Skocz do zawartości

Moda czy potrzeba?


Rekomendowane odpowiedzi

Maniek.o - nie no nie wstawiam jej all time, ale tak przy normalnej jezdzie ciagne do 10-11 tysiaków. Nalezy pamietac ze sa to silniki wysokoobrotowe wiec jazda na 5 tys. na plastiku jest jak najbardziej wskazana w okresie docierania ale po przejechaniu tych 1,6 tys km pyrkajac dajmy rozwinac skrzydła temu silnikowi. Tak naprawde to do 5 patyków moto nie jedzie tylko sie kula, potem do 9 tys nabiera troche szwunku zeby przypierdzielic przy 10 tysiakach konkretnymi kucykami. Fazer o ile dobrze pamietam nie ma silnika od junaka tylko suszare, wiec nie mul go do 5 klocków tylko pozwol niech ta wskazówka bujnie sie troche wyżej. W moim przypadku na obrotomierz patrze czesciej przy hamowaniu i redukcji biegów niz przy przyspieszaniu ze wzgledu na brak sprzegła typu anti hopping. Czytelnosc LCD-ka /przynajmniej mojego/ jest dla mnie zadowalająca, i widze ze musiało sie to sprawdzic bo kawasaki montuje tego typu zegarki w prawie kazdym modelu sport, sportturystyk czy golasek. Stawianie zarzutu typu " na LCD przy przyspieszaniu cyferki zapierdzielaja tak ze nic nie widac" sprawdza sie w ZX10r ale nie w 600tce. W dziesiatce rzeczywiscie widac tylko cyfre setek i potem jedynka zmienia sie na dwojke :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie ważniejszy jest obrotomierz a prędkościomierze zmienili na cyfrowe bo naprawde one sa nieistotne a ładniej wyglądają, ważne są tylko obrotomierze, bo tak naprawdę zastanówcie sie do czego potrzebny Wam prędkościomirerz---------=- chyba mało kto zwraca uwage na znaki

 

pozdrawiam

Forum Kołobrzeskich Motocyklistów www.moto-kolobrzeg.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekłokrystaliczne wyświetlacze są chyba jednak tylko wynikiem mody. O ile w maszynach sporowych kilkanaście gram może ma jakieś znaczenie, o tyle w maszynach turstycznych, nakedach a zwłaszcza armaturach już nie. Zresztą i tak przyszłość należy do wyświetlaczy typu HUD (Head Up Display) w kaskach - już gdzieś widziałem taki patent - prędkość i obroty wyświetlane na szybie kasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem tradycjonalista jesli chodzi o zegary.

Nie ma to jak wskazoweczka i ladny cyferblat:D

 

Tradycyjne zegary sa przejrzyste bez wzgledu na pogode a z cyfrowkami moze byc problem w sloneczne dni.

 

Poza tym lubie podswietlenie swoich zegarow kiedy patrze na nie w nocy:)

 

Pzdr

 

Kaczor

 

KAWASAKI ZRX1100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaczor uwierz mi w naprawde szybkich motocyklach licznik ze wskazówką to zmora a nie radocha bo nie można sie połapac o co chodzi...

 

Tak sobie myśle apropo montowania wyświetlaczy elektronicznych w maszynach spokojniejszych... chyba główną przyczyną jest moda(nowoczesność) i cięcie kosztów(prosta elektronika robiona masowo jet tania jak barszcz i łatwo można zaadoptowac to samodo wielu typów szosowych maszyn).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie to teraz juz jest taka technika dawniej niebylo cyfrowej a teraz to juz prawie standard.Takze niepozostaje nic jak sie do tego przyzwyczaic gdyz bedzie to spotykane jeszcze czesciej. A co do obrotomierzy silnika tez juz jest stosowany cyfrowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tradycyjne zegary sa przejrzyste bez wzgledu na pogode a z cyfrowkami moze byc problem w sloneczne dni.  

 

Poza tym lubie podswietlenie swoich zegarow kiedy patrze na nie w nocy:)  

 

jezeli wszystkie wyswietlacze sa takie jak w moim to pogoda nie ma znaczenia, a nocne podswietlenie to dopiero jest zajebiste w "cyfrowkach" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ufff, odetchnąłem DZIEKI - właśnie finiszuje; moj plan to złożyć całość tak żeby móc jeździć, a potem bawić się w detale (estetyczne bajery); dzis odbieram 4 pomalowane elementy i zaczynam je montować; w tym tygodniu odbiorę również bak; mysle ze w przyszlym tygodniu odbiore calosc.

aktualnie robie troche elektryki - kostki, wsuwki, kabelki, izolacje. np. sygnaly dzwiekowe ukrywam tuz nad silnikiem zeby nie bylo ich widac z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze kombinujesz... diabeł tkwi w szczegółach i powinieneś dopracowac i dopieścić ich jak najwięcej bo podstawa jest dobra a dopero z tymi wszystkim mniejszymi lub większymi "smaczkami" całośc będzie wyjatkowa...

A co przeróbką zeagrów-z godnie z planem czy jakieś zmiany? Już coś z tym walczysz czy narazie sie jeszcze przymierzasz dopiero do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...