Mimo_ck Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 No to tak:Zdemntowałem sobie przód,bo półki malowałem,tzn wyciągnąłem całe lagi razem z kołem.I sobie to teraz wszystko składam do kupy.Zamocowałem dolną półkę,wsunąłem lagi,nałożyłem góną półkę-i tu pytanie:Skręcam teraz po prostu sruby w półkach????Bo coś mi się wydaję,że wypadałoby jakoś lagi ustawić,żeby były równo,i żeby koło było idealnie w osi.Tak bym prosił łopatologicznie krok po kroku,jak mam to wszystko poskręcać.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 wpierw skrecasz polki, momentem zalecanym ;). nastepnie wsuwasz lagi i ustawiasz je wzgledem gornej polki (wysokosc - czasem sa pierscionki, czasem znaki, czasem po prostu na rowno z gorna polka). nastepnie dokrecasz lagi w polkach w miare prosto i wykonujesz jazde testowa. jak polka jest krzywo, to:- luznisz sruby od lag- kolanami przytrzymujesz kolo- rekoma krecisz kierownica i ustawiaszi znowu jazda probna. czasem za 1 podejsciem ustawisz wszystko ok, kwestia wprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Dlatego zanim zaczniesz rozbierać wskazane jest wszystko sobie pozaznaczać markerem, aby potem uniknąć kombinowania! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Ważne! Ustaw prawidłowy luz łozysk.Zamontuj górna pólkę, ale nie skręcaj jej na siłę.Wsuń jedna lagę i skręc lekko w dolnej półce.Wsuń drugą lagę j.w. pamietając o równym ich ustawieniu (wysokości)Zamontuj koło lub samą ośkę.Dokręć górną pólkę centralną nakretką.Poskręcaj wszystkie sruby blokujące lagi.Pobujaj zawieszeniem i sprawdź ponownie luz łozysk głowki ramy. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 27 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 nastepnie wsuwasz lagi i ustawiasz je wzgledem gornej polki (wysokosc - czasem sa pierscionki' date=' czasem znaki, czasem po prostu na rowno z gorna polka).[/quote'] Dzieki za odpowiedzi.Znaków żadnych nie ma.Piszesz "na równi z górną półką" - a jak wystają obie na milimetr nad góną półkę to jest źle?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Marca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Mimo, jeżeli nie ma żadnych znaków, to najbezpieczniej jest wziąć suwmiarkę i dokładnie wymierzyć, ile lago wystają z górnej półki. Generalnie to od Ciebie zależy ile mają wystawać. Teoretycznie im mniej wystają, tym wyższy jest motocykl. Możesz popróbować z wysuwaniem lag, przejechać się, stwierdzić co Ci bardziej lezy. Ja wysunąłem u siebie już prawie na maksa, a w sumie wysunę je na równi z półką. Zawsze ten milimetr tu, milimetr tam i moto idzie w górę, a akurat Monster to bardzo niski motocykl.Próbuj i staraj się suwmiarką wymierzyć długość wypuszczenia lag z półek. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Mozna użyc suwmiarki ale położonej na płasko na górnej półce i ustawinie lag do tego "przymiaru". Zależy tylko czy w lagach sa korki i jak wysokie.(np. EN500 nie miał korków)Ja u siebie ustawiłem lagi w taki własnie sposób (suwmiarka na płasko) a korki wkręciłem na końcu. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.