Gość Defose Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Witam.Moi drodzy wiem , ze to jest strona dla motocyklistow. Ja natomiast wkorzystałem silnik z WSK175 do napedu paralotniowego. No i mam problem. Ze wzgledów konstrukcyjnych i bezpieczeństwa zbiornik paliwa umieściłem pod silnikiem i musiałem zrezygnować z oryginalnego gażnika. Zastosowałem gażnik Thilitson membranowy o srednicy gardzieli 21 mm zsilany podciśnieniem z karteru no i niestety silniczkowi na górze brakuje paliwa.( tak sie mnie wydaje , gdyz silnik wkreca sie na maksymalne obroty tylko na chwile a nastepnie spada) Silnik w zakresie wolnych obrotów pracuje prawidłowo.Proszę jeżeli ktos wie co można ewentualnie zrobic z tym gażnikiem lub jaki gaznik membranowy zastosowac prosze o pomoc. Sam gażnik jest w bardzo dobrym stanie i byc moze ktos ma sprawny gaznik membranowy o wiekszej gardzieli ( 24-26mm) a potrzebuje mniejszy to chetnie sie wymienie.Sporo sie napracowalem przy budowie npedu i tylko z powodu gaznika jeszcze nie latam a powoli zaczynam sie zalamywac .Dla informacji podam , ze jest budowanych duzo napedow na silnikach z WSK -i ale wszyscy maja oryginalne gazniki i zbiornik paliwa nad silnikiem - ja wlasnie tego chcialem uniknac no i sobie narobilem problemow.Jezeli wiecie co zrobic -piszcie . Pozdrawiam . Slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 nierozumie dlaczego nedasz baku nad silnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Czolem! Ja sie za bardzo nie znam, ale mialem WSK 175...No i wlasnie tam zasilanie paliwem bylo grawitacyjne (bak nad silnikiem).Masz zastosowana jakas pompe paliwa? Bo ja widze tylko taki powod... A tak poza wszystkim, to mysle, ze lepszym pomyslem bedzie zapytanie kogos, kto ma juz taki silnik zamontowany w paralotni i mu on dziala. Chyba taka osoba bedzie potrafila powiedziec Ci duzo wiecej, niz ktokolwiek na tym 4um... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Na to wygląda że masz za mało wydajna pompę paliwa.Nie możesz przenieść zbiornika wyżej ?Możesz jeszcze pokombinować z ustawieniem gaźnika.Wszystkie bezpływakowe gaźniki zazwyczaj maja regulację składu mieszanki wolnych i maksymalnych obrotów.Możesz spróbować podczas prób naziemnych bogatszą mieszankę na maksymalnym otwarciu przepustnicyJeżeli to nie pomoże , to raczej będziesz musiał zmienić gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Defose Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Dzieki za rade. Chyba jednak bede musial szukac innego gaznika, bo zbiornik palwa musi byc ponizej silnika. Pozdrawiam . Slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Rozumiem, że gaźnik jest membranowy ale pompki paliwa nie ma? A gdyby dać jakąś podcisnieniową pompkę paliwa i zastosować drugi mały zbiorniczek na silnikiem, z którego paliwo mogłoby swobodnie spływac do gaźnika, a nadmiar paliwa wracać z powrotem do głównego zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Defose Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Dzieki za rade. Dokladnie o tym samym myslalem. Tylko musze poszukac malej i lekkiej ale wydajnej pompy.Slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Warto poszukać u ludzi związanych z kartingiem. Otóż gokart musi mieć zbiornik paliwa na podłodze, czyli niżej niż gaźnik. Dlatego zawodnicy stosują popki podciśnieniowe, przykręcane do skrzyni korbowej. Pulsacja ciśnienia pod tłokiem oddziałuje na membranę i paliwko krąży. A nad gaźnikiem montują zbiornik przelewowy ze zbiorniczka płynu hamulcowego od Fiata 125p lub inny spełniający swoja funkcję. A może pompa paliwowa od Wartburga dwusuwa? Ino czy będzie odpowiednia gabarytowo?... Bo działa jak kartingowa, i jest dostępna od ręki. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Tak, tylko że w gaźniku jest juz pompa paliwa.Oryginalnie WSK miała gaźnik o średnicy 26 mm tak więc zastosowany obecnie gaźnik może się okazać ogólnie niewydolny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.