Zbyhoo Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Znalazłem na allegro 2 typy włącznika światła STOP do hamulca tarczowego:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=44512441http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=44015937Jak wiadomo te włączniki dostepne dotąd w sklepach stanowią wzorcowy przykład wciskania ludziom nieprawdopodobnego badziewia za niemałe pieniądze (sam mam już trzeci i nie działa prawidłowo od samego początku - raz zwiera, innym razem nie). Ten pierwszy - metalowy - jest bardzo podoby do tej sklepowej padliny, ale wygląda jakby miał korpus trochę solidniejszy. Za to ten drugi - z tworzywa - jest mi nieznany zupełnie. Może ktoś z szanownych kolegów ma doświadczenia z którymś pstryczkiem i doradzi czy warto ryzykować testowanie kolejnego włącznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Faktycznie ten pierwszy jest bardzo podobny do tego jaki można nabyc w sklepie ale ten drugi jest mi także nieznany, gościu tam opisuje że do MZ to jest ale tak naprawde jakis dziwny on jest i nie do konca jestem przekonany czy ten gwint by pasował, po zdjęciu nie wiadomo czy cały pstryczek jest tak wąski czy ten gwint jest wiekszy od orginalnego pstryczka (zważ na to uwagę)albo zrób tak jak Rybson13 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=22802 załóż taki pstryczek hydrauliczny (chyba od Żuka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 bo widzisz zbyhoo ten cały plastikowy to jest włącznik stopu ale do hamulca tylnego w 251. do przodu z pewnością nie będzie pasować. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Hehe racja to jest czujnik od tylniego hamulca :oops: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 W kazdej etce, ktora mialem , wlacznik stopu przy nacisku przedniego hebla nie dzialal. Az wymienilem pompke hamulca na inna-od jakiegos japonca czy wlocha, i nie dosc ze to duzo lepiej chodzi, nie cieknie, to jeszcze ladnie swieci przy naciskaniu. Same plusy, a kosztowalo 50 zeta :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 ja zrobilem jak zwykle po swojemu, w mysl zasady: "fabryka sie nie stara" :Dkupilem oryginala i pierwsza rzecz - wlac wd40 do srodka i go zamontowac. delikatnie nasuwac konektory. na calosc zagrzac koszulke termokurczliwa. tak zakonserwowany badziew wytrzymal mi rok. potem go rozebralem i przerobilem tak, ze jedna blaszke zostawilem oryginalna, a druga wywalilem i kabel wmontowalem pod ten grzybek, co spowodowalo pewniejsze zalaczanie (w fabrycznym: grzybek jest neutralny i gdy dotknie jednoczesnie dwoch blaszek, to uklad jest zamkniety. wady - wystarczy, ze jedna blaszka bedzie glebiej i kaput) moj dzialal tak, ze gdy grzybek spotkal sie z blaszka, uklad byl juz zamkniety - pewniejsze dzialanie. z przerobionym wylacznikiem przejezdzilem iles tam, prawdopodobnie nadal dziala :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Identyczny jak w pierwszym linku mam u siebie i nie mam z nim żadnych problemów. Działa bardzo dobrze a kupiony w sklepie w Warszawie Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 11 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 potem go rozebralem i przerobilem W jaki sposób go rozebrałeś? A ścislej - jak go złożyłeś do kupy?? Obudowa samego włącznika to cienka, aluminiowa blaszka zacisnięta na śrubie wkręcanej w korpus klamki. Rozgiąć się to daje bardzo ładnie, ale zagiąć ponownie tak, żeby trzymało sie kupy i łączyło - nigdy mi się nie udało. Zawsze się rozłatywał taki pstryczek po ingerencji. Chyba zaryzykuję kupno tego z allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 kombinerkami zaciskalem, fakt, jest to dupna robota, ale sie da 8)potem koszulka na tyle gwintu ile sie da i juz nie mialo prawa sie ruszac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 dodam cos od siebie- mam takowe "czujki" i powiem szczerze iż działają ok Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 czyjniki nie sa zle to pompy wiecznie ciekna i plyn hamulcowy robi co robi ze stykami czujnika ktos z fotrum niedawno zrobil to pozadnie zamontowal w pompie hydrauliczny/cisnieniowy czujnik stopu od nysy lub zuka spodziewam sie ze to nie padnie tak jak te badziewia za 10 zl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 12 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 czyjniki nie sa zle to pompy wiecznie ciekna i plyn hamulcowy robi co robi ze stykami czujnika ktos z fotrum niedawno zrobil to pozadnie zamontowal w pompie hydrauliczny/cisnieniowy czujnik stopu od nysy lub zuka spodziewam sie ze to nie padnie tak jak te badziewia za 10 zlWyobraz sobie, ze w moim moto pompa nie cieknie, za to czujniki rozlatuja sie jeden za drugim. Wkrece czujnik, ustawie moment zapalania sie stopu, naciagne koszulke, a czujnik juz nie zwiera. No to regulacja od nowa i tak do skutku. Jak widzisz Twoja teoria jest do kitu, te wlaczniki rozlatuja sie w sensie mechanicznym, a nie na skutek korozji od plynu hamulcowego. Gdzies kiedys czytalem, ze ktos przerobil wlacznik w MZ na mikrostyk i dzialalo super, ale nie znam szczegolow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 ja tak mialem ;) ale musialem zastosowac ten plastikowy bolec do wlaczania mikrostyku po mial rowny dol np po uzyciu gwozdzia mirostyk byl nierowno naciskany i w skutek tego uszkadzal sie ale to kwestia dobrania odpowiedniego metalowego precika lub czegos podobnego po plastikowy bolec po pol roku byl na wykonczeniu oczywiscie calosc musialem podpiac pod przekaznik zwarty poniewaz mikostyk dziala odwrotnie niz orginalny czujnik stopu:roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 ZByhoo zgadazm sie. One sa do kituAle zrobilem tak...Obcialem kawaleczek dlugopisu tak z 1 cmrozrobilem pokispolui w obfajdalem caly ten kawalek co to sie laczy ten element gwntowany ze stykiem..zalepilemi juz nigdy wiecej sie nie rzolecialo:)taki makgajweryzm:)Pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Cześć Ten 1 wskazany link... miałem coś takiego zanim zamontowałem japońską pompe. Taki korpus jest dobry. Ja dodatkowo obluzowałem go i nalałem super glue na brzegi i znów zacisnąłem. Z klejem trzeba BARDZO ostrożnie, można łatwo przesadzić :) Wydaję mi się ze najlepsze wyjście to zakup pompy od japońca. Koszt około 100 pln a WSZYSKO na co narzekamy w mzetowskiej pompie tu działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.