełączyć w trakcie jazdy trzeba się trochę nagimnastykować...

Pewnie, że brak tej kontrolki (albo wskaźnika, jaki jest np. w konkurencyjnym ER-5) jest mankamentem, ale nie jest to aż taki straszny problem jakim go przedstawiasz... ;)

Żadnego dyskomfortu psychicznego, anie innych zaburzeń psychicznych wymagających konsultacji z tego powodu nie zauwazyłem :P

Wizyta u specjalisty z tego powodu nie grozi - chyba, że chcesz się leczyć na Motocyklozę czy jak ta cholera się nazywa :P

Ale to podobno nieuleczalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojejku to straszna lipa... jak sobie z tym radzicie' date=' nie macie jakiegos dyskomfortu psychicznego i nie wkurza was to ?[/quote']

Tak jak Ruff. napisał. Trzeba tak jeździć żeby zawsze jakiś margines bezpieczeństwa sobie zostawić. Sam tankuję od razu kiedy wskoczy mi rezerwa żeby nie robić sobie niepotrzebnych kłopotów. Na początku miałem problemy, żeby w trakcie jazdy przekręcić kranik, ale z czasem dochodzi się do wprawy.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też się wydaje, ze da sie więcej zrobic po włączeniu rezerwy, ale nie chciałem napisać, że 80 czy ileś, bo potem ktośby nie dojechał i byłby ZONK ;)

Ogólnie to ja robie tak jak Boniek - po włączeniu rezerwy jade do najblizszej stacji (chyba, ze to jakis noname to wtedy jade do najbliższej firmowej)

 

A tak w ogóle to ostatnio z ludźmi z którymi jeździmy ustalilismy, że jak sie tankujemy to wszyscy, zeby potem nie stawać co 50 km, bo komus się waha kończy i rzadko miewam problem z brakiem paliwa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...