Magik Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Siema. Pisze ten temat w imieniu mojego kumpla:On ma pytanie ile km trzeba przejechac zeby dobrze dotrzec silnik w skuterze Kymco ? 8) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 W moto nalezaloby przejechac 1000km. Ale z reguly konczy sie na 300 czy 500km.Im dluzej po-docierasz - prawidlowo - tym wiecej km przewiezie cie twoj silniczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Dużo wersji słyszałem ale wszystko oscylowało pomiędzy 500-1200 km. Ja docierałem do około 1000. Te kilkaset kilometrów szybko zleci, a będziesz miał pewność, że jest dobrze dotarty. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 18 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 no bo ten skuter to jedzie okolo 60 km/h to tak dobra predkosc na dotarcie to ile jest z 50-40 ????? 8) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 No cos około tej predkości. Powiedz mu zeby na tym skuterku nie szalal , jezdzil w miare spokojnie, na troche dluzszych odcinkach niech trzyma srednie obroty silnika. Po datrciu będzie mu swietnie i dlugo jezdzil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 No cos około tej predkości. Powiedz mu zeby na tym skuterku nie szalal , jezdzil w miare spokojnie, na troche dluzszych odcinkach niech trzyma srednie obroty silnika. Po datrciu będzie mu swietnie i dlugo jezdzil. Nie sluchaj tego goscia bron boze ! Obroty nie moga byc stale, na poczatku delikatnie, potem niech nie jezdzi jednostajnie (chodzi mi o obroty). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Unikaj stromych podjazdow, naglego otwierania przepustnicy do maksimum, najlpeiej latac samemu i absolutnie nie jezdzij utrzymujac stale obroty (jak napisal Icea). W 2 suwie to niedopuszczalne. Heheh jeden kumpel u mnie ma WSK125. Chlopak wpakowal w remont 900zl i zeby "dobrze" dotrzec postanowil uzywac tylko 3 biegu i nie przekraczac 40km/h buhahahaha. Final byl taki ze praktycznie silnik szlag trafil :D. Przeciez ten silnik przy ruszaniu musial byc tak obciazony przy ruszaniu z ostatniego biegu ze to sie w pale nie miesci :D. W skuterze takiego problemu nie ma- w koncu przelozenia zmieniaja sie same, ale w manualach nie nalezy tez dusic motocykla na niskich obrotach. Trzeba znalesc zloty srodek 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Ale mi chodzilo o to zeby silnik pracowal na 3-5 tys. obrotow, tak zeby silnik cichutko chodzil. Zreszta jak wiecie lapiej to piszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 ja docieralem swoją Aprilke okolo 500-700km,jezdzilem max 60kmh a na poczatku docierania kolo 40,zero szybkich startów,żadnego przegrzewania...poprostu spokojna jazda,i tak jak Icea powiedzial,nie utrzymywać ciagle tych samych obrotów.Aha,ja jeszcze dolewalem oleju do samego baku+olej w dozowniku=lepsze smarowanko :D PS.Jednak ja nie moglem wytrzymać 700km ciągle wolno startując i jeździć 60 kmh...po 500 kilosach już od czasu do czasu sie szybciej przejechalem-ALEEE bez przesadyzmu :D I niech kolega unika jazdy na zimnym silniku :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 PS.Jednak ja nie moglem wytrzymać 700km ciągle wolno startując i jeździć 60 kmh...po 500 kilosach już od czasu do czasu sie szybciej przejechalem-ALEEE bez przesadyzmu I to jest wlasnie istota docierania. Silnik musza rozdziewiczyc :twisted: nawet najwyzsze obroty - ale jak dla wiekszosci wiadomo, co za 'dlugo' to nie zdrowo :twisted: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Chyba nikt niema cierpliwości przy docieraniu. JA też u siebie zrobiłem kilkaset kilosów, to mi się coraz częściej zdarzało wykorzystywać możliowości silniczka ... Ale z tego co mi wiadomo, to najgorszą rzeczą było by jego przegrzanie. A tak lekko zbaczając z tematu, to znajomy wymieniał pierścienie w motorynce. A jak wiadomo w motorynkach niema licznika kilometrów i niewiadomo ile sie zrobło tych kilosów. To dopiero wyzwanie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 hmm... docieranie mozna podzielić na etapy przesto stanie się mniej uciążliwe: 1 etap około 500km-zwiększona ilosć oeju i prędkosć nieprzekraczajaca 60km/h nie możemy trzymać stałych obrotów dłuzższy czas zeby nasz silnik się nie przegrzał:D 2etap po 500km do 1000km- zmnieszamy stopniowo dawke oleju i możemy przyśpieszac ale uważajmy, przyśpieszmy do około 70km/h jesli wykonywalismy jakies prace w skrzyni biegów należało by wymienic olej (spłuczemy wten sposub np. stalowy proszek powstały w wyniku docierania się kół zębatych) 1500km- to już końcówka jeździmy normalnie tylko nie szarżujemy radził bym nie przesadzać też z utrzymywaniem obrotów:) teraz małe uwagi: dobrze wykonany proces dotarcia to połowa sukcesu!! Proces dotarcia i same etapy sa różna dla elementów które wymieniliśmy na nowe, nie m ujednoliconej formy europejskiej ja tu podałem taie które powinno byćpo szlifie cylidra i regeneracji wału, jeśli ruszaliśmy coś w skrzyni obowiązkowo musimy wymienić olej!! mozna zastosowac np. cieplejszą świece na ten czas, przydało by się utryzmywac silnik w czystosci nie wyprawiac na ksieżyc naszym motocyklem:P itd. Wyobrascie sobie ze np. docierająć WSK trzeba zrobić 2500km !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.