bart_b Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Do wstępnego polerowania alu (oczywiscie po obróbce papierem sciernym) jest taka pasta ktorej nazwy niestety nie znam bo to tylko jako pasta do polerowania aluminium występuje ale wiem jak wygląda. jest to konsystencja stała koloru białego prasowana w takie wałki srednicy ze 3 cm. dostępne w sklepach z chemią albo w motoryzacyjnych bo tez tam widziałem. uzywałem jej. bardzo ładnie wyrównuje. polecam Do tego wszystkiego mozna kupic nasadki na wiertałke albo na dremela do polerowania, rożnego typu. takie koncówki pokazane są min. w katalogu louisa. tu link do profesjonalnej polerki w warunkach domowych. 90% to poler baaaaaaaardzo niewiele to chrom.http://www.garbusmac.piwko.pl/wysc04 133.html Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Marca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 No dobrze, a co jak mam felgi po piaskowaniu i szkiełkowaniu właśnie.I chcę mieć ranty spolerowane błysk, podczas gdy obecnie aluminium jest, jak to po szkiełkowianiu, satynowe?Ów skansol da rade czy jednak papier ścierny i jazda?Tutaj felgi po piaskowaniu i proszkowaniu: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=215pzdr Sory ze tak zapytam,ale jaki sens według Ciebie (moim zdaniem zaden) ma i piaskowanie i szkiełkowanie jednoczesnie? obydwie metody maja na celu doprowadzenie powierzchni do stanu "dziewiczego" metodą natryskiwania pod dużym cisnieniem materiału sypkiego i jedyne rozróżnienie jest co do powierzchni jaka obrabiamy, ponieważ metale miękkie jak np aluminium nie specjalnie sie nadaja do piaskowania poniewaz zostają głębokie pory. i po to jest właśnie szkiełkowanie zeby tych dziur nie było. piaskowanie jest dobre ale do stali, stali nierdzewnej i innych twardych powierzchni. istnieje jeszcze orzeszkowanie. stad moje pytanie po co to i to? Sens miało chyba taki, że lakier na feldze był taki, że spec od piaskowania od razu powiedział, że najskuteczniejsze będzie zastosowanieu obu metod. A że cena za piaskowanie a po nim szkiełkowanie była taka sama jak za samo piaskowanie praktycznie, to się wiele nie zastanawiałem. Dodatkowe szkiełkowanie wyrówanało wszystkie nierówności i wżery w felgach. Damian - wyrażasz się dość enigmatycznie... Co wg Ciebie oznacza "dodatkowa" robota? Przecież musiałem jakoś zdjąć lakier z felg do zera ponieważ i tak był w szczątkowej formie - odpryski, zadziory itd.. Jak wspomniałem, piaskowanie wydawało się najrozsądniejszym rozwiązaniem. Tym bardziej, że byłem z tymi felgami u lakiernika i sam stwierdził, że kładzenie farby na farbę to bezsens jest. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Qrde to ci japonczycy to dbaja o jakosc. :( ciekawe czy we wszystkich motocyklach daja taki wytrzymały lakier Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Qrde to ci japonczycy to dbaja o jakosc. :( ciekawe czy we wszystkich motocyklach daja taki wytrzymały lakierWlosi, Bartku, Wlosi :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Czolem! A GS500 ma stalowe czy aluminiowe felgi?Co prawda mam ladne czarne, ale zastanawiam sie jakby motorek wygladal z golymi, aluminiowymi felami... Jesli sa aluminiowe :(.Chyba by to nawet sie komponowalo z kolorem ramy, lampy, napisow :(. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Qrde to ci japonczycy to dbaja o jakosc. :( ciekawe czy we wszystkich motocyklach daja taki wytrzymały lakierWlosi' date=' Bartku, Wlosi :([/quote'] Masz racje :( a jak by tak głębiej siegac to pewnie jakis koreanczyk to robił albo inny chindus hahaha :(:(:D:D:D:D:D Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Czolem! A GS500 ma stalowe czy aluminiowe felgi?Co prawda mam ladne czarne' date=' ale zastanawiam sie jakby motorek wygladal z golymi, aluminiowymi felami... Jesli sa aluminiowe :(.Chyba by to nawet sie komponowalo z kolorem ramy, lampy, napisow :(. Pozdrawiam[/quote'] Alu 3 arm :(;):(:D :( Swoja droga do czarnego, poler rant by niezle wyglądał Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alf007 Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Jak sie tego używa(jakies wskazowki?)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 co do skansolu to nie polecam na plastiki niby nic strasznego sie nie dzieje ale zostaja potem takie dziurki wrzery takie i sporo trzeba sie potem naszlifowac,oczywiscie wszystkich plastikow pewnie nie wezmie ja mowie tu o skuterowych wiec uwazajcie,a pozatym to scansolem pare jankow juz wyczyscilem do golej blachy trzeba tylko gruba warstwe klasc (nie zalujcie)metoda jest dobra duzo tansza od piaskowania i mozna robic wszystko w garazu lub piewnicy tylko jeszcze trzeba wszystko dopiescic papierkiem,przed malowaniem usuwajcie dokladnie resztki preparatu bo moga byc niespodzianki :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Czolem! A ze sie tak zapytam o techniczne sprawy...Jesli bym chcial sobie tym srodkiem usunac lakier z felgi, ale tylko na rancie, to jak to zrobic, aby granica miedzy lakierem a golym aluminium byla rowna? Jak zrobic, zeby to wygladalo estetycznie? Jesli bym sie na to decydowal, to nie chcialbym, aby linia przejscia aluminium w lakier byla "ponadgryzana"... No i czy lakier nie bedzie sie luszczyl w tym miejscu? Pozdrawiam PSketchumvfr - pytanie kieruje glownie do Ciebie, bo widze, ze zostawiles na swoich felgach czesciowo lakier... Jak to zrobiles, zeby to wygladalo przyzwoicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 nie rob tego skansolem nie dasz rady najwyzej kawalek mozesz zobaczyc a potem wyrownac papierem sciernym ale taka rowna linie to ciezko bedzie zrobic,napewno latwiej zrobic taka linie nakladajac lakier a nie go usuwajac :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 zbyhu: musisz uzyc tasmy, zakleic dookola; najlepiej zrob sobie jak ja: spoleruj ranty az do srodka, srodek oraz ramiona zostaw; jak poszukasz w necie fotek to zobaczysz ze tak jest najladniej i bez przesady;na moich felgach lakier byl bardzo zlej jakosci, b.szybko odpadal; przy zdejmowaniu felg obsunal mi sie zacisk i juz lakier zleciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 14 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 zapomnijecie o taśmie panowie :twisted: jeżeli fela posiada rant to nie mam problemu, u mnie z tyłu po prawej stronie był rant, a po lewej juz nie, no cóż :( , 2 bieg na centralce i delikatnie przyłożony "rylec", tzn tylko aby zrobic rysę na lakierze, reszta to juz wprawagorzej jest w przednim kole, ale proszę :( Per aspera ad astra http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=243 może i ktoś ma inny patent to zapodawać proszę pees. stwierdzono dzisiaj :( że czas reakcji Scansolu jest odwrotnie proporcjonalny do temperaturty :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 no wlasnie - u mnie felgi maja wyrazne ranty :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 hmm ale odwrotnie proporcjonalny do wzrostu temp czy spadku?? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.