Wazzabii Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 otoz mam pytanko, odblokowywal ktos kiedys jakiegos 4T a w szczegolnosci jakas DRke a moze nawet DR125 z 89' albo orientuje sie gdzie sa blokady albo jak polepszyc osiagi ? dzis przeczyscilem gaznik oraz filtr powietrza i odczulem lekki przyrost mocy bo ostatnio cos nie chcial na wyzsze obroty wejscwiec sie troche napalilem ze mozna maszynke jeszcze podrasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 w dr 125 nie ma blokad bo są niepotrzebne ;) to 4t i z tego mocy nie wyciągniesz w żaden sposób. z reszta nawet jakbys mial wiekszą moc to zawieszenie cie ogranicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Kumpel ma Tw-tke 125cc (Yamaha) i tez mu zabraklo mocy. Postanowil oproznic cala koncowke wydechu. SPrzet jest naprawde duzo mocniejszy i trzeba go troche wyzej krecic. z reszta nawet jakbys mial wiekszą moc to zawieszenie cie ogranicza.Tw ma chyba jeszcze gorszy zawias od Dr125 a mimo to kolega na niej naprawde wymiata na torze. Czasem jak przyjada jacys "mistrzowie" na Yz czy Cr to nie ma porownanie i Tw-tka kreci lepsze czasy :P. Wiadomo- sprezyny sklepane jest cholera (siedzi z 3cm :P ), rece odpadaja ale sie da skakac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Kumpel ma Tw-tke 125cc (Yamaha) i tez mu zabraklo mocy. Postanowil oproznic cala koncowke wydechu. SPrzet jest naprawde duzo mocniejszy i trzeba go troche wyzej krecic. Troche dziwne bo jest tak jak npaisał Adam te sprzęty nie były blokowane. Pozostaje tylko tuning jak np sportowy wydech który przy tej pojemnosci praktycznie oprócz dzwięku nic nie daje i sportowa wałki rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Wysłany: Sob 26 Mar' date=' 2005 Temat postu: Cytat: Kumpel ma Tw-tke 125cc (Yamaha) i tez mu zabraklo mocy. Postanowil oproznic cala koncowke wydechu. SPrzet jest naprawde duzo mocniejszy i trzeba go troche wyzej krecic. Troche dziwne bo jest tak jak npaisał Adam te sprzęty nie były blokowane. Pozostaje tylko tuning jak np sportowy wydech który przy tej pojemnosci praktycznie oprócz dzwięku nic nie daje i sportowa wałki rozrzadu.[/quote'] Strzalek mi sie wydaje ze on wywalil po prostu rurke ktora idzie w koncowce bo ona byla waska wzgledem rury przy cylindrze. Jak sie jutro z nim bede widzial to sie dowiem ;). Dzwiek sprzeta jest naprawde piekny. Szczerze mowiac jak slysze go w lesie to czasem sie zastanawiam czy to oby nie jedzie jaka 300-400cc :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Ujeżdżałem służbowo i prywatnie TW125, i mogę powiedzieć że podwozie mimo małego skoku jest bardzo wytrzymałe i skakać się da, ale technicznie. Żeby ręce i kręgosłup nie były nadwerężone. Czyli każde lądowanie zawsze na tylne koło, bo klapnięcie na oba to straszne przeżycie. Po prostu przód jest za "krótki" i dobija natychmiast,Co do mocy, to na torze w Łomiankach trzymałem się na dupie wielu dwusuwom o większej mocy, a jak było błoto to nawet wyprzedzałem ;) Pozbycie się wspomnianej cienkiej rurki końcówki wydechu powoduje że silnik chętniej się wkręca i motorek nabiera życia. Ja po prostu uciąłem dużym diaksem ostatnie 2 cm. tłumika i wstawałem dekielek z rurką o śr. wylotu 3 cm. Moto zaczęło szybciej się zbierać i ładniej brzmieć.Nie wolno pozbywać się oryginalnej puchy z filtrem powietrza, bo widziałem egzemplarz z założonym filtrem stożkowym bezpośrednio na gaźnik. Katastrofa - w terenie filtr zas*any błotem po minucie jazdy. A silnik z tak krótkim układem ssącym stracił cały dół. Zero momentu z dołu, czyli brak zalet 4T. Jeśli chodzi o DR125, to konstrukcyjnie oba silniki są bardzo podobne, i bez zdjęcia głowicy trzeba zapomnieć o podnoszeniu mocy. Jeśli "deerka" ma być używana głównie w terenia do trenowania, to warto pozostać przy oryginalnym silniku, bo będzie mniej awaryjny niż kombinowamy. Natomiast odetkać wydech, i zmienić tylną zębatke na 10% wiekszą. Czyli np. z 40 na 44 zęby. Prędkość maks. nieco spadnie, ale dzielność terenowa poprawi.Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damios Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Ja w swojej Dr jak uchyle zamkniecie od puchy powietrza to dol troche sie poprawia za to gora znacznie oslabia i dzwiek jest inny, ale wtedy trzeba pamietac o czestszym czyszczeniu filtra. Na jakiejs niemieckiej stronie widzialem inny walek rozrzadu do dr, ale nie sadze zeby to sie zbytnio oplacalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Mam pytanie do Tomka (w imieniu kolegi na TW-tce ;) ). Orientujesz sie czy cylinder od Tw200 podejdzie do 125cc? BO jak dzwonilem do Yamahy to jedni powiedzieli ze bez problemu a inni ze trzeba wal zmieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 27 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 ojciec mi powiedzial ze moge dac cylinder i glowice do spilowania tj. polega to na tym ze zmniejsza sie przeswit miedzy cylindrem a glowica przez co cisnienie wzrasta i dostaje sie troche wiecej mocya z koncowka hmmmm moj jest juz glosny i to jak 600 ....wiec moze juz w tlumiku cos grzebane bylo ale sladow nie widzialemzobacze jeszcze i go otworze zeby sie przekonaca zebatke to szkoda mi wymieniac bo ta ktora mam to jeszcze jest dobra, policze ile ma zebowniby DRka leci na maxa 102 ja juz lecialem 100, wiec moge zebatki z wiekszej liczbie zebow nie mawiem jedynie ze ten pomysl ze spilowaniem cylindra i glowicy (rzecz jasna u kogos kto sie na tym zna) polepszy osiagi i zbyt inwazyjny nie jest bo nic na nowo ustawiac niby nie trzeba co innego w 2T.tuning 4T jest prawie taki sam jak samochodow z gaznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 ojciec mi powiedzial ze moge dac cylinder i glowice do spilowania tj. polega to na tym ze zmniejsza sie przeswit miedzy cylindrem a glowica przez co cisnienie wzrasta i dostaje sie troche wiecej mocy a z koncowka hmmmm moj jest juz glosny i to jak 600 .... wiec moze juz w tlumiku cos grzebane bylo ale sladow nie widzialem zobacze jeszcze i go otworze zeby sie przekonac a zebatke to szkoda mi wymieniac bo ta ktora mam to jeszcze jest dobra, policze ile ma zebow niby DRka leci na maxa 102 ja juz lecialem 100, wiec moge zebatki z wiekszej liczbie zebow nie ma wiem jedynie ze ten pomysl ze spilowaniem cylindra i glowicy (rzecz jasna u kogos kto sie na tym zna) polepszy osiagi i zbyt inwazyjny nie jest bo nic na nowo ustawiac niby nie trzeba co innego w 2T. tuning 4T jest prawie taki sam jak samochodow z gaznikiemTen zabieg to planowanie glowicy ;) . Fakt nie pomyslalem ze mozna zrobic to w TW!!! W Jawce zrobilem w sumie to samo tylko splanowalem przestrzen pod cylindrem w wyniku czego sie obnizyl (wychodzi na to samo). Trzeba tylko uwazac zeby nie przegiac bo tlok bedzie stukal w glowice . Aha i wiadomo motor bedzie sie troche mocniej grzal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 27 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 niby w 4T benzyna przeswit ten jest dosc duzyw dieslach np. jest on bardzo maly planowanie glowicy to wyrownywanie jej wzgledem cylindra np. robisz to gdy maszyna ma duzy przebieg albo byla katowana/przegrzewana bo jak wiemy metale sie rozszezaja i czasami deformujuaspilowanie jest jak mowiles tez niby planowaniem ale dazysz do troche innego celu, tez do wyrownania powierzchni ale i tez zeby to troche spilowac jesli planowanie bylo lekkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 planowanie glowicy to wyrownywanie jej wzgledem cylindra np. robisz to gdy maszyna ma duzy przebieg albo byla katowana/przegrzewana bo jak wiemy metale sie rozszezaja i czasami deformujua spilowanie jest jak mowiles tez niby planowaniem ale dazysz do troche innego celu, tez do wyrownania powierzchni ale i tez zeby to troche spilowac jesli planowanie bylo lekkieNie prawda ;). Zabieg obnizenia glowicy nazywa sie planowaniem. Nie spotkalem sie jeszcze zeby bylo to spilowanie. Spilowanie mi sie kojarzy z czyms partackim i niedokladnym :P, natomiast planowanie z wieksza dokladnoscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 27 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 planowania moim zdaniem tyczy sie bardziej wyrownania powierzchni zeby nie wydmuchiwalo uszczelek, po prostu "lepsiejsze" dopasowanie dwoch kawalkow. slyszlame ze ten proceder jest czesto stosowany, wiec moze sie tez pokusze bo drogie to nie jest jakies 20zl max a klienta w okolicy mam ktory tym sie zajmuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 planowania moim zdaniem tyczy sie bardziej wyrownania powierzchni zeby nie wydmuchiwalo uszczelek, po prostu "lepsiejsze" dopasowanie dwoch kawalkow. No wlasnie! Po prostu planowanie jest dokladne, a ile splanujesz zalezy od Ciebie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 W Jawce zrobilem w sumie to samo tylko splanowalem przestrzen pod cylindrem w wyniku czego sie obnizyl (wychodzi na to samo). Hymm jeżeli dobrze zrozumiałem to splanowałeś dół cylindra.. Nie wiem czy dobrze myśle, ale chyba przez to cylinder sie obniżył i zmieniło się lekko ułożenie okien w nim.. dobrze myśle? Czyli w takim razie nie wychodzi na to samo... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.