Alf007 Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 mam takie pytanko jak to wygląda czy na ramie stalowej po prostowaniu można bez przeszkód jeździć???Chodzi mi oczywiście o naprawe w profesjonalnym zakładzie a nie w garazu...Istnieje jakieś ryzyko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Bardzo dużo zależy od wielkości uszkodzeń i typu ramy.np. ramy otwarte konstrukcji tzw. skrzynkowej MA251, Hornet itp. nie powinno się prostować.Ramy rurowe zamknięte np.CB750/900, Kz650/750/1100, GS750 po poważnych wypadkach są do uratowania. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alf007 Opublikowano 19 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 konkretnie rama do Horneta skrzywiona pod bakiem w lewo i troche do tyłu ale minimalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Teoretycznie do zrobienia ale tylko teoretycznie.Rama grzbietowa i profil zamknięty stracił swoją sztywność. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alf007 Opublikowano 19 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 jakie mogą być objawy po prostowaniu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Po ewentualnym prostowaniu będzie prosty tylko wjechanie w dziurę może spowodować poskładanie się ramy i kuku motocykliście Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alf007 Opublikowano 19 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 tak sie spytam miałeś Piotrze juz taki przypadek??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 moj kumpel mial w dt125 skrzywiona glowke o 2 cm do tylu (konserwa mu wyjechala i przy*ebal w bok prz ok 80km/h, naszczescie przelecial nad autem ale niestety zlamal noge=( ) i teraz po prostowaniu nie ma zadnych sladow, jezdzi w terenie, na kole, stoopie i wszystko, z tym ze nawet nie wiem jaka tam jest rama bo sie na tym nie znam za dobrze:|robione to mial w Bielsku tam jak sie jedzie na wapienice jest taki zaklad ktory robi to profesjonalniepzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Tak miałem przypadek poskładania się ramy MZ-251 w czasie jazdy i kolo miał pretensjw że mu źle wyprostowałem.A o ile się nie mylę DT125 ma całkiem inną ramę niż Hornet. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alf007 Opublikowano 19 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Tylko z drugiej strony przyznasz mi racje ze materiał z którego wykonana jest rama MZ nijak ma sie do tego z ramy horneta,poza tym tak mysle ze w hornecie duza role w ramie spełnia silnik podwieszony do niej stanowiac niejako jej element Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Tylko z drugiej strony przyznasz mi racje ze materiał z którego wykonana jest rama MZ nijak ma sie do tego z ramy horneta' date='poza tym tak mysle ze w hornecie duza role w ramie spełnia silnik podwieszony do niej stanowiac niejako jej element[/quote']Tylko po prostowaniu i koncentracji naprezen w pewnych miejscach taka prostowana rama(chociaz wykonana z najlepszego materialu i najlepszej konstrukcji) traci swe pierwotne,zalozone przez konstruktorow wlasciwosci wytrzymalosciowe. W tych miejscach jest ona po prostu bardziej podatna na uszkodzenia.A zapytam Cie z trzeciej strony-widziales kiedys MZ jezdzaca ponad dwiescie na godzine? Bo Hornety z tak predkoscia jezdza, a MZ nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alf007 Opublikowano 19 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 zajc oczywiscie masz racje tylko z drugiej strony jeżeli by to zagrażało bezpieczeństwu to nikt by sie za to nie brał bo ja np nie chciałbym mieć kogoś na sumieniu i myśleć czy to może moja wina... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 To jest tak samo jak sprzedaja samochody skaldane z dwoch i spawane w polowie. Dla kasy ludzie sa w stanie zrobic wszystko! Ja nie mowie ze prostowanie ramy na pewno skonczy sie zle,ale moze-a wtedy Ty mozesz miec pretensje tylko do siebie ze postapiles tak, a nie inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Gdzies kiedys czytalem , niepamietam gdzie o prostowaniu.Wiem ze w niemczech jest firma ktora zajmuje sie prostowaniem , potem bada cała rame i jeśli jej wszystkie parametry sa ok , to wystawia breef (czy co to tam maja) o dopuszczeniu do ruchu.Ta rama niczym nieodbiega od oryginalu.Jak sie posklada to moze nie ty ... ale twoja rodzina dostanie duzoo kasy od tej firmy,Pozatym masz papier niemieckie , a u nich moto nieprzejdzie przegladu jak ma inne opony niz fabryka zalec.Wiec jesli naprawde gra jest warta swieczki to zapodaj to na jakims forum.de , a niejest to tanie cos chyba ok 2-3tys zl. p.sJesli to twuj hornecik to widze ze to 00r to sraj polskie zaklady szukaj tamtego i sie niepatyczkuj . moto warte zachodu !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Panowie, Piotr wam już odpowiedział na pytanie, pewne rzeczy można prostować inne nie.Bronx jak znam życie to w niemczech ci wyprostują lekko uszkodzoną ramę stalową ale na pewno się nie wezmą za większe uszkodzenia albo za ramę ze stopów bo nikomu się nie opłaci brać odpowiedzialności. Zajc tak a propos: jak wiesz gdzie pospawać to możesz sobie samochód i z czterech zrobić i na pewno nic nie straci na wytrzymałości. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.