Skocz do zawartości

Silnik WSK do napędu paralotniowego


Gość Defose
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Moi drodzy wiem , ze to jest strona dla motocyklistow. Ja natomiast wkorzystałem silnik z WSK175 do napedu paralotniowego. No i mam problem. Ze wzgledów konstrukcyjnych i bezpieczeństwa zbiornik paliwa umieściłem pod silnikiem i musiałem zrezygnować z oryginalnego gażnika. Zastosowałem gażnik Thilitson membranowy o srednicy gardzieli 21 mm zsilany podciśnieniem z karteru no i niestety silniczkowi na górze brakuje paliwa.( tak sie mnie wydaje , gdyz silnik wkreca sie na maksymalne obroty tylko na chwile a nastepnie spada) Silnik w zakresie wolnych obrotów pracuje prawidłowo.Proszę jeżeli ktos wie co można ewentualnie zrobic z tym gażnikiem lub jaki gaznik membranowy zastosowac prosze o pomoc. Sam gażnik jest w bardzo dobrym stanie i byc moze ktos ma sprawny gaznik membranowy o wiekszej gardzieli ( 24-26mm) a potrzebuje mniejszy to chetnie sie wymienie.Sporo sie napracowalem przy budowie npedu i tylko z powodu gaznika jeszcze nie latam a powoli zaczynam sie zalamywac .Dla informacji podam , ze jest budowanych duzo napedow na silnikach z WSK -i ale wszyscy maja oryginalne gazniki i zbiornik paliwa nad silnikiem - ja wlasnie tego chcialem uniknac no i sobie narobilem problemow.Jezeli wiecie co zrobic -piszcie . Pozdrawiam . Slawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Ja sie za bardzo nie znam, ale mialem WSK 175...

No i wlasnie tam zasilanie paliwem bylo grawitacyjne (bak nad silnikiem).

Masz zastosowana jakas pompe paliwa? Bo ja widze tylko taki powod...

 

A tak poza wszystkim, to mysle, ze lepszym pomyslem bedzie zapytanie kogos, kto ma juz taki silnik zamontowany w paralotni i mu on dziala. Chyba taka osoba bedzie potrafila powiedziec Ci duzo wiecej, niz ktokolwiek na tym 4um...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda że masz za mało wydajna pompę paliwa.

Nie możesz przenieść zbiornika wyżej ?

Możesz jeszcze pokombinować z ustawieniem gaźnika.

Wszystkie bezpływakowe gaźniki zazwyczaj maja regulację składu mieszanki wolnych i maksymalnych obrotów.

Możesz spróbować podczas prób naziemnych bogatszą mieszankę na maksymalnym otwarciu przepustnicy

Jeżeli to nie pomoże , to raczej będziesz musiał zmienić gaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Warto poszukać u ludzi związanych z kartingiem. Otóż gokart musi mieć zbiornik paliwa na podłodze, czyli niżej niż gaźnik. Dlatego zawodnicy stosują popki podciśnieniowe, przykręcane do skrzyni korbowej. Pulsacja ciśnienia pod tłokiem oddziałuje na membranę i paliwko krąży. A nad gaźnikiem montują zbiornik przelewowy ze zbiorniczka płynu hamulcowego od Fiata 125p lub inny spełniający swoja funkcję.

 

A może pompa paliwowa od Wartburga dwusuwa? Ino czy będzie odpowiednia gabarytowo?... Bo działa jak kartingowa, i jest dostępna od ręki.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...