zbyhu Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 Czolem! Juz bylo tutaj to walkowane, poszukaj w historii forum. Najwazniejsze to okreslenie, czy masz dobry stozek na wale. Jesli jest mocno porysowany, to nic nie zrobisz - bedzie spadalo.Jesli stozek jest ok, to musisz go bardzo dobrze odczyscic, odtluscic (!!!!!!!!) i zalozyc kosz. Po prostu.Zadne klejenie, spawanie nic tu nie pomoze.Sprobuj napisac np. do Bahamy PW, bo on w swojej MZcie sciagal i zakladal sprzeglo. Pozdrawiam DOPISANE:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=3738 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=5157Nie wiem, czy tam jest odpowiedz, ale takie cos znalazlem :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 coś mi sie wydaje że jakoś dzinie ustawiasz ten zapłon więc na stówe to będzie zapłon........jeśli chcesz wiedzieć jak ustawić zapłon to pisz na pw lub gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Czolem! coś mi sie wydaje że jakoś dzinie ustawiasz ten zapłon więc na stówe to będzie zapłon........jeśli chcesz wiedzieć jak ustawić zapłon to pisz na pw lub gg ?????? 8O Co ma zaplon do braku przelozenia z kopki na wal korbowy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 a brak przełożenia to na stozku ślizga.....sory zapomniałem dodać ze pisze o zapłonie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 26 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Witam !Mam do was pytanie : Jak wlozyc simering(te na wale)?? tak zeby bylo widac sprezynke czy sprezynka w dol (do karteru)??Jak powinny byc wlozone blaszki (okragle takie ) pod simerinami wypukloscia do karteru czy dekla , jak je wyjac??pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Czolem! Siemeringi zawsze sprezynkami do srodka - cokolwiek by to nie bylo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Czolem! Siemeringi zawsze sprezynkami do srodka - cokolwiek by to nie bylo. Pozdrawiamw etz 250 od strony sprzęgła simer musi być skierowany wargą w strone sprzęgła :!: :!: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Czolem! Moj blad, no ale to skrajny przypadek w sumie...Wszelkie uszczelnienia amorkow, zebatek itd. to simmer zakladamy sprezynka do srodka. Dobrze, ze zwrociles na to uwage ;). Nie zrzucalem nigdy w ETZ sprzegla, wiec nie wiedzialem, ze tam taki kfiatek. W WSK bylo normalnie ;). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 26 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 No dobra a co sie stani jak sie zalozy odwrotnie??Ja juz wlasnie zalozylem i zakleilem sylikonem dekiel.Jak wyjac simering zeby go nie zniszczyc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 To jest jedna wielka niewiadoma z tym simmeringiem-jedni zakladaja tak,drudzy inaczej i...wszystkim chodzi! Zrob jak uwazasz, u mnie bylo odwrotnie,a po remoncie to sam nie pamietam juz jak jest ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 z tym wyjęciem simera to chyba sie nie uda, ale kosztuje on chyba około 5 zł to więc nie ma problemu. A jeśli bedzie źle załozony to może sie zdarzyć iż etka bedzie brała olej :? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 czy zalozysz tak, czy tak nic sie nie stanie na dobrym simmerze. ja zawsze zakladalem sprezynkami na zewnatrz. powod? minimalizacja objetosci szkodliwej pod tlokiem ;) ale faktycznie ten od strony sprzegla sprezynka na zewnatrza, od altka do srodka. jak chcesz zamienic wpierw sprawdz jak wyglada wal w miejscach slizgania. jak zawsze miales tak i odwrocisz a tam na wale bedzie np. zadzior czy rdza, to bedzie cieklo i kibel. ale jak wal bedzie ok i dobry simmer (ja stosuje tylko i wylacznie czarne polskie za 2.10 u mnie w sklepie ;) ) to daje gwarancje ze bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 mlody dobrze mowi. czy tak czy tak to jeden piernik tylko nieznacznie objetosc pod tlokiem sie zmienia. ja szczerze mowiac mam sprezynka do wewnatrz zarowno od strony sprzegla jak i wirnika - nie mialem ani jednego problemu z tego powodu wiec nie przejmuj sie tym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 Witam! Jak juz jestesmy w okolicach simmeringow. Zastanawialiscie sie kiedys po kiego ch**a sa te krazki blaszane miedzy lozyskiem a simmeringiem? pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 fachowo ten krazek sie nazywa odrzutnikiem oleju ;) 1. wal krecac sie rozbija czesc benzyny z olejem i ze olej jest ciezszy wyrzuca go sila odsrodkowa na zewnatrz. u gory jest kanal rozdzielajacy na 2 strony. potem kanalikami po bokach splywa wlasnie na te blaszki i tamtedy nastepuje smarowanie lozyka - niejako od tylu ;)2. w komorze korbowej cisnienie tetni, wystepuje raz nadcisnienie, raz pod. blacha ta powoduje niejako oslone i zdlawienie cisnienia. jakby jej nie bylo jest opcja, ze przez simmer zostalby zaciagany olej ze skrzyni (cykl ssania i sprezania - podcisnienie) a wywalaloby benzyne (cykl pracy i wydechu - nadcisnienie). zauwazcie, ze ta blaszka ciasno jest pasowana na wal. jakby blaszki nie bylo - cale cisnienie wali w simmer :!: co do 1 teorii jest to tylko moja teoria, przyjme wszelka krytyke i dyskusje, ale sadze ze wlasnie tak jest z prawdopodobienstwem 80% ;)co do 2 teorii jestem pewien jej na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.