Greedo Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Nie moge założyc tego pieprzonego silnika do ramy :banghead:Wczoraj sie z tym meczylem ze 4 godziny i nic. Górną srube ktora wchodzi w karter udało mi sie przykrecic ale dolną nie moge trafic w naspawaną nakretke w uchu mocowania ;) Jakies sposoby na to macie? Silnik jest po remoncie i chcialem go w koncu wyprobowac ;) W ogole jak to mozliwe ze gorna udaje mi sie przykrecic a dolnej nie? Dodam ze mocowania byly zmienione i co do ich jakosci mialbym watpliwosc Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki660 Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Ja ostatnio z wujasem jak zakładaliśmy silniki to podłożeyliśmy jakiś malutki stołek i jechaliśmy z tymi 2 śrubami, z tego co pamietam to tez miałem problem z którąś ze śrób ale po 15 20 minutach jakoś obie naszły. Najprawdopodobniej twoje mocowanie sa jakieś krzywe skoro masz tym tyle problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Greedo zobacz czy nie masz zjechanych śrub, zamień śruby i wtedy zobacz. jak będzie wszystko ok to porzy wkręcaniu ruszaj silnikiem - najlepiej niech ktoś ci rusza - może załapie... no chyba że masz zjechany gwint w uchwycie... kąbinuj, nie ma mocnych, musi wejść!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 ja zawsze wieszam silnik i taki wiszacy montuje, patent jest taki zeby podwiesic silnik na linkach i tak zeby wisial na wysokosci mocowan Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 tak jak mówi sowa-próbuj poruszać silnikiem Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 No wiec udało mi sie to wlozyc ale nie do konca ;) Poduszka ktora trzma silnik u gory jest nie dobrze zalozona (ale amortyzuje). Jest zlozona z 2 czesci i ta gorna nie jest rownolegle do tej dolnej :/ Czy jesli wyjme oske wachacza (czyli uszy silnika beda luzniejsze) to uda sie to przykrecic poprawnie? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 trodno mi jest odpowiedziec, musisz pokombinowac, odkrec gore i opusc silnik na lewarku, wtedy bedziesz mugl sie z tym jakos obejsc w pojedynke Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Greedo, czy przypadkiem nie zakładałeś nowych uchwytów silnika??ja gdy kupiłem nowe i założyłem okazało się, że górny uchwyt nie pasuje i wcisnąłem tak na siłe,jak porównałem stare i nowe uchwyty to zobaczyłem, że te nowe wysuwają o jakieś 5mm silnik do przodu - być może dostałem uchwyty od 250 a mam 251 - nie wiem, wyprostowałem stare i założyłem, teraz są znów krzywe i myśle aby zlecić zrobienie nowych ślusarzowi - jakiś mocniejszych coby sie nie krzywiły... te uchwyty to jednak strapienie wszystkich etz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Greedo' date=' czy przypadkiem nie zakładałeś nowych uchwytów silnika??ja gdy kupiłem nowe i założyłem okazało się, że górny uchwyt nie pasuje i wcisnąłem tak na siłe,jak porównałem stare i nowe uchwyty to zobaczyłem, że te nowe wysuwają o jakieś 5mm silnik do przodu - być może dostałem uchwyty od 250 a mam 251 - nie wiem, wyprostowałem stare i założyłem, teraz są znów krzywe i myśle aby zlecić zrobienie nowych ślusarzowi - jakiś mocniejszych coby sie nie krzywiły... te uchwyty to jednak strapienie wszystkich etz...[/quote'] Tak wlasnie kupilem nowe w sklepie ktore za chu*a nie pasowują, ale sa z wygladu takie same jak moje poprzednie. Tyle ze jeden poprzedni mi sie ulamał i musialem wymienic... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 albo masz zadlugie uszy albo przekrzywione mocowanie poduszki-to przyspawane do ramy Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 to przyspawane do ramy na pewno nie bo nie bylo to nigdy spawane Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 masz nie te uchwyty uchwyty, od 150/251 i od 250 sa rozne. czeka cie riplej i kupienie nowych. za metode pomiaru polecam wziac do sklepu stary oryginalny i przymierzyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 no wiec udalo sie dzis po paru godzinach walki. MlodyVFR ja te mocowania przymiezalem, byly takie same. poduszka nadal nie jest idealnie prosto ale juz o wiele lepiej i amortyzuje. Moze ze 2 mm wystaje na gore na gorna polowka ale to raczej wina tego ze sie wygiela :/ Pytanie drugie: czy te uszy silnika moga bezposrednio dotykac ramy? Bo orginalnie byly tam takie gumowe podkladki ale musialem je wyjac zeby sie uszy zmiescily Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Greego, dam rękę uciąć... nie sobie ale dam, że uchyty masz jak na rysunku tzn na górze stare i na dole nowe dłuższe, to dokładnie wynika z Twoich zdjęć, miałem tak samo...chodzi Ci o tą gumę zaznaczoną na czerwono????przecież to obowiązkowa sprawa... zmierz dokładnie te uchwyty Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.