dofo Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Czy to cos normalnego w danym modelu? Jak wrzucam luz i puszczam sprzeglo to cos jakby "chrobotalo". Natomiast po wcisnieciu sprzegla nastepuje bloga cisza. Jedni twierdza, ze to normalka, a inni mowia, ze to zle i uzywaja przy tym slow o ktorych mi sie nawet nie snilo, a ktore podejrzewam, ze maja cos wspolnego z mechanika :D lewa w gorzedofo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Dofo te hałasy na luzie w koszu sprzęgła dla Hondy to normalne.Jeżeli nadal jesteś w Berlinie to podjedź do Cintuli i zapytaj. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 18 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Cintuli to "on"/"ona" czy może "coś" :oops: To byłby pierwszy problem. A drugi to taki, że to że ja jestem w Berlinie nie znaczy, ze moja Hondzia tam jest snif snif :cry: lewa w górzedofo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 18 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 A co powiedzą moje forumowe Autorytety na taki cytat... Pierwotny łańcuch przeniesienia napędu ma napinacz hudrauliczny, przynajmniej starsze wersje nie wiem jak nówki. Jeżeli słychać łańcuch na wolnych obrotach a dzwięk znika przy podwyższeniu obrotów to niechybny znak katownia lub dużego przebiegu. Może to być również sygnał zbyt małego ciśnienia oleju na wolnych obrotach. Ogólnie taki dzwięk to poważne wydatki, albo pompa/a panewki?/, albo łańcuch /kompletne rozmontowanie silnika tylko wtedy można go wymienić/. oraz Otóż tłukący się amortyzator sprzęgła przenosi dwukierunkowe udary zarówno na wielowypust wałka sprzęgłowego, dalej na wałek wyrównażający a jeszcze dalej na łańcuch pierwotny. Pomijam tu estetykę pracy silnika, ale jeżeli twierdzisz za nie ma to znaczenia to ja nic nie dodam. A swoją drogą jak piszesz że u Ciebie wystąpiło to po 10 tyś to musisz nieżle dawać w rurę albo moto ma większy przebieg. Ja po wymianie zrobiłem 10tyś ale mam ciszę a też dobrze daję. Wytłuściłem słowa, które są dla mnie czarną magią. Będziecie mogli w ten sposób dostosować poziom odpowiedzi do "czytającego" :D pozdrawiamdofo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Ustalmy kilka kwestii :zadajesz pytanie mechanikom ?- czy słuchasz sugestii wróżek i czarodziejamieszkasz(studiujesz) w Berlinie i nie wiesz że guru motocykli HONDA w Berlinie nazywa się Cintula właściciel najstarszego i największego serwisu w tym mieście?obsłuchujesz silnik na postoju i dziwisz się że stuka?a kiedy ma stukać - pod obciążeniem ?zadajesz nieprecyzyjne pytania a brak precyzji w mechanice jest niedopuszczalny.houk Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 18 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 zadajesz pytanie mechanikom - czy słuchasz sugestii wróżek i czarodzieja?Jako, że moja wiedza o mechanice jest bardziej niż znikoma w związku z tym trudno mi ocenić z kim mam do czynienia.mieszkasz (studiujesz) w Berlinie i nie wiesz że guru motocykli HONDA w Berlinie nazywa się Cintula właściciel najstarszego i największego serwisu w tym mieście?Nie wiem. A muszę wiedzieć? Jakoś tak się złożyło, że nie sprawdzałem gdzie mieszka guru Hondy w Niemczech. Tak samo nie wiem gdzie mieszka guru Hondy (i innych motocykli) w Polsce czy innych państwach.obsłuchujesz silnik na postoju i dziwisz się że stuka? a kiedy ma stukać - pod obciążeniem ?Nie wiem kiedy ma stukać. Gdybym wiedział to bym nie pytał. Chyba proste.zadajesz nieprecyzyjne pytania a brak precyzji w mechanice jest niedopuszczalny.Mam nadzieje, że wszystko wyjaśniłem.houkHouk :D Tylko nie skalpuj. PS. Mógłbyś się (lub ktoś inny) odnieść do zacytowanych wypowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 W mojej Sevence błoga cisza (przynajmniej w zeszłym sezonie). Być może odpalę ją w weekend, to jeszcze zweryfikuję.PozdrawiamHubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Czy to jest nowy motocykl, tzn motocykl Dofo, czy nie ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 18 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Rocznik 1992 i TEORETYCZNIE 34 tys. km (licznikowo). Zajc ma mlodsza i tez mu stuka (przyznaj się ile tam masz na liczniku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 przyznaje sie bez bicia-10500 mil, rocznik 99. Jak kupilem to nie stukalo, ale z czasem ekspoloatacji go przeze mnie zaczelo. Rozmawiajac z uzytkownikami Hond, kazdy mowil ze to normalka, ten typ tak ma-i nie wplywa to w zaden sposob na trwalosc i eksploatacje sprzeta. Dlatego w ogole sie tym nie przejmowalem, bo w etce sprzeglo wali jak mlotem,a jezdzi bezproblemowo :)Dopiero dzis zakwitl ten kwiatek w postaci posta, ktory przytoczyl dofo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Jezeli nie sa to motocykle nowe to nie przejmowal bym sie za bardzo stukaniem z okolic sprzegla i najwyzej zaeksperymentowal z olejem o wyzszej lepkosci, natomiast zainteresowal bym sie szybko stukaniem z okolic hydraulicznych popychaczy.W moim Suzuki amortyzator sprzegla tez stuka mimo ze mechaniczny juz od jakichs 4ch sezonow. Zrobie to jak bede robil wzmocniony kosz sprzegla, na razie wzwiazku z tym ze sie nie scigam to sie i nie przejmuje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Poiotrek a ja mam do ciebie takie pytanie co do hondy... Mianowicie w mojej Xj też niemiłosiernie tłukł się kosz sprzęgłowy, po wciśnięciu sprzęgła nic nie chałasowało, natomiast po puszczelniu klapa. No i teraz najlepsze, po bardzo dobrym ustawieniu gaźników i synchronizacji zjawisko ustało. Mianowicie praca silniak była poprostu równa na wszystkich cylnidrach, w związku z czym przestało szarpać koszem. Jak jest z tym w Hondzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 A czy mozliwe jest żeby poza stukaniem kosza sprzęgłowego słychac było skrzynię? Przecież na luzie chyba jeden wałek kręci sie cały czas więc tez może chałasować.. Wcisnięcie sprzęgła rozłącza skrzynie z napędem więc chrobotanie może byc również ze skrzyni. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Odpaliłem w weekend sprzęta i posłuchałem. Żadnego stukania nie wychwyciłem.PozdrawiamHubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Stukanie jest cichutkie i pojawia się po rozgrzanu maszynki. Na zimno jakoś mliczy. Póki co ufam Piotrowi jako mojemu polskiemu guru Hondy ;) A gdyby coś się stało to będę miał jeden powód więcej by go odwiedzić :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.